حمایت ایلا ماسک از طرح کاهش 100 برابری کارمزد دوج کوین

حمایت ایلان ماسک از طرحی که معتقد است می تواند باعث برتری دوج کوین به بیت کوین شود

مدیر عامل شرکت خودروسازی تسلا، ایلان ماسک (Elon Musk) حتی در روز تولد خود هم دست از حمایت کردن از ارز دوج کوین (Doge) بر نمیدارد.

میلیونر کارآفرین و چهره شناخته شده بخصوص در بازار ارزهای دیجیتال، به تازگی از پیشنهادی حمایت کرده است که احتمالاً به طور چشمگیری سیاست هزینه های Dogecoin را تغییر خواهد داد.

توییت ross nicoll

این پیشنهاد ارائه شده که توسط Patrick Lodder مدیر عامل شرکت Liberate در Github منتشر شده است، ثابت می کند که کارمزد پیشنهادی فعلی 1 DOGE، مشوق های فعالیت های معاملاتی درون زنجیره را از بین می برد. او همچنین به این موضوع اشاره کرد که در حال حاضر، هزینه تراکنش های DOGECOIN در واقع 5 برابر بیشتر از تراکنش های لایت کوین (Litecoin) می باشد.

وی همچنین افزود که مردم چندان تمایل زیادی به خارج کردن دارایی خود از صرافی ها ندارند به این دلیل که این امر برای آنها بیش از حد یک ارزش از دست رفته تلقی می شود.

از این رو، او پیشنهاد می کند که نرخ هزینه بلوک پیش فرض، به فقط 0.01 DOGE کاهش یابد.

این پیشنهاد به تمام سرمایه داران دوج کوین توصیه می کند که برای معاملات استاندارد درون زنجیره Dogecoin، متوسط کارمزد را تا 100 برابر کاهش دهند. کنترل تمام و کمال را بر تمام جنبه های هزینه های بین ماینر ها (استخراج کنندگان) و اپراتور های node تقسیم کنند، بر توسعه هسته ای کمتر تکیه کنند و یک فضای معاملاتی کاربردی تقریباً رایگان که به حفظ سلامت شبکه هم منجر می شود را بازگردانند.

ایلان ماسک معتقد است که دوج کوین در برابر بیت کوین پیروز خواهد شد 

همانطور که قبلاً توسط u.today گزارش شده بود، ایلان ماسک اعلام کرد که چطور دوج کوین می تواند به حد کافی مقیاس بندی کند تا برتری در مقابل bitcoin را ازآن خود کند.

به غیر از کاهش 100 برابری هزینه کارمزد ها، برنامه بزرگ این کارآفرین، شامل افزایش زمان بلاک Dogecoin و همچنین افزایش اندازه بلاک آن با ضریب 10 می باشد.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments