دامیننس بیت کوین حمایت اصلی 4 ساله خود را شکست! | بررسی نظر کارشناسان

دامیننس بیت کوین حمایت اصلی 4 ساله خود را شکست! | بررسی نظر کارشناسان

به نظر می رسد که بیت کوین با افزایش شتاب آلت کوین ها در بازار کریپتو در سمت بازنده قرار دارد. با آمدن هاردفورک ادغام و واسیل، اتریوم [ETH] و کاردانو [ADA] به طور فزاینده ای در کانون توجه قرار می گیرند.

این امر موجب می شود بیت کوین در ماه سپتامبر، فشار نزولی شدیدی را تجربه کند. علاوه بر این، علی مارتینز، تحلیلگر ارزهای دیجیتال گزارش داد که تسلط بیت کوین برای اولین بار از سال 2018 به زیر 39 درصد رسیده است.

این خبر نگران‌ کننده‌ای برای طمع کاران بیت‌کوین است، زیرا آلت‌کوین‌ها سود و ضرر خود را با پادشاه کریپتو به دست می‌آورند.

دامیننس بیت کوین

تحلیلگران محبوب رمزارز نیز به الگوی نگران کننده ای از عملکرد گذشته قیمت بیت کوین در ماه سپتامبر اشاره کرده اند.

به عنوان مثال، یکی از تحلیلگران فاش کرد که در 12 سال اخیر 9 بار در ماه سپتامبر قیمت بیت کوین به صفر رسیده است. در همین حال، Glassnode گزارش داد که 19.29 میلیون آدرس BTC در 7 سپتامبر ضرر داشته اند.

تعداد ادرسهای در ضرر بیت کوین

هیچ راه فراری وجود ندارد

این شرکت تحلیلی همچنین در به‌ روزرسانی اخیر، از حرکت احتمالی دیگری در بازار نزولی بیت‌کوین خبر داد. این شرکت ادعا کرد که بیش از 65.77 درصد از عرضه بیت کوین در گردش، یعنی حدود 12.589 میلیون بیت کوین، حداقل برای یک سال غیرفعال بوده است.

از نظر تاریخی، افزایش عرضه غیرفعال یکی از ویژگی های “بازارهای خرسی بیت کوین” است. این به ضرر سرمایه گذاران افراطی می‌افزاید که حداقل می‌گویند مشتاقانه منتظر افزایش قیمت بوده‌اند.

عرضه 1 ساله فعال بیت کوین

نویسنده ای بر اساس CryptoQuant به نام BaroVirtual، دوره ای از نوسانات کوتاه مدت را نشان داد. این تحلیلگر به الگوی روند سود خالص غیرواقعی (NUP) که از یک دوره کوتاه مدت نوسانات پیروی می کند، نگاه کرد.

عجیب است که ما شاهد یک جهش عظیم در شاخص NUP بین دارندگان بیت کوین بوده ایم که عمدتاً به دلیل “طمع بیش از حد” در بین سرمایه گذاران منجر به حرکت نزولی قیمت شده است. در این رابطه تحلیلگر ادامه داد:

بیت کوین می تواند با ریتم اندازه گیری شده تری حرکت کند. دیر یا زود، باید شاخص NUP کمی استراحت کند.

شاخص nup

با این حال، تحلیلگر دیگری به نام CryptoCapo نسبت به فعالیت احتمالی صعودی خوشبین بود. در آخرین توییت، این تحلیلگر گفت، “موقعیت خرید بزرگ” منجر به جهش ورودی خواهد شد.

علیرغم کاهش اخیر سلطه بیت کوین، این باید به عنوان یک افزایش به موقع در احساسات جامعه ارزهای دیجیتال باشد.

احساسات جامعه ارز دیجیتال

منبع: ای ام بی کریپتو

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments