جدایی اتریوم از سایر ارزهای دیجیتال | پس از ادغام چه اتفاقی می افتد؟

جدایی اتریوم از سایر ارزهای دیجیتال | پس از ادغام چه اتفاقی می افتد؟

Chainalysis نشان می‌دهد که ETH می‌تواند پس از ادغام از سایر ارزهای دیجیتال جدا شود، زیرا پاداش‌های سهام آن می‌تواند آن را شبیه به اوراق قرضه یا کالا کند.

شرکت تجزیه و تحلیل رمزارز Chainalysis پیشنهاد کرده است که قیمت اتریوم (ETH) می تواند پس از ادغام از سایر دارایی های رمزنگاری جدا شود و بازدهی به طور بالقوه منجر به پذیرش قوی سازمانی شود.

در گزارشی در 7 سپتامبر، Chainalysis توضیح داد که ارتقای اتریوم آینده سرمایه‌ گذاران نهادی را با بازدهی مشابه با ابزارهای خاص مانند اوراق قرضه و کالا آشنا می‌کند، در حالی که بسیار دوستدار محیط زیست می‌شود.

در این گزارش آمده است که انتظار می‌رود سهام ETH سالانه بازدهی 10 تا 15 درصدی را برای سهامداران ارائه دهد، بنابراین ETH را به یک «جایگزین اوراق قرضه فریبنده برای سرمایه‌گذاران نهادی» تبدیل می‌کند، با توجه به اینکه بازده اوراق خزانه در مقایسه با آن بسیار کمتر است.

اتریوم ممکن است پس از The Merge از دیگر ارزهای دیجیتال جدا شود، زیرا جوایز سهام آن را شبیه به ابزاری مانند اوراق قرضه یا کالایی با حق بیمه حمل می کند.

بر اساس داده‌های Chainalysis، تعداد سهامداران ETH سازمانی – کسانی که دارای ارزش 1 میلیون دلاری ETH یا بیشتر هستند – به طور پیوسته از کمتر از 200 نفر تا ژانویه 2021 به حدود 1100 نفر تا اوت امسال افزایش یافته است.

⁉️قیمت اتریوم در سال 2022 چگونه پیش بینی می شود؟

این شرکت خاطرنشان می‌کند که اگر این عدد پس از ادغام اتریوم با سرعت بیشتری افزایش یابد، باید این فرضیه را تأیید کند که سرمایه‌گذاران نهادی «در واقع سهام اتریوم را به عنوان یک استراتژی سودآور خوب می‌بینند».

گزارش Chainalysis همچنین به ETH توصیه می‌کند که پس از The Merge، معامله‌گران خرده‌فروشی و نهادی بیشتری را جذب کند، زیرا ارتقای آتی، آن را به ابزار سرمایه‌گذاری بسیار جذاب‌تری تبدیل می‌کند.

اتریوم در حال حاضر در یک قرارداد هوشمند قفل شده است که تا زمانی که ارتقای شانگهای حدود شش تا 12 ماه پس از انجام ادغام انجام نشود، قابل برداشت نیست.

به این ترتیب، بازار سهام ETH در حال حاضر نقدینگی ندارد، و در نتیجه برخی از ارائه‌ دهندگان خدمات سهامداری دارایی‌های مصنوعی را ارائه می‌کنند که نشان‌دهنده ارزش اتر سهام‌ دار است، اما اشکال این است که این محصولات مصنوعی همیشه نسبت یک به یک را حفظ نمی کنند.

در این گزارش آمده است: «ارتقای شانگهای […] به کاربران این امکان را می‌دهد که اتر سهامدار را به دلخواه خود خارج کنند، نقدینگی بیشتری برای سهامداران فراهم می‌کند و در مجموع، شرط‌بندی را به پیشنهاد جذاب‌تری تبدیل می‌کند.

عامل دیگری که بر آن تاکید شده این است که طبق بنیاد اتریوم، انتقال اثبات سهام بلاک چین اتریوم شاهد کاهش 99 درصدی نیاز مصرف انرژی آن پس از ارتقا خواهد بود.

تغییر به PoS همچنین اتریوم را دوستدار محیط زیست می کند، که می تواند سرمایه گذارانی را که تعهدات پایداری دارند با این دارایی راحت تر کند. این به ویژه در مورد سرمایه گذاران نهادی صدق می کند.

ConsenSys، شرکتی که پشت کیف پول متامسک قرار دارد و توسط جوزف لوبین، یکی از بنیانگذاران اتریوم تأسیس شده است، نیز گزارش مشابهی را در این هفته منتشر کرد که به «تاثیر ادغام بر مؤسسات» می‌پردازد.

این گزارش احساسات مشابهی را در مورد پاداش‌های ETH و مؤسسات بازتاب می‌دهد، اما همچنین بر اهمیت زنجیره PoS Ethereum «تولید تضمین‌های امنیتی قوی‌تر برای سرمایه‌گذاران نهادی» به همراه پتانسیل ETH برای تبدیل شدن به یک دارایی کاهش‌دهنده تورم تاکید می‌کند:

کاهش انتشار ETH و افزایش توکن سوزی به طور سیستماتیک عرضه اتریوم را کاهش می دهد – فشار کاهشی بر ETH، در نتیجه نگرانی های سازمانی در مورد کاهش قیمت توکن به صفر و افزایش ارزش را کاهش می دهد.

منبع: کوین تلگراف

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments