بیت کوین به 40 هزار دلار رسید | پامپ دوج کوین در پی خرید توییتر

بیت کوین به 40 هزار دلار رسید | پامپ دوج کوین در پی خرید توییتر

پس از آن که بیت کوین 40000 دلار را پس گرفت و هیجان خرید ایلان ماسک از توییتر به یک پامپ 20 درصدی برای قیمت DOGE تبدیل شد، بازارها تغییر کردند.

بازار ارزهای دیجیتال در ساعات اولیه معاملات در 25 آوریل تحت فشار قرار گرفت، اما پس از اینکه تیترهای رسانه ها اعلام کردند ایلان ماسک برای خرید توییتر به مبلغ 44 میلیارد دلار به توافق رسیده است، جهش کوتاهی از اقدامات افزایشی قیمت در دوج کوین شروع شد.

داده‌های TradingView نشان می‌دهد که پس از کاهش 38210 دلاری در ساعات اولیه معاملات روز دوشنبه، قیمت بیت‌کوین (BTC) یک رالی 5.72 درصدی را به ثبت رساند و با انتشار اخبار فروش توییتر در رسانه‌های خبری، به بالاترین سطح روزانه خود در 40600 دلار رسید.

در اینجا نگاهی به آنچه تحلیلگران و داده های درون زنجیره ای در مورد چشم انداز کوتاه مدت بیت کوین می گویند، آورده شده است.

کاهش میزان ارز در صرافی ها و افزایش انباشت

احساسات نزولی اخیر که بر بازار کریپتو مسلط شده است توسط معامله گر کریپتو و کاربری با نام مستعار “Phoenix” در توییتر مورد خطاب قرار گرفته است، که نمودار زیر را نشان می دهد که کاهش بیت کوین در صرافی های کریپتو را نشان می دهد و به سمت یک مرحله انباشت قوی توسط سرمایه گذاران می باشد.

تغییر موقعیت خالص برای BTC

او همچنین گفت:

بنابراین چه چیزی باعث می شود فکر کنید ما در حال حاضر در یک نقطه توزیع برای BTC هستیم؟ این معیارهای ساده به من می‌گویند که دوباره ماه ها در دوره انباشت بیت کوین توسط سرمایه داران هستیم. شما به چیزی نیاز دارید که شاید ندارید و آن صبر است.

بیت کوین با توجه به پایین ترین چرخه کلان تاریخی همچنان صعودی است

شرکت داده‌های درون زنجیره‌ای Whalemap پیشنهاد می‌کند که در حالی که اصلاحات فعلی تمام نشده است، یک “ریزش” در انتظار است و همانطور که نمودار نشان می‌دهد، خرید ارز در این رویدادها برای سرمایه‌گذاران بسیار سودآور است.

چرخه کلان بیت کوین

همانطور که در نمودار نشان داده شده است، قیمت فعلی BTC بسیار بالاتر از خطی است که قبلاً انتهای هر چرخه کلان را مشخص کرده است. این را می توان به چند روش مختلف تفسیر کرد – یا نزولی که بر بازار حاکم شده است در سطوح فعلی غیرقابل توجیه است یا چشم انداز بازار صعودی همچنان قوی است. از طرف دیگر، می‌توان چنین استنباط کرد که اگر ضعف فعلی با خروج نهایی به منطقه زیر 20000 دلار به اوج خود برسد، می‌توان نتیجه گرفت که بازار می‌تواند با یک ضربه واقعی روبرو شود.

آیا همچنان روند صعودی بالای 39600 وجود خواهد داشت؟

آخرین اطلاعات در مورد آینده بیت کوین توسط تحلیلگر بازار، Michaël van de Poppe ارائه شد، که نمودار زیر را منتشر کرد و سطح 39610 دلار را به عنوان یک سطح حیاتی برای غلبه بر گاوها و صعود بیشتر نشان می داد.

چارت 4 ساعت بیت کوین

ون د پوپ گفت:

واگرایی صعودی بزرگ در بیت کوین و جهش از سطوح زمانی بالاتر به نظر برای ادامه روند صعودی آماده است.

ارزش کل بازار ارزهای دیجیتال اکنون به 1.859 تریلیون دلار می رسد و نرخ تسلط بیت کوین 41.2 درصد است.

منبع: کوین تلگراف

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments