بیت کوین در مسیر رسیدن به بالاترین قیمت کندل هفتگی خود در سال 2022

بیت کوین در مسیر رسیدن به بالاترین سطح کندل هفتگی خود در سال 2022

افزایش هفت روزه نزدیک به 9 درصد باعث شده است که قیمت بیت کوین از هر هفته در سال جاری جلوتر باشد.

بیت کوین (BTC) یک شبه در 27 مارس شاهد یک جهش جدید به نزدیک به 45000 دلار بود، زیرا به نظر می رسید آخر هفته یک کندل صعودی قاطعانه داشته باشد.

اهمیت کلیدی کندل هفتگی بیت کوین

داده‌های TradingView نشان می‌دهند که BTC/USD پس از رد شدن در بالای ۴۵۰۰۰ دلار، به سطوح بالاتری که چند روز قبل مشاهده شده بود، بازگشته است.

کندل هفتگی بیت کوین

در حالی که هنوز در محدوده معاملاتی گسترده خود با سقف 46000 دلار بود، این جفت ارز همچنان در رادار معامله گران بلندمدت با نزدیک شدن به تعطیلات هفتگی قرار داشت، که احتمالاً بالاترین قیمت بیت کوین در سال 2022 است.

تاجر و تحلیلگر مشهور Rekt Capital اضافه کرد که میانگین متحرک نمایی 21 هفته ای (EMA) بیت کوین نیز در راستای یک چرخش به عنوان مقاومت است – چیزی که در سال 2021 به خوبی به گاوها کمک کرد.

توییت Rekt Capital

با این حال، برخی از قدرت سطوح فعلی متقاعد نشده بودند. در میان آنها، معامله گر و تحلیلگر دیگر کریپتو اد (Crypto Ed) بود، که هشدار داد خرید مقاومت بلندمدت در بازه سالانه 46000 دلاری، از نظر نسبت ریسک به ریوارد، منطقی نیست.

crypto-ed توییت

همانطور که کوین تلگراف گزارش داد، دیگران قبلاً استدلال کرده بودند که شکست روند مهم تری برای بیت کوین ضروری است تا بتوانند روند صعودی کلی را تغییر دهند و در موقعیت های طولانی قرار بگیرند.

تقاضای لحظه ای ناظران بازار را آرام می کند

در همین حال، تحقیقات زنجیره ای نشان داد که در هفته گذشته معاملات اسپات از معاملات مشتقات نقش پر رنگ تری داشته اند.

یان المان و یان هاپل، بنیانگذاران گلس‌نود، این آخر هفته در توییتر استدلال کردند که این به خودی خود صعودی بود، زیرا از نظر تاریخی، رشد پایدار ناشی از تقاضای لحظه‌ ای بوده است.

با این حال، مشتقات نگرانی زیادی ایجاد نمی‌کنند، زیرا نرخ‌های تامین مالی با وجود پیشرفت به سمت بالای محدوده معاملاتی بیت‌کوین، خنثی تا منفی باقی ماندند.

منبع: کوین تلگراف

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments