روند بعدی بیت کوین به کدام سمت است؟ | تحلیل قیمت BTC

روند بعدی بیت کوین به کدام سمت است؟ | تحلیل قیمت BTC

کندل هفتگی بیت کوین دیروز بسته شد و به سطوح مقاومت از دست رفته هفته قبل تبدیل می شود زیرا تاثیر منفی شاخص دلار (DXY) کاهش می یابد.

بیت کوین در افتتاحیه وال استریت در 27 فوریه به سمت 24000 دلار حرکت کرد زیرا بسته شدن کندل هفتگی سود های بیشتری را رقم زد.

چارت 1 ساعت بیت کوین

بیت کوین 1000 دلار نسبت به پایین ترین سطح آخر هفته افزایش یافت

داده‌های TradingView نشان می‌دهد که بیت کوین همگام با معاملات آتی سهام ایالات متحده افزایش یافته است. این جفت ارز در آخر هفته با قیمت 22770 دلار معامله می شد، با این وجود پایداری روند با بسته شدن کندل هفتگی بالای 23500 دلار، کوتاه ماند.

با تقویت مجدد سهام در هفته جدید، سرمایه گذاران امیدوارند که بیت کوین بتواند به مسیر صعودی خود ادامه دهد تا ماه فوریه را در اوج به پایان برساند.

میشائل ون د پوپ، موسس و مدیر عامل شرکت تجاری Eight، یکی از همکاران کوین تلگراف، در بخشی از به روز رسانی توییتر در آن روز نوشت: سقوط به زیر سطح حمایت 23.8 هزار دلار نشان می دهد که ما به سطوح حمایتی پایین تر سقوط خواهیم کرد. 

اگر این اتفاق بیفتد، تست قیمت 25 هزار دلاری اجتناب‌ناپذیر است و در طولانی مدت ممکن است اتفاق بیفتد.

چارت قیمت بیت کوین

معامله‌گر محبوب کریپتو تونی نیز نظرات مشابهی داشت، اما هنوز هم در مورد روند صعودی پایدار با احتیاط بیشتر اشتباه می‌کرد.

♦️او به دنبال کنندگان توییتر خود گفت: ” اگر 23750 دلار را پس بگیریم و بالاتر باقی بمانیم من پوزیشن خرید (Long) باز می کنم – یا اگر 22900 دلار از دست بدهیم و پایین تر بمانیم، منتظر معاملات فروش (Short) هستم.”

تحلیل قیمت بیت کوین

مجموعه معاملاتی Decentrader همچنین استدلال می‌کند که سیگنال‌های قوی‌تری قبل از ایجاد سفارشات خرید برای بیت کوین مورد نیاز است.

در این گزارش آمده است: مردم همچنان سفارشات خرید باز می کردند که بیت کوین افت کرد و اکنون نسبت معاملات خرید به فروش شروع به کاهش کرده، قیمت بهبود پیدا کرده است.

نسبت معاملات خرید به فروش

دلار قدرت قبلی را معکوس می کند

سهام ایالات متحده به بهبود وضعیت از دست رفته هفته قبل در زمان نگارش ادامه داد و شاخص S&P 500 و Nasdaq Composite به ترتیب 1% و 1.2% افزایش یافتند.

در همین حال، شاخص دلار آمریکا (DXY) کاهش یافت و به زیر مرز 105 سقوط کرد تا دارایی‌های ریسکی در سراسر جهان افزایش یابد.

چارت 1 ساعت دلار

جاستین بنت تاجر محبوب در بخشی از آخرین به روز رسانی اختصاصی خود در مورد این شاخص نوشت: تاکنون، ما یک شکست جعلی بالقوه بالای این گوه افزایشی داشتیم.

همه چیز دارد جالب می شود!

در همین حال، تحلیلگر محبوب CryptoCon تغییرات در پویایی همبستگی بین DXY و BTC را برجسته کرد.

توییت

منبع: کوین تلگراف

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

1 1 رای
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments