ریچارد تنگ، مدیرعامل جدید صرافی بایننس | جانشین CZ تعیین شد!

ریچارد تنگ، مدیر عامل جدید صرافی بایننس | جانشین CZ تعیین شد!

صرافی بایننس یک مدیر عامل جدید به نام ریچارد تنگ را به عنوان شرکت تجارت ارزهای دیجیتال منصوب کرده است که صنعت را بدون CZ مدیریت می کند.

در هفته ای که می توان مهمترین هفته برای صرافی بایننس و اکوسیستم رمزنگاری نامگذاری کرد، چانگ پنگ ژائو (CZ)، یکی از بنیانگذاران و مدیر اجرایی سابق (مدیر عامل) شرکت، ریچارد تنگ را به عنوان رئیس سابق منطقه ای شرکت و جایگزین خود معرفی کرده است.

وظایف پیش رو برای مدیرعامل جدید بایننس

تا اوایل این هفته که گزارش‌ها مبنی بر اینکه وزارت دادگستری ایالات متحده به توافقی 4.3 میلیارد دلاری با مبادله رسیده است، منتشر شد، تقریباً هیچ تحلیل‌ گری این اتفاق را پیش بینی نمی کرد. با استعفا CZ، ریچارد تنگ هنوز با موانع زیادی رو به رو است. 

رگولاتورهای ایالات متحده با حضور مریک گارلند، دادستان کل ایالات متحده، جانت یلن، وزیر خزانه داری، و روستین بهنام، رئیس کمیسیون معاملات آتی کالا (CFTC)، بایننس به تسهیل معاملات برای داعش، القاعده و سایر گروه های تروریستی متهم شد. 

در حالی که توافق حاصل شده و CZ کنار رفته است، رگولاتورها می‌ گویند که به عنوان بخشی از معامله، بایننس باید گزارش فعالیت‌ های مشکوک را ارسال کند و سوابق خود را برای بررسی بیشتر تحویل دهد. این مسئولیت قطعا برای ریچارد تنگ چالش هایی دارد چرا که با تهدید هایی مبنی بر اینکه عدم رعایت همه شرایط ممکن است باعث تحریم های اضافی شود.

چالش ریچارد تنگ نیز بازسازی اعتماد در صرافی خواهد بود، حتی اگر پلتفرم معاملاتی همچنان به عنوان بزرگترین صرافی با حدود 12.6 میلیارد دلار حجم معاملات براساس داده های کوین مارکت کپ، تسلط خود را حفظ کند.

🎯CZ از بایننس استعفا داد! | دیروز در بازار ارزهای دیجیتال چه اتفاقی افتاده است؟🎯

مسلماً این بزرگترین پیروزی برای تنظیم‌ کننده‌های ایالات متحده تا کنون در سال جاری است زیرا تسویه حساب 4.3 میلیارد دلاری یکی از بزرگترین تسویه حساب‌ های شرکتی در تاریخ این کشور است.

اگرچه این تسویه حساب کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) را که یک شکایت در حال تعلیق علیه بایننس نیز دارد، مستثنی کرد، اما نشان می‌دهد که تنظیم‌ کننده‌ها چقدر می‌توانند برای تسویه حساب به عنوان یک پیروزی سریع در برابر اکثر شرکت‌های ارز دیجیتال فشار بیاورند.

پرونده پرمخاطب بعدی که زیر نظر است، شکایت اخیری است که توسط SEC علیه صرافی کراکن ارائه شده است. این دومین شکایتی است که علیه این شرکت در سال جاری ارائه شده است و به جای پذیرش گزینه تسویه اولیه که در اوایل سال پذیرفته بود، صرافی آمادگی خود را برای مبارزه آشکار کرده است.

منبع: کوین گیپ

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments