بیت کوین 1 میلیون دلاری

بیت کوین می تواند به یک میلیون دلار برسد؟ Ark Invest مطمئن است که در سال 2030 اتفاق می افتد

شرکت مدیریت سرمایه و سرمایه گذاری ARK Invest پیش بینی شگفت انگیزی را برای قیمت بیت کوین و اتریوم انجام داده است. بر اساس گزارش Big Ideas Summit 2022، بیت کوین ممکن است در سال 2030 از یک میلیون دلار فراتر رود. اتریوم نیز ارزش بازار خود را به میزان قابل توجهی در دهه آینده به 20 تریلیون دلار افزایش خواهد داد.

تحلیلگران ARK Invest، شرکت مدیریت سرمایه‌گذاری به رهبری کتی وود، پیش‌بینی کرده‌اند که این دو ارز دیجیتال پیشرو در بازار در دهه آینده تسلط بیشتری پیدا خواهند کرد.

بر اساس گزارش BIS 2022 این شرکت، قیمت بیت کوین می تواند تا سال 2030 به قیمت بیش از 1 میلیون دلار در هر بیت کوین برسد. اتریوم نیز می تواند شاهد باشد که ارزش بازار آن در دهه آینده به 20 تریلیون دلار برسد.

این بدان معناست که قیمت اتریوم حدود 168000 دلار بر اتریوم خواهد بود. در این مقادیر، بیت کوین و اتریوم در مجموع ارزش بازاری حدود 42 تریلیون دلار خواهند داشت.

در حالی که این پیش بینی بلندپروازانه به نظر می رسد، تحلیلگران ARK Invest فکر می کنند که هنوز محافظه کارانه است. این به این دلیل است که در این مقادیر بیت کوین و اتریوم همچنان تنها کسری از ارزش دارایی های جهانی را نشان می دهند. آنها این موضوع را با اشاره به اینکه بازار جهانی املاک و مستغلات و بازار اوراق قرضه جهانی به ترتیب دارای مارکت کپ 220 تریلیون دلار و 124 تریلیون دلار هستند، برجسته می کنند. بر اساس تجزیه و تحلیل آنها، بیت کوین و اتریوم همچنین انتظار می رود که در این بازه زمانی از ارزش بازار طلای 10 تریلیون دلاری عبور کنند.

اعتماد ARK Invest به بیت کوین ناشی از نقش اصلی آن در تمرکززدایی سیستم مالی جهانی است. بیت کوین در 13 سال عمر خود تبدیل به یک شبکه حواله، یک دارایی مقاوم در برابر توقیف، و طلای دیجیتال شده است. همچنین در میان دولت-ملت ها و خزانه های شرکت ها مورد توجه قرار گرفته است.

مدیر دارایی تاکید کرد که قراردادهای هوشمند، که پیشگام آن اتریوم است، شروع به تصاحب عملکردهای مالی سنتی در حاشیه کرده اند و آماده هستند تا بخشی از 123 تریلیون دلار عرضه پول جهانی را تصاحب کند.

احتمال به حقیقت رسیدن این پیش بینی چقدر است؟

چشم انداز بسیار خوش بینانه برای تبدیل شدن به واقعیت با چالش های زیادی روبرو خواهد شد. به عنوان مثال، رمزارز، به طور کلی، بر قوانین و چالش های نظارتی غلبه نکرده است. استخراج بیت کوین به دلیل مصرف بالای انرژی آن همچنان مورد شکار منتقدان است. به طور مشابه، بلاک چین اتریوم هنوز به وعده خود مبنی بر مقیاس پذیری و مهاجرت برای اثبات سهام عمل نکرده است.

نظر شما چیست؟ به نظر شما بیت کوین میتواند به چنین تارگتی دست پیدا کند؟

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments