بازگشت بیت کوین به قیمت 40 هزار دلار | توقف بعدی کجاست؟

بازگشت بیت کوین به قیمت 40 هزار دلار | توقف بعدی کجاست؟

بازار کریپتو در هفته‌های اخیر شاهد شکست‌های عمده‌ای بوده است و اولین ارز رمزنگاری شده صنعت کریپتو نیز در امان نبوده است. بیت کوین در هفته های اخیر تحت تاثیر دردسرهای بازار رو به کاهش قرار گرفته است. پس از اوج 49 هزار دلاری خود در سال 2022 در اواخر ماه مارس، این دارایی با کاهش مداوم روبرو شده است و سرمایه گذاران را در مورد توقف بعدی خود دچار ابهام می کند.

بیت کوین پس از یک نزول مداوم، ماه مارس را با ارزش 46 هزار دلار پس از رسیدن به اوج 49 هزار دلاری به پایان رساند. از آن زمان، دارایی به طور پیوسته کاهش یافته است، و سرمایه گذارانی را که امیدوار بودند نسبت به آنچه که یک اصلاح مختصر تصور می شد، ناکام گذاشته است.

بیت کوین از چالش های پیش روی بازار کریپتو فرار نکرده است

ارزش بیت کوین در هفته گذشته 7.14 درصد کاهش یافته است و در 24 گذشته نیز 2.52 درصد کاهش یافته است، همچنین ارزش معاملاتی این دارایی در زمان انتشار به 40520 دلار رسیده است.

این دارایی در 11 آوریل به 39.3 هزار دلار رسید و سطح حمایت 40 هزار دلاری را شکست – پایین ترین سطح از اواسط مارس. آن روز با ارزش 39.5 هزار دلار بسته شد و تا پایان روز بعد به سطح حمایت 40 هزار دلار رسید و از آن زمان بین مناطق پشتیبانی 39 و 40 هزار دلار در نوسان بوده است.

برخی از تحلیلگران همچنان مطمئن هستند

علی‌رغم مشکلاتی که بیت‌ کوین و کل فضای کریپتو با آن روبه‌ رو هستند، برخی از تحلیلگران همچنان صعودی هستند و پیش‌بینی می‌کنند که بازار زودتر از آنچه ما انتظار داریم، بازگشت قابل توجهی داشته باشد.

درحالی‌که دارندگان کوتاه‌مدت تسلیم شده‌اند، اکثر دارندگان بلند مدت با گزارش‌هایی مبنی بر انباشته شدن بیت‌ کوین بیشتر توسط نهنگ‌ها در این شرایط فعلی بازار، در طول زمان بی‌ تفاوت مانده‌ اند. ویل کلمنته، تحلیلگر ارشد بینش در Blockware Solutions، اخیراً در توییتی نوشت که BTC بر اساس داده‌های ارائه‌ دهنده داده‌های بلاک چین Glassnode وارد «منطقه فرصت‌های خرید سنگین (سبز)» شده است.

او همچنین اشاره کرد که این طولانی‌ ترین زمانی است که BTC در منطقه حضور داشته است، به این معنی که احتمال بازگشت این دارایی بیشتر از همیشه است.

منبع: کوین گیپ

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments