بیت کوین به بالا 21 هزار دلار بازگشت | علت رالی صعودی BTC چیست؟

بیت کوین به بالا 21 هزار دلار بازگشت | علت رالی صعودی BTC چیست؟

روز جمعه، ارز دیجیتال پرچمدار بیت کوین، بیش از 11 درصد افزایش یافت و به سطح 21800 دلار رسید.

در حال حاضر، بیت کوین اندکی کاهش یافته و با قیمت 21573 دلار معامله می شود. دنیس پورتر، بنیانگذار Satoshi Action Fund، در توییتی گفته است که این افزایش به دلیل گزارش اخیر کاخ سفید بوده است.

چارت 1 ساعت بیت کوین

پورتر گفت که این گزارش حاوی “نظرات بسیار مثبت” در مورد پتانسیل بیت کوین برای ایجاد تأثیر مثبت بر محیط زیست و منابع تجدید پذیر انرژی است.

توییت پورتر

در موضوع نظر، دنبال کنندگان خاطرنشان کردند که پورتر در مورد آنچه که در گزارش گفته است، کاملاً درست نبود. در این بیانیه آمده است که استخراج بیت کوین اگر نتواند سبزتر شود، باید ممنوع شود. این گزارش همچنین تغییر پروتکل اجماع اثبات سهام را از Proof-of-Work برای BTC توصیه می کند که این می تواند قیمت بیت کوین را تحت تاثیر قرار دهد.

پیش از این، U.Today به اظهارات بنیانگذار کاردانو، چارلز هاسکینسون، درباره این گزارش پرداخت. او توصیه کرد که BTC باید پروتکل Proof-of-Useful-Work Ofelimious کاردانو را بپذیرد تا سبزتر شود.

با توجه به این موضوع، می توان توییت پورتر را به طعنه تعبیر کرد. بیت کوین پس از اعلام افزایش شدید نرخ بهره توسط بانک مرکزی اروپا در اوایل این هفته به میزان 75 واحد پایه افزایش یافت. در اوایل سال جاری، زمانی که فدرال رزرو همین کار را کرد، قیمت بیت کوین سقوط کرد.

پیتر شیف، منتقد صدای بیت کوین، در توییتی گفته است که این یک «اعتراض مکنده» است و او معتقد است که این فرصت دیگری برای فروش بیت کوین به شمار می رود. 

توییت پیتر شیف

او همچنین ادعا کرد که سرمایه‌گذاری اخیر FTX در SkyBridge Capital آنتونی اسکاراموچی و به دست آوردن 30 درصد از سهام هیچ تاثیر قابل‌توجهی بر قیمت نخواهد داشت، زیرا علاقه Sam Bankman-Fried به سرمایه‌گذاری در کریپتو چیز جدیدی نیست.

منبع: یوتودی

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments