صعودی برای شیبا اینو؟ آدرس‌های غیرصفر از نقطه عطف اصلی فراتر رفتند!

صعودی برای شیبا اینو؟ آدرس‌های غیرصفر از نقطه عطف اصلی فراتر رفتند!

کیف پول های شیبا اینو (SHIB) با موجودی بالای 0 دلار به 1.26 میلیون افزایش یافته است و تقریباً 15000 درصد افزایش را از فوریه 2021 نشان می دهد که ناشی از عواملی مانند افزایش قیمت شیبا اینو و اوج ارزش بازار بیش از 40 میلیارد دلار است.
رشد آدرس‌ های غیر صفر شیبا را می‌توان به ابتکاراتی مانند مکانیسم توکن سوزی، با گزارش‌های اخیر از افزایش قابل‌ توجه در نرخ توکن سوزی و غیر قابل دسترس شدن میلیاردها توکن نسبت داد.
توسعه شیباریوم، راه‌حل لایه 2 بلاک چین شیبا اینو، ممکن است با بیش از 4 میلیون تراکنش و نزدیک به 1.3 میلیون آدرس از زمان راه‌اندازی آن در ماه آگوست، به پیشرفت این میم کوین کمک کند.

افزایش 15000 درصدی

میم کوین محبوب – شیبا اینو – در طول تقریباً سه سال فعالیت خود، دستاوردهای بیشماری را پشت سر گذاشته است. بر اساس داده های اخیر، کیف پول های شیبا با موجودی بیش از 0 دلار به 1.26 میلیون افزایش یافته است. در مقایسه، این رقم در فوریه 2021 فقط 8460 بود که نشان دهنده افزایش تقریبا 15000 درصدی است که نشان دهنده رشد خرید ارز شیبا است.

رسیدن به نقطه عطف چشمگیر را می توان به عوامل متعددی مانند افزایش قیمت SHIB در طول دوره صعودی دو سال پیش نسبت داد. ارزش این دارایی در اکتبر 2021 به بالاترین حد خود رسید، در حالی که ارزش بازار آن از مرز 40 میلیارد دلار فراتر رفت.

دلیل دیگری که تعداد آدرس‌های غیر صفر را افزایش می‌دهد می‌تواند برنامه‌های مختلفی باشد که تیم شیبا اینو برای افزایش پذیرش دارایی پذیرفته است. یکی از این استراتژی ها مکانیسم توکن سوزی شیبا اینو است.

همانطور که CryptoPotato قبلا گزارش کرد، شیبا اینو شاهد تقریبا 1.5 میلیارد توکن بود که در ماه اکتبر به آدرسی فرستاده شد که هیچ کس نتوانست به آن دسترسی داشته باشد. اخیراً، پروژه پشت این میم کوین شاهد افزایش 19000 درصدی در میزان توکن سوزی آن در مقیاس 24 ساعته بود.

🔺ربات ChatGPT قیمت شیبا اینو را برای شروع سال 2024 پیش بینی می کند!🔺

نقش اصلی شیباریوم در افزایش قیمت shib

پیشرفت بیشتر راه حل بلاک چین لایه 2 شیبا اینو ممکن است دلیل دیگری برای پیشرفت سریع این میم کوین در چند ماه گذشته باشد.

این شبکه در ماه آگوست رشد چشمگیری داشته است و در حال حاضر چندین نقطه عطف مهم را پشت سر گذاشته است. کل تراکنش های آن از مرز 4 میلیون فراتر رفت، در حالی که تعداد کل آدرس ها به 1.3 میلیون رسیده است.

منبع: کریپتو پوتیتو

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

3 1 رای
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments