دو توکن میمون کسل

فروش 2 توکن NFT میمون کسل به قیمت فقط 140 دلار | اشتباه یا هک؟

یک کیف پول کریپتو با نام «cchan» یک NFT میمون کسب با ارزش حداقل ۳۵۰۰۰۰ دلار را تنها با ۱۱۵ دای (۱۱۵ دلار) و همچنین یک NFT میمون کسل جهش یافته را به قیمت ۲۵ دای (۲۵ دلار) فروخته است. در حال حاضر، دلیل فروش غیر عادی ناشناخته باقی مانده است، با شایعاتی مبنی بر اینکه این فروش ممکن است یک اشتباه، یک اقدام عمدی یا یک حمله هک باشد.

برخی معتقدند که یک اشتباه در این فروش صورت گرفته است. بسیاری از افراد می گویند که دارنده این توکن ها به نوعی DAI را با ETH اشتباه گرفته است. چنین فرضیه ای با این واقعیت پشتیبانی می شود که پیشنهادهایی 75 اتریوم و 106 اتریوم برای میمون کسل مورد نظر ارائه شده بود که cchan اشتباها آنها را با استیبل کوین دای ثبت کرده است.

علاوه بر این، و پس از بررسی فعالیت یکی از خریداران، مشخص شد که آنها چندین پیشنهاد را در DAI برای میمون های کسل به ثبت رسانده اند، ظاهراً برای فریب دادن کسی که آن را با اتریوم اشتباه بگیرد. با استفاده از این حالت منطقی، می توان نتیجه گرفت که این طرح جواب داده است و cchan قربانی بدشانس آن بوده است.

برخی دیگر معتقدند که اقدام فروشنده عمدی بوده است. این فرضیه را شاید بتوان با این واقعیت که cchan باید آگاهانه استفاده از DAI را قبل از فروش هر دو دارایی (که در فاصله یک دقیقه از یکدیگر فروخته می‌شدند) تایید کند. در اینجا، و با این خلاصه، می توان ادعا کرد که فروش، به دلیلی ناشناخته، بخشی از یک حرکت عمدی بوده است.

با این حال، برای نادیده گرفتن هر دوی این نتیجه‌گیری‌ها، یکی از کاربران توییتر ادعا می‌کند که با cchan تماس گرفته است، و فروشنده گفته است که از فروش این NFT ها بی‌اطلاع است. به طور مستقیم، این بیشتر نشان می دهد که حساب cchan در واقع به خطر افتاده است و در معرض یک حمله هک بوده است.

صرف نظر از حقیقت پشت موضوع، و مگر اینکه cchan نوعی ارتباط با صاحبان جدید میمون ها داشته باشد، یک چیز مسلم این است که cchan مقدار زیادی پول را از دست داده است، زیرا در ابتدا میمون کسل شماره #835 را با قیمت 50,000 دلار در تابستان گذشته خریداری کرده است. با عینک آفتابی ورزشی و ویژگی های سیگار نشان می دهد که ارزش واقعی آن بسیار بالاتر از قیمت کف 350,000 دلاری توکن های این مجموعه خواهد بود.

Cchan همچنین نتوانست ایردراپ های ارز ApeCoin را که از طریق مالکیت این دو توکن NFT که داشت، مطالبه کند، به این معنی که پس از خرید، مالک جدید این توکن ها ایردراپ را دریافت کرده و 12136 توکن ایپ (180000 دلار) را به دست آورده است.

منبع: ان اف تی پلازاز

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments