علت سقوط 16 درصدی لونا کلاسیک | آیا پروژه LUNC محکوم به شکست است؟

علت سقوط 16 درصدی لونا کلاسیک | آیا پروژه LUNC محکوم به شکست است؟

رمز ارز لونا کلاسیک که به دلیل سقوط تاریخی خود، خاطرات بدی را برای بسیاری از سرمایه گذاران خود به جای گذاشته است، در سه هفته گذشته رشد چشمگیری را نشان داده و از 22 آگوست 470 درصد افزایش یافته است. این پروژه بیش از 1 میلیارد دلار ورودی داشته است. با این وجود، در زمان انتشار مقاله، توکن LUNC، به میزان 16 درصد کاهش قیمت‌ را تجربه کرده است.

نمودار 4 ساعت لونا کلاسیک

این پامپ قیمت به دلیل اجرای مکانیسم توکن سوزی لونا کلاسیک و همچنین بروز رسانی است که استیکینگ را بازیابی کرده است. استدلال های تقریبا مشابه و همچنین ارقام رشد سه رقمی به افزایش قیمت LUNC کمک کردند و باعث ترس بازیگران بی ادعای بازار از کنار گذاشته شدن آنها شدند.

با این حال، پس از اینکه مشخص شد بایننس از سوزاندن LUNC از طریق طرح مالیات 1.2 درصدی پشتیبانی نمی‌کند، با توجه به حجم نقدینگی در یکی از بزرگترین صرافی‌های رمزنگاری، شانس موفقیت این توکن دوباره از بین رفت.

پایان نهایی LUNC

نمی توان گفت که این شانس ها در ابتدا زیاد بودند، زیرا قبل از افزایش فعلی این رمز ارز، قیمت آن تقریبا به صفر رسیده بود. LUNC هیچ چشم اندازی ندارد، شهرت پروژه و بنیانگذاران آن تا حد زیادی نابود شده است و تقریبا می توان گفت که دستیابی به لونا کلاسیک 1 دلاری، یک رویا است. بنابراین هر تلاشی از سوی جامعه برای احیای پروژه احتمالاً محکوم به شکست است.

همانطور که اوضاع پیش می آید، آسیب شهرت Terra از سقوط ماه می جبران ناپذیر است. توسعه دهندگان اکوسیستم به شبکه هایی مانند بایننس و پالی گان مهاجرت کرده اند و عملاً هیچ فعالیتی در زنجیره وجود ندارد.

به احتمال زیاد، LUNC صرفاً توسط سفته بازان حمایت می شود، که سعی می کنند از طریق توکن های ارزان با نقدینگی کم، پول به دست آورند، چنین دارایی هایی را پامپ می کنند و این دستکاری آنها توسط عوامل خبری را افزایش می دهند.

منبع: یوتودی

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

5 1 رای
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments