توکن ویل اسمیت

رشد 10 هزار درصدی توکن Will Smith Inu الهام گرفته از سیلی ویل اسمیت در مراسم اسکار

ویل اسمیت در مراسم اسکار به کریس راک سیلی زد. جامعه ارزهای دیجیتال یک توکن اختصاص داده شده به این رویداد ایجاد کرد و ساعاتی بعد این توکن شاهد پامپ قابل توجهی بود.

میم کوین ها متعلق به گذشته نیستند. این موضوع با ایجاد یک توکن جدید به نام – Will Smith Inu با نماد WSI بار دیگر ثابت شد. همانطور که ممکن است حدس بزنید، این توکن از سیلی که در سراسر جهان شنیده شده الهام گرفته شده است.

به جرات می توان گفت که به یاد ماندنی ترین رویداد در جریان جوایز اسکار 2022 تصمیم بی سابقه ویل اسمیت برای سیلی زدن به مجری برنامه – کریس راک – بود. این سیلی در رابطه با این بود که مجری برای تراشیدن سر همسر اسمیت به دلایل پزشکی با او شوخی تا حدودی نامناسبی کرد، اما آنچه در پی آمد و عکس العمل ویل اسمیت کمی نامناسب تر بود.

ستاره سه گانه پسران بد، کینگ ریچارد، مردان سیاه پوش و بسیاری از فیلم های پرفروش دیگر، روی صحنه رفت (کمی پس از اینکه در دوربین دیده شد در حال خنده به شوخی راک) و به مجری سیلی زد. او به صندلی خود برگشت و فریاد زد که راک باید نام همسرش را به زبان بیاورد. اسمیت بعداً برنده جایزه اسکار شد و از جمعیت و آکادمی به خاطر اقدامات خود عذرخواهی کرد. روز بعد، او از کریس راک، که از ارائه گزارش پلیس علیه اسمیت خودداری کرد، عذرخواهی کرد.

جامعه کریپتو، مانند همیشه هوشیار و اصیل بود، به سرعت رویدادها را بررسی کرد و سعی کرد از آنها فرصتی برای سرمایه گذاری ایجاد کند. ساعاتی پس از طنین انداختن این سیلی در سراسر جهان، سکه جدیدی به نام ویل اسمیت اینو و با نماد ارز WSI ظاهر شد.

توکن ویل اسمیت اینو صرفاً از لحظه سیلی زدن ویل به کریس راک در اسکار الهام گرفته شده است و به هیچ وجه، شکل یا شکلی با ویل اسمیت مرتبط نیست. این توکن برای معامله در برخی از صرافی های غیر متمرکز مانند یونی سواپ در دسترس بود و قیمت آن در یک نقطه 10000٪ افزایش یافته بود. در حال حاضر و در زمان نگارش این خبر قیمت ویل اسمیت اینو در 24 ساعت گذشته حدود 3000 درصد رشد داشته است.

با این وجود، هشدارهای متعددی در توییتر وجود دارد که نشان می‌دهد این توکن اسکم است و کاربران باید قبل از سرمایه‌گذاری در آن محتاط باشند.

منبع: کریپتو پوتیتو

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

5 1 رای
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments