ارائه توکن سهام اپل، مایکروسافت و میکرواستراتژی در بایننس

راه اندازی توکن سهام شرکت های Apple، Microsoft و Microstrategy توسط بایننس

در ادامه عرضه توکن سهام (Stock Tokens) شرکت ها، که قبل تر در  ماه گذشته شاهد عرضه توکن تسلا و کوین بیس بودیم، حال صرافی بایننس، اعلام کرد در هفته های پیش رو، 3 توکن دیگر به این لیست اضافه خواهد کرد. 

در 26 آوریل (6 اردیبهشت)، بایننس اعلام کرد که بزودی، علاوه بر توکن شرکت های مشهوری از جمله اپل (AAPL) و مایکروسافت (MSFT)، توکن سهام شرکت هوش تجاری میکرواستراتژی (MSTR) را هم ارائه خواهد داد.

این توکن ها به کاربران اجازه می دهد تا به ترید بخشی از سهام این شرکت ها که در توکن آن ها قرار گرفته است، بپردازند. حداقل میزان در نظر گرفته شده از سهام هر شرکت در توکن آن، برابر با یک درصد می باشد.

توکن MSTR در بایننس، در 26 آوریل (6 اردیبهشت) ساعت 13:30 به وقت UTC، راه اندازی می شود و به دنبال آن توکن AAPL در همین ساعت در تاریخ 28 آوریل (8 اردیبهشت) و MSFT در 30 آوریل (10 اردیبهشت) قابل معامله خواهند بود.

این توکن ها فقط با استیبل کوین بایننس (BUSD) قابل ترید می باشند. Stock Tokens در بایننس، برای چین، ایالات متحده آمریکا، ترکیه و سایر کشورهای تحریم شده توسط CM-Equity، قابل دسترس نخواهد بود.

اولین توکن سهام بایننس در 12 آوریل (23 فروردین) برای سهام شرکت تسلا با نام اختصاری TSLR راه اندازی شد و این امکان را در اختیار کاربران خود قرار داد تا به معامله سهام این کمپانی بزرگ به وسیله توکن دیجیتال بپردازند. این صرافی همچنین سهام شرکت Coinbase را به همین صورت با نام اختصاری COIN در تاریخ 15 آوریل ( 26 فروردین) ارائه داد.

گسترش ارائه توکن سهام، در صرافی بایننس، منجر به ایجاد فضای رقابتی با پلتفرم ارز دیجیتال FTX که در هونگ کونگ مستقر است، شد. FTX معامله توکن سهام را در اکتبر 2020 (مهر 99) راه اندازی کرد که سهام شرکت های تسلا و اپل را هم شامل می شود.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments