تحلیل تکنیکال ارز ترا | LUNA چه مسیری را انتخاب می کند؟

تحلیل تکنیکال ارز ترا | LUNA چه مسیری را انتخاب می کند؟

رمز ارز ترا (LUNA) در نمودار روزانه خود در وضعیت ضعیفی قرار داشت و در نزدیکی 20 EMA (قرمز) و 50-SMA (فیروزه ای)، واکنش شارپی نشان داد. 

اکنون، گاوها باید LUNA را در پشتیبانی 9 ماهه خط روند آن (سفید، خط چین) نجات دهند تا از ایجاد افت بیشتر توسط فروشندگان جلوگیری شود. در زمان انتشار، این آلت کوین با افزایش 6 درصدی در 24 ساعت گذشته، با قیمت 95 دلار معامله می شود.

چارت روزانه ارز لونا

رالی قبلی ارز لونا پس از جهش قیمت از خط 61.8 درصد پایه فیبوناچی، بازده قابل توجه 150 درصدی را به دست آورد. در نتیجه، نقطه عطف عمر خود را در 5 آوریل در 119 دلار لمس کرد.

در ادامه رمز ارز لونا از زمان ثبت ATH یک الگوی ستاره شامگاهی را ثبت کرد و به زیر منطقه POC خود سقوط کرد. POC همچنین با سطح حمایت 23.6٪ منطبق شد، بنابراین ثابت شد که یک منطقه حمایت مهم است. اگر چه گاوها از سطح 38.2 درصد صعود کردند، فروشندگان از شکست مقاومت 92 دلاری خودداری کردند.

پس از سقوط اخیر، LUNA شاهد یک الگو پوشای صعودی بود که حمایت 87 دلاری را بیشتر تقویت کرد و یک منطقه تقاضای قوی (مستطیل) در محدوده 76 تا 90 دلار ایجاد کرد. بنابراین، احیای احتمالی حمایت از خط روند فوری آن قابل قبول به نظر می رسید در حالی که خریداران قصد دارند همراه با روند صعودی بلندمدت حرکت کنند.

اگر حمایت خط روند فعلی همچنان حفظ شود، خریداران تلاش خواهند کرد تا حمایت 23.6 درصدی را پس بگیرند و در عین حال وارد یک فاز محتمل نزدیک به POC می‌شوند. اگر اوضاع به سمت روند نزولی پیش برود، گاوها همچنان می توانند برای حمایت از این اصلاحات به منطقه تقاضا تکیه کنند.

شاخص RSI

با افزایش فشار فروش، خرس‌ها RSI را به زیر خط میانی کشاندند. اگر گاوها به روند صعودی در محدوده 45-47 شاخص RSI ادامه دهند، LUNA احتمالاً در منطقه 83-87 دلار به خوبی حمایت خواهد شد. 

شاخص RSI

علاوه بر این، CMF وضعیت فروش اخیر را تأیید کرد در حالی که به شدت به زیر علامت صفر سقوط کرده است. اما با وجود یک واگرایی صعودی پنهان، احیای کوتاه مدت روند صعودی در نمودارهای LUNA نباید تعجب آور باشد.

جمع بندی

با توجه به حفظ خط روند 9 ماهه و منطقه تقاضای فوری، LUNA می تواند از اصلاحات بیشتر در منطقه 82-87 دلار پشتیبانی کند. احیای این علامت به خریداران کمک می کند تا برای به چالش کشیدن مرزهای POC و بازیابی سطح فیبوناچی 23.6 درصد فشار بیاورند.

با این اوصاف، سرمایه‌گذاران/ معامله‌گران باید حرکت بیت‌کوین را که به طور بالقوه می‌تواند بر احساسات گسترده‌تر بازار تأثیر بگذارد، زیر نظر داشته باشند.

منبع: ای ام بی کریپتو

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments