بیت کوین 100 هزار دلاری

بیت کوین چه زمانی به 100 هزار دلار میرسد؟ پیش بینی بلومبرگ

علیرغم نوسانات فعلی بازار کریپتو، احساسات صعودی قوی همچنان وجود دارد، به خصوص برای بیت کوین. تجزیه و تحلیل اخیر بلومبرگ، که بینشی از عملکرد کوتاه مدت اتریوم نیز ارائه می دهد، 100000 دلار را به عنوان آستانه کلیدی بعدی برای قیمت بیت کوین در نظر گرفته است. 

این تجزیه و تحلیل توسط اصول بنیادی (فاندامنتال) و پذیرش رو به رشد بیت کوین در بازار پشتیبانی می شود که بیت کوین را در موقعیتی منحصر به فرد برای صعود به بالاترین سطح جدید قرار داده است. در همین حال، قیمت بیت کوین پس از افت در چند روز گذشته بهبود یافته است.

بلومبرگ اینتلیجنس پیش بینی کرده است که قیمت کلیدی بعدی بیت کوین به احتمال زیاد 100000 دلار خواهد بود. تیم تحلیل‌گران به رهبری مایک مک‌گلون، استراتژیست ارشد کالای بلومبرگ، استدلال می‌کنند که عملکرد بازار بیت‌کوین نشان‌دهنده این است که دارایی در کف قیمتی خود قرار گرفته است. بیت کوین در محدوده قیمتی 30000 تا 60000 دلار معامله شده است و در سال 2021 دو بار به کف و سقف نمودار خود رسیده است.

بیت کوین به احتمال زیاد در حال حاضر در کف خود قرار دارد، به این معنی که معامله گران محدوده ای که به 30000 تا 60000 دلار عادت کرده اند ممکن است ناامید شوند. تحلیلگران خاطرنشان می‌کنند که از آغاز سال 2021، افرادی که بیشتر به سمت تاکتیکی می‌روند، دو بار فرصت‌هایی در نزدیکی انتهای پایینی داشته‌اند که می توانستند به قیمت دو برابر در رده‌های بالایی بیت کوین های خود را بفروشند. اما این محدوده به طور کلی کف است.

با این حال، این روند ممکن است با توجه به داده های آنها به پایان برسد. تجزیه و تحلیل به داده‌هایی اشاره می‌کند که نشان می‌دهد محتمل‌ترین مسیر برای قیمت بیت‌کوین بالا رفتن است و بیان می‌کند که بیت‌کوین احتمالاً حدود 30 درصد کمتر از میانگین متحرک 52 هفته‌ای پشتیبانی پیدا می‌کند – سطح حمایتی که بیت‌کوین اتفاقاً به آن رسیده است. 

این را می توان به این معنا تفسیر کرد که سقف فعلی 60000 دلار قیمت بیت کوین به اندازه نوامبر 2021 قوی نیست و بیت کوین به دنبال تشکیل سقف های بالاتر است.

پیش‌بینی قیمت بیت کوین 100000 دلاری بلومبرگ چه زمانی اتفاق می‌افتد؟

قیمت بیت کوین (BTC) در حال حاضر در حدود 41300 دلار در لیست قیمت ارز دیجیتال معامله می شود که 9.12 درصد در هفت روز گذشته افزایش یافته است. با این حال، بازار برای بسیاری از سال جاری در افت بوده است و در حال حاضر 10.8 درصد در سال تا به امروز کاهش یافته است. بلومبرگ خود را متعهد نمی کند که بگوید به زودی به هدف قیمت 100000 دلار می رسد. با این حال، اصول کلیدی را نام می برد که در افزایش قیمت تا نزدیکی به هدف نقش دارند.

این اصول کلیدی شامل رشد تقاضا و عرضه محدود است. داده ها همچنین به افزایش شفافیت نظارتی که در سال 2022 رخ خواهد داد اشاره می کنند و خاطرنشان می کنند که برخلاف چین، ایالات متحده قصد ندارد ارزهای دیجیتال را ممنوع کند.

در همین حال، سایر تحلیلگرانی که پیش بینی کرده بودند قیمت بیت کوین به 100000 دلار برسد، بازه های زمانی متفاوتی را اتخاذ کرده اند. برخی از تحلیلگران خوشبین تر مانند یوتیوبر کریپتو بنجامین کوون و رئیس جمهور السالوادور نایب بوکل پیش بینی می کنند که بیت کوین قبل از پایان سال 2022 به هدف خود خواهد رسید. با این حال، دیگران از جمله آنتونی اسکاراموچی از Skybridge و ARK Invest از کتی وود چشم انداز بلندمدت تری دارند.

منبع: کوین گیپ

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments