تحلیل تکنیکال بیت کوین

صعود بیت کوین به بالای سطح کلیدی 47000 دلار | افزایش قیمت ادامه دار است؟

بزرگترین ارز رمزنگاری شده جهان در روز یکشنبه 5 درصد دیگر افزایش یافت و برای اولین بار در سه ماه گذشته از 47000 دلار گذشت. در زمان نگارش این خبر قیمت لحظه ای بیت کوین با حدود 5 درصد افزایش در 24 ساعت گذشته در سطوح 36930 نوسان دارد.

بیت کوین با آخرین حرکت خود، شکست بزرگی را بالاتر از مقاومت 46925 دلاری ایجاد کرده است. همانطور که شکل گیری شمع را در تصویر زیر مشاهده می کنیم، بیت کوین اکنون به سمت میانگین متحرک 200 روزه 48278 دلاری خود حرکت می کند.

نمودار بیت کوین

همانطور که Santiment ارائه‌دهنده داده‌های زنجیره‌ای توضیح می‌دهد، بیت‌کوین برای اولین بار در ۱۱ هفته پس از ۴ ژانویه از ۴۷ هزار دلار گذشته است. در سه ماه گذشته، بیت‌کوین سفر سختی از تورم، جنگ و همه گیری کرونا را پشت سر گذاشته است. ترس ها در بازار به حد زیادی افزایش یافت، اما بیت کوین موفق به غلبه بر همه این احساسات منفی شد. در حال حاضر، میانگین بازده معاملات بیت کوین به بالاترین حد خود در 6 هفته گذشته رسیده است.

علاوه بر این، داده های Glassnode همچنین نشان می دهد که در حال حاضر 81 درصد از عرضه بیت کوین در سود است. یعنی دارندگان این کوین ها بیت کوین را با قیمتی کمتر از قیمت فعلی خریده اند.

توئیت

سود های قوی در بازار آلت کوین ها

افزایش اخیر قیمت بیت کوین با افزایش 4 درصدی در بازار گسترده تر قیمت ارزهای دیجیتال همراه است. همراه با بیت کوین، اتریوم نیز 4.67 درصد افزایش یافته و در حال حاضر بالای سطح 3300 دلار معامله می شود. 

در حال حاضر، هر دو BTC و ETH بیش از 15٪ در نمودار هفتگی افزایش یافته اند. بر اساس گزارش کوین گیپ، ذخایر نهنگ ها برای اتریوم در حال افزایش بوده است. علاوه بر این، طبق مدل جریان نقدی بلومبرگ، تحلیلگران معتقدند که قیمت اتریوم می‌تواند در سال ۲۰۲۲ به ۸۰۰۰ دلار برسد.

سایر آلتکوین ها نیز حرکت قدرتمندی انجام داده اند. قیمت کاردانو (ADA) با 35 درصد افزایش در چارت هفتگی بهترین عملکرد را داشته است. تا زمان انتشار، ADA با قیمت 1.17 دلار با ارزش بازار 39.5 میلیارد دلار معامله می شود.

از سوی دیگر، لونا 3.5 درصد رشد داشته و در حال حاضر با قیمت 94 دلار با ارزش بازار 33.4 میلیارد دلار معامله می شود.

منبع: کوین گیپ

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments