جهش بیت کوین به بالای 41 هزار دلار

جهش بیت کوین به بالای 41 هزار دلار | ترا (LUNA) پیشتاز رالی بازار آلت کوین ها

بازار گسترده‌تر ارزهای دیجیتال امروز بار دیگر بهبودی 5 درصدی را تجربه می‌کند. در یک حرکت غیرمنتظره، بیت کوین (BTC) با 7 درصد بازگشت به سطح 41500 دلار رسید. بازگشت مجدد اخیر پس از آخرین هفته های نوسان شدید در بازار رخ داد. 

به نظر می رسد که بازار در حال حاضر به فرمان اجرایی آتی دولت بایدن احترام گذاشته است. بیت کوین و کل بازار کریپتو می توانند نقش بسیار مهمی را با توجه به وضعیت ژئوپلیتیک کنونی ناشی از بحران جنگ روسیه و اوکراین ایفا کنند.

اخیراً قیمت دارایی ها رو به افزایش بوده و طلا در کانون توجه قرار گرفته است. از سوی دیگر، دارایی‌های ریسکی مانند بیت‌کوین و سهام شاهد نزولی بزرگ بوده‌ اند. با این حال، طبق گفته ارائه‌ دهنده داده‌های زنجیره‌ای Santiment، بحث‌های مربوط به کریپتو به سرعت ادامه دارد.

توییت

پیوش گوپتا، مدیر اجرایی DBS Holdings Group Ltd در آخرین گزارش خود در روز چهارشنبه، 9 مارس، گفت که ارزهای رمزنگاری شده خصوصی مانند بیت کوین همچنان به عنوان یک ذخیره با ارزش ظاهر خواهند شد. او اضافه کرد:

تنظیم‌کننده‌ها و سیاستمداران از دست کشیدن از کنترل سیاست پولی و ابزارهای مدیریت اقتصادی بیزار خواهند بود و بنابراین در مورد اجازه رشد پول خصوصی بسیار محتاط عمل می کنند. با گفتن این موضوع، من فکر می‌کنم که پول خصوصی (کریپتو) به عنوان یک ذخیره معنادار ارزش، دقیقاً مانند طلا امروز به رشد خود ادامه خواهد داد.

آلت کوین ها با رهبری ترا (LUNA) روند را دنبال می کنند

بازگشت مجدد در فضای آلتکوین کاملاً شبیه به بیت کوین است. اتریوم 6 درصد افزایش یافته است و در حال حاضر در سطح 2708 دلار با ارزش بازار 324 بیلیون دلار معامله می شود.

رمز ارز ترا (LUNA) با 18 درصد سود در رالی بازار آلتکوین پیشتاز است. تا زمان انتشار، LUNA با قیمت 94 دلار معامله می شود. علاوه بر این، LUNA همچنین در طول آشفتگی بازار اخیر انعطاف پذیری بالایی از خود نشان داده است و در نتیجه بازدهی قوی به سرمایه گذاران می دهد. تحلیلگران انتظار دارند که LUNA بتواند از 100 دلار عبور کند و احتمالاً به بالاترین حد خود برسد. 

منبع: کوین گیپ

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments