توکن سوزی 1.8 میلیون دلاری لونا کلاسیک توسط صرافی بایننس | آیا قیمت LUNC بالا می رود؟

توکن سوزی 1.8 میلیون دلاری لونا کلاسیک توسط صرافی بایننس | آیا قیمت LUNC بالا می رود؟

طبق صرافی ارز دیجیتال بایننس ارز این توکن سوزی معادل 1,863,213.47 دلار- تقریباً 5.5 میلیون توکن LUNC بود.

صرافی ارزهای دیجیتال بایننس اعلام کرده است که با اولین کارمزد معاملاتی توکن های لونا کلاسیک را در پاسخ به پیشنهاد جامعه از ماه سپتامبر عملی کرده است.

سرمایه گذاران با خرید لونا کلاسیک به دلیل هیاهوی توکن سوزی موجب افزایش قیمت این رمز ارز شدند و سود خوبی را به دست آوردند. در بروزرسانی 3 اکتبر، Changpeng Zhao، مدیرعامل بایننس، گفت که صرافی نزدیک به 5.59 میلیارد توکن LUNC را با ارسال آنها به آدرس مرده در ساعت 1:16 بعد از ظهر UTC سوزاند. ارزش تقریبی اولین پروسه توکن سوزی لونا کلاسیک 1.8 میلیون دلار برآورد شده است.

توییت بایننس

در اطلاعیه اصلی صرافی از 26 سپتامبر آمده است که توکن سوزی هر دوشنبه اتفاق می افتد – رویداد بعدی در 10 اکتبر – ارسال کارمزدهای معاملاتی به آدرس کیف پول مرده است.

بسیاری از جامعه Terra استراتژی توکن سوزی را به عنوان بخشی از تلاش‌ها برای احیای LUNC پیشنهاد کردند که قیمت آن در ماه می تقریباً به صفر رسیده بود و برای مدت کوتاهی بیش از 250 درصد در سپتامبر افزایش یافت. این اقدامات امید سرمایه گذاران برای لونا کلاسیک یک دلاری را بیشتر می کند.

علاوه بر این، دیوید گوخشتین، بنیانگذار Gokhshtein Media، پس از مدت ها انتقاد به لونا کلاسیک (LUNC) علاقه نشان داده است. او در پست اخیر توییتر خود LUNC را با شیبا اینو مقایسه می کند. با این حال، او معتقد است که سودمندی کلید موفقیت است. این می تواند پیشنهادی به سرمایه گذاران برای خرید لونا کلاسیک باشد.

دو کوان، یکی از بنیان‌ گذاران آزمایشگاه‌های Terraform، که بسیاری از افراد در حوزه ارزهای دیجیتال می‌خواهند او را مسئول فروپاشی Terra بدانند، به اتهام نقض قوانین بازار سرمایه این کشور مورد هدف مقامات کره جنوبی قرار گرفته است. حکم دستگیری او صادر شده است و اینترپل نام کوان را به لیست اعلامیه قرمز خود اضافه کرد و از مجریان قانون محلی – بسیاری از افراد احتمال داده اند که او در سنگاپور باشد – درخواست کرد که بنیانگذار Terra را بازداشت کند. در زمان انتشار، محل اختفای کوان مشخص نیست، اما او در 26 سپتامبر در توییتر گفت که “هیچ تلاشی برای پنهان شدن انجام نمی دهد.

♦️آیا می توان به آینده لونا کلاسیک برای سرمایه گذاری امیدوار بود؟ ♦️

نوسانات قیمت لونا کلاسیک پس از توکن سوزی

قیمت لونا کلاسیک (LUNC) پس از توکن سوزی بیش از 5 درصد افزایش یافت و به 0.00035 دلار در 24 ساعت گذشته رسید. با این حال، به دلیل تفاوت بین مقادیر سوخته و مورد انتظار، روند حرکت به سرعت معکوس شد. قیمت LUNC در 0.00031 دلار معامله می شود که بیش از 3 درصد کاهش یافته است. 

نوسانات قیمت لونا کلاسیک پس از توکن سوزی

جالب اینجاست که هدف انجمن Terra Classic افزایش میزان توکن سوزی بود و این تعداد نگران کننده نبود. با سوزاندن بیش از 5.5 میلیارد توکن بایننس، میزان کل توکن های سوزانده شده به بیش از 13.62 میلیارد LUNC رسیده است. علاوه بر این، میزان سوزاندن به 464,564,401 LUNC در روز افزایش یافته است.

سوالات متداول

توکن سوزی بزرگ لونا کلاسیک چه تاثیری بر قیمت LUNC دارد؟

همانطور که می دانید، به طور کلی فرآیند توکن سوزی موجب کاهش تعداد عرضه و افزایش ارزش لونا کلاسیک می شود. بنابراین اگر تیم توسعه دهنده ترا عملکرد درستی داشته باشند، رشد انفجاری لونا کلاسیک اتفاق خواهد افتاد.

ارزش توکن سوزی لونا کلاسیک چقدر محاسبه شده است؟

صرافی بایننس نزدیک به 5.59 میلیارد توکن LUNC را به ارزش تقریبی 1.8 میلیون دلار به آدرس کیف پول مرده انتقال داده است.

با انجام طرح توکن سوزی، قیمت LUNC بالا می رود؟

سرمایه گذاران با خرید لونا کلاسیک به دلیل هیاهوی توکن سوزی اخیرا موجب افزایش قیمت LUNC شدند و سود خوبی را به دست آوردند.

منبع: کوین تلگراف

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

4.5 2 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments