افزایش نرخ توکن سوزی لونا کلاسیک به 0.5 درصد در بایننس

افزایش نرخ توکن سوزی لونا کلاسیک به 0.5 درصد در بایننس | احتمال افزایش قیمت LUNC

صرافی کریپتو بایننس به حمایت از جامعه لونا کلاسیک در افزایش مالیات بر توکن سوزی به 0.5% خبر می دهد و قیمت لونا کلاسیک 3% افزایش می یابد.

بایننس بزرگترین صرافی رمز ارز جهان روز سه‌ شنبه اعلام کرد از ارتقای شبکه لونا کلاسیک برای افزایش مالیات توکن سوزی LUNC از 0.2% به 0.5% مطابق با پیشنهاد 11515 که توسط انجمن تصویب شده است، پشتیبانی می‌کند.

این بدان معناست که “CZ” مدیرعامل بایننس موافقت می کند که مالیات بر توکن سوزی را افزایش دهد زیرا قیمت LUNC با کاهش نرخ توکن سوزی در ماه های اخیر ادامه دارد.

بایننس برای حمایت از LUNC نرخ توکن سوزی را به 0.5٪ افزایش داد!

طبق اعلامیه رسمی در 23 می، بایننس از افزایش نرخ توکن سوزی لونا کلاسیک تا 0.5% پشتیبانی خواهد کرد. ارتقای شبکه لونا کلاسیک در ارتفاع بلاک 12902400 اتفاق می‌افتد که انتظار می‌رود امروز در ساعت 22:00 UTC انجام شود. داده های فعلی نشان می دهد که ارتقا قبل از زمان مورد انتظار انجام می شود.

بایننس واریز و برداشت‌های LUNC و USTC را از طریق شبکه لونا کلاسیک در ساعت 21:30 UTC متوقف می‌کند. فعالیت معاملاتی در طول ارتقاء شبکه تحت تأثیر قرار نمی گیرد و کاربران می توانند به تجارت LUNC و USTC ادامه دهند.

صرافی رمز ارز با تثبیت شبکه پس از ارتقا، واریزی ها و برداشت ها را باز می کند. سایر صرافی‌های رمزنگاری مانند کوکوین نیز از افزایش نرخ توکن سوزی لونا کلاسیک به 0.5% پشتیبانی کرده‌اند.

🔺آیا لونا کلاسیک به یک دلار می رسد؟🔺

بازیابی قیمت لونا کلاسیک به 0.0005 دلار امکان پذیر است؟

جامعه لونا کلاسیک موافقت کرد که نرخ توکن سوزی را افزایش دهد زیرا قیمت LUNC و نرخ توکن سوزی همچنان در حال کاهش است، زیرا مالیات توکن سوزی در سال گذشته به 0.2٪ کاهش یافت. CoinGape Media پیشتر گزارش داد که چرا بایننس به طور کامل با افزایش نرخ توکن سوزی موافقت می کند.

پیشنهاد 0.5 درصدی بخشی از چهار پیشنهاد مختلف برای افزایش مالیات بر ارزش افزوده، قرار دادن جوایز، در نظر گرفتن قراردادهای Dapps در لیست سفید و افزایش بودجه استخر جامعه است.

قیمت LUNC در حال حاضر با 0.000089 دلار معامله می شود که 3 درصد در 24 ساعت گذشته افزایش یافته است زیرا Terra Classic تحت چندین ارتقاء حیاتی قرار گرفته است. پایین ترین و بالاترین قیمت 24 ساعته به ترتیب 0.000086 دلار و 0.000090 دلار است.

منبع: کوین گیپ

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

3.4 5 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
حسین
حسین
11 ماه قبل

لونا کلاسیک آینده بسیار خوبی داره به امید روزهای خوب لونا کلاسیک