پشتیبانی بایننس از ارتقا جدید لونا کلاسیک | آیا رالی صعودی LUNC آغاز می شود؟

پشتیبانی بایننس از ارتقا لونا کلاسیک | آیا رالی صعودی LUNC آغاز می شود؟

بایننس از ارتقای بلاک چین لونا کلاسیک (LUNC) از نسخه 1.0.4 به نسخه 1.0.5 در 14 فوریه پشتیبانی خواهد کرد و احتمالاً این موجب افزایش قیمت LUNC خواهد شد.

بزرگترین صرافی رمز ارز جهان بایننس روز دوشنبه پشتیبانی از ارتقای لونا کلاسیک (LUNC) را اعلام کرد.

ارتقای شبکه لونا کلاسیک (LUNC) در ارتفاع بلاک 11,543,150 که انتظار می‌رود در 14 فوریه انجام شود.

این ارتقا بخشی از پیشنهاد 11310 توسط گروه توسعه دهندگان Joint L1 Task Force به رهبری پروفسور ادوارد کیم است که هدف آن ارتقاء زنجیره از نسخه 1.0.4 به نسخه 1.0.5 است.

بایننس پشتیبانی از ارتقای لونا کلاسیک را اعلام کرد!

طبق اعلام رسمی در 6 فوریه، بایننس از ارتقاء بلاک چین لونا کلاسیک (LUNC) از نسخه 1.0.4 به نسخه 1.0.5 در بلاک 11،543،150 پشتیبانی خواهد کرد. انتظار می رود ارتفاع بلاک مورد نیاز در 14 فوریه با ارتفاع بلوک فعلی 11,416,500 برسد.

بایننس سپرده گذاری و برداشت توکن های LUNC را از بلاک 11541520 به حالت تعلیق در می آورد. پس از اینکه شبکه Terra Classic پس از ارتقاء پایدار شد، واریز و برداشت از سر گرفته می شود.

قابل ذکر است، معامله توکن های لونا کلاسیک در طول ارتقاء شبکه تحت تأثیر قرار نخواهد گرفت. بایننس متعهد می شود که تمام الزامات فنی را برای همه کاربرانی که LUNC را در حساب های بایننس خود دارند، انجام دهد.

جامعه هفته گذشته پیشنهاد 11310 توسط توسعه دهنده اصلی ادوارد کیم را برای ارتقای بلاک چین به نسخه 1.0.5 تصویب کرد. تخمین کارمزد تراکنش (هزینه گاز و سوختن) و ارتقاء زنجیره آتی را بسیار آسان‌تر و روان‌تر می‌کند. طبق توضیحات GitHub، ادوارد کیم از این ارتقا به عنوان مهمترین تغییر یاد می کند.

در واقع، این اولین ارتقاء بلاک چین Terra Classic طبق نقشه راه Q1 Joint L1 Task Force است. نسخه 1.0.6، Cosmos SDK، Tendermint و نسخه 2.0.4 ارتقا داده خواهد شد.

جالب اینجاست که بایننس مکانیزم توکن سوزی لونا کلاسیک را باز می گرداند. این ارتقاء به توسعه دهندگان این امکان را می دهد که تغییرات لازم را که توسط بایننس درخواست شده است برای ادامه توکن سوزی LUNC از ماه مارس به بعد انجام دهند.

قیمت LUNC افزایش می یابد؟

به‌روزرسانی احتمالاً قیمت‌های LUNC را همراه با افزایش نوسانات در طول هفته افزایش می‌دهد. هفته گذشته شاهد افزایش قیمت LUNC از سطح 0.00020 دلار بودیم.

قیمت LUNC در 24 ساعت گذشته نزدیک به 2 % کاهش یافت و قیمت در حال حاضر 0.0001825 دلار معامله شد. پایین ترین و بالاترین قیمت 24 ساعته به ترتیب 0.0001803 دلار و 0.000189 دلار است.

منبع: کوین گیپ

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

4.4 5 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
5 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
شهباز
شهباز
1 سال قبل

LUNK

رهاشی
رهاشی
1 سال قبل

سلام
خداقوت
خلاصه بگم دوست عزیز
کسانی که بازی سر سرمایه های مردم درمیارن
بی شرف ترین آدمهای روی زمینن
امثال ژائو، بنکمن و یه عده که با اخبار ساختگی پول مردم رو به جیب میزنن و ریزش یا افزایش قیمتها رو با پیشخور کردن اخبار توجیه می‌کنند
الحمدلله چند سالی هست روش معاملات خودم رو درست کردم و تو ضرر نیستم

کر بختیاری
کر بختیاری
1 سال قبل

بخت مردیل راه نداره بسوزونم چرا هولدر نیستم 😑

سعیدپهلوان
سعیدپهلوان
1 سال قبل

سلام برای اینکه لونا کلاسیک به توکن سوزی بیشترنیازداردشکی نیست برای سوزاندن توکن بایدکل صرافی هاباهم هماهنگ شوند ومهم اینکه ماهولدرهای لوناکلاسیک هم به کمک این انگیزه مهم بشتابیم تا لونابتوانددرکیریپتودوباره بدرخشدیک دکمه درتمام صرافیهااعمال کنیدتامن هولدرتا دودرصدازلونای خودم روبه برای توکن سوزی پرداخت کنم خودش میتونه یک حجم عظیمی برای سوزاندن باشه این دکمه روفعال کنید دودرصدبرای یک هولدرهیچی نیست ولی درحجم خیلی لوناکلاسیک میشه ممنون.

مصی
مصی
پاسخ به  سعیدپهلوان
1 سال قبل

خاموش کن او پیک نیکی رو