قیمت بیت کوین روی شمشیر دو لبه است! | سقوط BTC به زیر میانگین متحرک 200 هفته ای

بیت کوین روی شمشیر دو لبه | سقوط BTC به زیر میانگین متحرک 200 هفته ای

قیمت بیت کوین به زیر میانگین متحرک 200 هفته ای خود باز می گردد زیرا تحلیلگران بر اهمیت باقی ماندن بالای 22800 دلار برای ادامه حرکت صعودی تاکید می کنند.

حال و هوای اکوسیستم ارزهای دیجیتال در 22 ژوئیه پس از یک هفته سود به معامله گران کمک کرد تا رویدادهای دو ماه گذشته را پشت سر بگذارند و به آینده ای مثبت نگاه کنند که به طرز محسوسی روشن تر است.

داده‌های TradingView نشان می‌دهند که قیمت بیت‌کوین (BTC) در چند روز گذشته حول محور پشتیبانی 23000 دلار در نوسان بوده است و همچنان کمی بالاتر از میانگین متحرک 200 هفته‌ای خود (MA) که شاخص تشخیص کف بازار خرسی در گذشته بوده، باقی می‌ماند که قابل اعتماد بوده است. 

چارت روزانه بیت کوین

به گفته تحلیلگران، از آنجایی که بحث در مورد جهت گیری بازار همچنان ادامه دارد، در اینجا سطوح مهمی وجود دارد که باید در آخر هفته تماشا کرد.

ضرورت بسته شدن کندل هفتگی بالاتر از 22800 دلار

اهمیت معاملات بیت کوین بالاتر از MA 200 هفته ای توسط تحلیلگر مستقل بازار، Michaël van de Poppe، مورد توجه قرار گرفت که نمودار زیر را منتشر کرد و مناطق اصلی حمایت و مقاومت را نشان می دهد.

چارت 1 ساعت بیت کوین

به گفته ون دی پوپ، بیت کوین در 23500 دلار “دوباره با مقاومت بسیار مهمی روبرو می شود” و آنچه در آینده اتفاق می افتد تعیین می کند که آیا قیمت آن افزایش می یابد یا برای حمایت از 21500 دلار عقب نشینی می کند. او توضیح داد:

اگر این رقم به 23.8 هزار دلار برسد و این روند صعودی ادامه پیدا کند، سپس 28 هزار دلار در دسترس خواهد بود، اما ما همچنین یک شکست واضح بالاتر از MA 200 هفته تایید شده داریم.

اهمیت نگهداری بیت کوین بالاتر از میانگین متحرک 200 هفته ای توسط تحلیلگر بازار Rekt Capital بیشتر مورد توجه قرار گرفت و بر نیاز بیت کوین برای دیدن بسته شدن هفتگی بالای 22800 دلار تاکید کرد.

پیش بینی یک حرکت بزرگ 

به گفته تاجر کریپتو و کاربری با نام مستعار CryptoGodJohn در توییتر، که نمودار زیر را نمایش می دهد، دو مسیر ممکن را که بیت کوین می‌تواند طی کند، ارائه کرده است، اقدام اخیر قیمت نشانه‌ای از این است که “یک حرکت بزرگ برای BTC به زودی اتفاق خواهد افتاد.”

نمودار 1 ساعت بیت کوین

CryptoGodJohn گفت:

24200 دلار را نگه دارید. من فکر می کنم ما به سرعت به 27 تا 28 هزار دلار می رسیم. اگر بیت کوین با این قیمت در میان معامله گران پذیرفته شود، من به دنبال کاهش تا 20 هزار دلار هستم. ابطال هر دو بسیار آسان است. مراقب باشید.

امکان حرکت در هر جهت توسط کاربر توییتر Mayne نیز مورد توجه قرار گرفت، که نمودار زیر را در مورد “گسترش بالقوه” برای بیت کوین منتشر کرد.

چارت 12 ساعت بیت کوین

آنها همچنین توضیح دادند: «اگر بتوانیم قیمت را بالاتر از محدوده 22.5 هزار دلار نگه داریم، وضعیت صعودی می تواند در دسترس باشد. از دست دادن سطح بالا، احتمالا می تواند یک انحراف ایجاد کند. زمانی که معاملات فروش را به محدوده بازمی‌گردانید، حرکت بالاتر از محدوده به یک زنگ خطر تبدیل می شود.»

ارزش کل بازار ارزهای دیجیتال در حال حاضر 1.048 تریلیون دلار است و نرخ تسلط بیت کوین 42 درصد است.

منبع: کوین تلگراف

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments