ثبت پایین ترین نرخ هش برای بیت کوین از سال 2019

نرخ هش BTC به پایین ترین سطح خود از اواسط سال 2019 رسید

کشور چین باعث شده است که نرخ هش (Hash Rate) رمز ارز بیت کوین (BTC) به پایین ترین سطح خود از اواسط سال 2019 برسد. 

نرخ هش یا هش ریت بیت کوین به 58 EH/s سقوط کرده است. بنابه داده های ارائه شده توسط blockchain.com، این پاین ترین نرخ هش از 19 جولای (28 تیر) سال 2019 می باشد. 

نرخ هش بیت کوین
منبع: Blockchain.com

استخر های مایمنینگ بزرگ از قبیل Bitcoin.com، AntPool و poolin, در مدت زمان تقریبا یک ماهه، بیش از نیمی از نرخ هش خود را از دست داده اند. 

سختی استخراج ارزهای دیجیتال (رمز ارزها)، زمانی که تنظیم بعدی در روز جمعه می شود، تخمین زده می شود یک کاهش سرسام آور 25 درصدی را از خود به ثبت برساند. 

میلیون ها ماینر ASIC (مدارهای مجتمع با کاربرد خاص) بعد از دستور قطع برق شرکت های ماینینگ در چندین استان چین، کاملا در حالت آفلاین قرار گرفتند. تخمین زده می شود که تا پایان این ماه میلادی، 90 درصد از ماینر های چینی تجهیزات خود را خاموش کنند. 

معاون رییس شرکت ماینینگ Foundry, کوین ژنگ (Kevin Zhang) معتقد است که اجرایی شدن ممنوعیت استخراج در چین، دیوانگی است. 

در حالی که Bitcoin به دلیل آفلاین شدن ماینرهای چینی، روز به روز بیشتر تحت فشار است، این ممنوعیت به طور چشمگیری غلظت نرخ هش این ارز دیجیتال را نیز کاهش می دهد که منجر به غیرمتمرکز تر شدن BTC می شود. 

علاوه بر آن، آخرین تحقیقات به عمل آمده توسط تحلیاگران بزرگ، ثابت کرده است که بیت کوین می تواند از ممنوعیت یک ابر قدرت بزرگ، جان سالم به در ببرد. 

ای سیک (ASIC) های خاموش شده، فعلا در حال انتقال به آمریکای شمالی، قزاقستان، روسیه و سایر کشور ها می باشند و به نظر، بازگشت نرخ هش بیت کوین از این افت سنگینی که شاهد بوده است، ممکن است مدتی به طول بینجامد.

همان طور که اطلاع دارید، نرخ هش بیت کوین همواره در ارتباط مستقیم با قیمت این رمز ارز بوده است. حال باید دید با توجه به خروج ماینر ها از چین، حمایت دیگر کشور ها از این امر و بازگشت این نرخ هش به سطح لازم چگونه پیش خواهد رفت.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments