ساخت NFT

بازارNFT بایننس به دنبال جذب سهم بازار از طریق “کمپین 100 سازنده”

بایننس در تلاش است تا برای جلب نظر کاربران خود، شبکه گسترده ای را برای جذب هنرمندان، مشاهیر و ورزشکاران  راه اندازی کند.

در افزایش روز افزون تعداد بازارهای NFT، بایننس در تلاش است با هدف آوردن “100 سازنده” به سیستم عامل NFT اش که در حال آماده سازی است، در جهت توسعه کسب و کار خودنمایی کند.

امروز در بیانیه مطبوعاتی، بایننس از حضور میشا موست (Misha Most)، هنرمند مشهور خیابانی که در حال حاضر رکورد بزرگترین نقاشی دیواری را در اختیار دارد، خبر داد. موست 10 توکن NFT را  با همکاری دیگر هنرمندان خواهد ساخت و این قطعات در هفته اول عرضه بازار که فعلاً برای 24 ژوئن برنامه ریزی شده است، برای فروش در دسترس خواهند بود.

موست در گفت و گو مطبوعاتی گفت:

هنر دیجیتال با روح جامعه عجین شده است، به عنوان یک هنرمند خیابانی، با هنر دیجیتال احساس نزدیکی می کنم و من عادت کرده ام که در یک تیم با دیگر سازندگان کار کنم. کار در ساخت NFT یک فرصت منحصر به فرد برای همکاری با هنرمندان دیجیتال است. برای من، تبدیل آثار آشنا به هنر دیجیتال در درجه اول یک تجربه است و هنر واقعی در رابطه با کسب تجربه می باشد. “

موست به گروهی از هنرمندان، افراد مشهور و ورزشکارانی که توسط بایننس به مشارکت دعوت شده اند، از جمله مایکل اوون و آلفونسو دیویس، بازیکنان فوتبال، لوئیس کپالدی، ترانه سرا و ترور جونز، هنرپیشه، می پیوندد.

این طیف گسترده از “سازندگان” حقیقت رقابتی سخت را برای بازارهای NFT منعکس می کند.کاربران به ندرت به یک زنجیره، پلتفرم  یا محصول خاص وفاداری دارند و در این میان تعداد رو به افزایشی از شرکت ها (از جمله غول تجارت الکترونیکی eBay) هستند که قصد دارند در حین طوفان طلای دیجیتال، جزو کسانی باشند که از خدمات فروش این دارایی ها بهره مند می شوند.

لیلی لی، مدیر روابط عمومی بایننس در مصاحبه ای با کوین تلگراف گفت:

” کمپین 100 سازنده برتر یکی از کمپین هایی است که توسط Binance NFT برنامه ریزی شده است و هدف آن حمایت و ترویج نوآوران و سازندگان از سراسر جهان و توکن های NFT از فرهنگ های مختلف را در کانون توجه قرار می دهد. با این کمپین، امیدواریم که بتوانیم به کاربران مناطق مختلف دسترسی داشته باشیم.”

تاکنون، Flow به دنبال مشارکت با اتحادیه ملی بسکتبال موفق به کسب بخش غالب سهم بازار شده است. با این حال، چندین پلتفرم دیگر در تلاش برای تامین نیاز های خرد بازار، وارد میدان شده اند. تحلیلگران معتقدند که ورود بایننس به عنوان مهمترین و بزرگترین صرافی ارز دیجیتال دنیا به بازار NFT ها می تواند تاثیر قابل توجهی بر رونق این دارایی ها داشته باشد.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments