بایننس پذیرش مسترکارت و ویزا کارت در روسیه را متوقف کرد

بایننس پذیرش مسترکارت و ویزا کارت در روسیه را متوقف کرد

بایننس، بزرگترین صرافی ارزهای دیجیتال جهان، روز سه‌ شنبه اعلام کرد که از روز چهارشنبه پذیرش کارت‌های صادر شده توسط Mastercard و Visa در روسیه را متوقف می‌کند. تمام تراکنش‌هایی که از طریق این دو در خارج از روسیه آغاز می‌شوند نیز در این کشور در دسترس نیستند.

این اقدام که در وبلاگ بایننس اعلام شد پس از آن صورت گرفت که بزرگترین اپراتورهای کارت جهان اعلام کردند که خدمات خود را در روسیه به عنوان بخشی از تحریم‌ها علیه مسکو به دلیل تهاجم این کشور به اوکراین متوقف خواهند کرد. روسیه مشمول برخی از سخت‌ترین تحریم‌های ایالات متحده بود که تاکنون دیده شده است، که چندین بانک بزرگ را از شبکه پرداخت سوئیفت مسدود کرد و دارایی‌های خارجی آنها را مسدود کرد. Sberbank، بزرگترین وام دهنده روسیه، پس از این اقدام، فعالیت های اروپایی خود را تعطیل کرد.

Changpeng Zhao، مدیر عامل بایننس، که معمولاً به عنوان “CZ” شناخته می شود، در اظهار نظر در مورد این اقدام، گفت که این تصمیم از دست آنها خارج است.

توییت cz

صرافی های کریپتو روس ها را ممنوع نمی کنند

بایننس، مانند اکثر صرافی‌های بزرگ ارزهای دیجیتال، تماس‌ها را برای ممنوعیت کامل مشتریان روسی رد کرده بود. اما صرافی ها موافقت کردند که از تحریم های ایالات متحده پیروی کنند، زیرا هر نهادی که در لیست سیاه قرار می گیرد از پلتفرم آنها مسدود می شود. کوین بیس اخیراً اعلام کرد که 25000 کیف پول روسی را که به نظر می رسد درگیر فعالیت های غیرقانونی هستند، مسدود کرده است.

جسی پاول، مدیر عامل کراکن نیز علیه ممنوعیت کاربران روسی صحبت کرده بود و گفت که کراکن این کار را انجام نمی دهد مگر اینکه از نظر قانونی موظف باشد.

اخیرا دیده شد که دولت ایالات متحده کریپتو را به تحریم های خود علیه روسیه اضافه کرده و به صرافی ها از تعامل با افراد در لیست سیاه هشدار داده است.

منبع: کوین گیپ

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments