تایید سه پیشنهاد کلیدی در مورد توکن سوزی لونا کلاسیک در بایننس | احتمال افزایش عظیم قیمت LUNC

تایید سه پیشنهاد کلیدی در مورد توکن سوزی لونا کلاسیک در بایننس | احتمال افزایش عظیم قیمت LUNC

صرافی ارز دیجیتال بایننس به احتمال زیاد مکانیزم توکن سوزی لونا کلاسیک خود را از سر می گیرد زیرا جامعه هر سه پیشنهاد کلیدی ارائه شده توسط توسعه دهنده اصلی لونا کلاسیک، ادوارد کیم از گروه وظیفه مشترک L1 را تصویب می کند.

♦️بایننس در ماه دسامبر از تیم توسعه دهنده لونا کلاسیک درخواست کرد تا تغییرات لازم را تا اول مارس برای ادامه مکانیسم توکن سوزی LUNC انجام دهند. در صورت عدم انجام این کار، صرافی برداشت سهم توکن های سوزانده شده را در نظر خواهد گرفت. همچنین، بایننس از این به بعد به جای 100 درصد، 50 درصد از کارمزدهای معاملاتی LUNC و مارجین را می سوزاند.

🔹پیشنهاد 11358 “حذف کارمزد درون زنجیره ای در کیف پول ها” نزدیک به 95٪ رای موافق را دریافت کرد. هدف از این پیشنهاد حذف کارمزد توکن سوزی 0.2 درصدی از جابجایی داخلی بین کیف پول های بایننس است که بر درآمد بایننس تاثیر می گذارد.

🔹پروپوزال 11359 «ایحاد کیف پول جداگانه معاف از حق الضرب» نیز با 99.78 درصد رای موافق با اکثریت به تصویب رسید. هدف این پیشنهاد جلوگیری از سوزاندن مجدد LUNC توسط بایننس است. بنابراین، یک کیف پول توکن جداگانه برای توکن سوزی ایجاد می شود که در آن LUNC ارسال شده سوخته باقی می ماند. در حال حاضر، پس از تصویب پیشنهاد 11242 توسط جامعه، صندوق توسعه یا بازپرداخت حق الضرب غیرفعال شده است.

🔹پیشنهاد 11360 «تقسیم کارمزد در استخر نقدینگی جامعه» تقریباً 95 درصد رای موافق را دریافت کرده است. این پیشنهاد به دنبال ایجاد یک پارامتر جدید است که از سیاست بازپرداخت حق الضرب استفاده نمی کند. با این حال، توانایی مستقلی برای ارسال مستقیم درصدی از کارمزد درون زنجیره ای به استخر جامعه دارد.

رای گیری در مورد هر سه پیشنهاد از “آستانه قبولی” فراتر رفت و یک تایید نهایی باید توسط جامعه برای اجرای کد تصویب شود. این مکانیسم توکن سوزی لونا کلاسیک در بایننس را باز می گرداند و به توکن سوزی های بزرگ LUNC در جامعه ادامه می دهد. نرخ توکن سوزی LUNC در غیاب بایننس که بزرگترین مشارکت کننده سوزاندن توکن ها با بیش از 20 میلیارد توکن LUNC در مجموع است، به شدت کاهش یافته.

واکنش قیمت لونا کلاسیک و نوسانات آن

قیمت لونا کلاسیک در 24 ساعت گذشته نزدیک به 2 درصد کاهش یافت و در حال حاضر قیمت 0.000163 دلار معامله می شود. پایین ترین و بالاترین قیمت 24 ساعته به ترتیب 0.0001621 دلار و 0.000171 دلار است.

همچنین حجم معاملات در 24 ساعت گذشته 3.80 درصد کاهش یافته است که نشان دهنده کاهش ارزش آن است. تا زمانی که توکن سوزی لونا کلاسیک در بایننس ادامه یابد، قیمت تحت فشار باقی خواهد ماند و احتمال انفجار قیمت LUNC افزایش می یابد.

منبع: کوین گیپ

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

4.3 7 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
8 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
حسن
حسن
1 سال قبل

به زودی منتظر تحولات عظیم در قیمت لونا کلاسیک باشید. تامیتونید بخرید. ضرری توکارنیست

Dani
Dani
1 سال قبل

لونا کلاسیک دوباره به اوج برمیگرده چون هم پروژه قوی هم دست دولوپر قوی وهم مردمی دیگه دست دوکوان نیست خطاب به اون کسی که میگه امیدی بهش نیست کمسیون اوراق بهادار آمریکا ازش شکایت شده اولا از تیم لونا یعنی ارز خود لونا که گرداننده آن آقای دوکوان شکایت شده که با ساخت ارز جدید یا توکن جدید لونا نه تونست ضرر سرمایه گذاران جبران کنه نه تونست لونا جدید قیمتش درست کنه به وعده های جبران خسارات خودش عمل نکرد ایردراپ که قرار بود بده نداد لونای کلاسیک هم رها کرد همین باعث شکایت از لونای جدید شد ودکوان هیچ پاسخی نداد ولی لونای کلاسیک الان باینسس پشتش کلی تیم حرفه ای و پروژه های قدرتمند داره و ی برنامه نویس حرفه ای و مورد اعتماد بنام ادوارد کیم پشتش روز به روز هم در حال آپدیت و پیشرفت لونا کلاسیک الان بهترین ارز همانند بیت کوین ی ارزی شده که دست یک فرد یا یک تیم نیست بلکه دست مردم همانند بیت کوین پروپوزال توکن سوزیش اوکی بشه قیمتش منفجر میشه

متین
متین
1 سال قبل

خیلی بهش ایمان داشتم.ولی از زمانی که کمسیون بورس اوراق بهادار امریکا ازش شکایت کرد میتونم بگم کارش تمومه و امیدی بهش ندارم…به نظر من کارش تمومه مگه اینکه مثل ریپل بیاد و تو دادگاه دفاع کنه که شاید امیدی پیدا شه که اونم بعید میدونم چون تیم حقوقی نداره و شکست این ارز حتمیه

Mohsen Abbasi
Mohsen Abbasi
1 سال قبل

$Lunc soon 1

محسن
محسن
1 سال قبل

همه با لونا کلاسیک به ماه خواهیم رفت
ان شاالله

مجید
مجید
1 سال قبل

ارزی که بار تونسته تعدا اضافه کنه چرا دوباره اضافه نکنه …رفت بالا بفروشید فقط

قاسم
قاسم
1 سال قبل

دوستان گلم مواظب باشید این یک حربه اطلاعاتی هست دردام چنین ارزهایی نیفتید گول نخورید اگر صدبرابرهم پامپ شد نخرید اصلا ارزی بنام لونا رو حذف کنید

سعیدپهلوان
سعیدپهلوان
1 سال قبل

سلام درطرح توکن سوزی ازهولدرهاهم میشه کمک گرفت که من هولدرهم ازلوناکلاسیکی که دارم حدعقل دو…درصددودرتوکن سوزی شریک بتونم بشم تا لونسی بتونه درجایگاه منطقی خودش درکیریبتوقراربگیره واین توکن سوزی ازطرف هولدرهامستقیم به کیف پول سردانتقال پیداکنه وسوزانده بشه نه به حساب صرافی ها بره تاصرافی انتقال بده وازدورخارج کنه این امرمهم یک طرح هست ومیشه اجراکردمن هولدروماهولدرها حاضریم وآمادگی داریم دراین توکن سوزی صحیم باشیم چون قطعابه نفع جامعه لونسی وپایه قیمتی هستش بااین امرمیشه یک توکن سوزی عظیمی درتاریخ کیریپتو برای لونا کلاسیک ثبت کرد ما آماده ایم که یک باره دیگه لوناکلاسیک درکیریپتوبدرخشد هولدرها لایک کنیدممنون