بزرگترین سقوط قیمت تاریخ

ممکن است بزرگترین سقوط قیمت تاریخ بیت کوین رقم بخورد

مشاور مالی و کارآفرین رابرت کیوساکی پیش بینی می کند با بدتر شدن اوضاع برای سیستم مالی ، قیمت بیت کوین به 24000 دلار کاهش یابد.

اظهارات بیان شده در اینجا توصیه سرمایه گذاری نیست و فقط برای اهداف اطلاع رسانی ارائه می شود و لزوماً نظر پی 98 را منعکس نمی کند. هر سرمایه گذاری و کلیه معاملات شامل ریسک است ، بنابراین همیشه باید قبل از تصمیم گیری ، تحقیقات خود را انجام دهید.

رابرت کیوساکی ، کارآفرین برجسته ، سرمایه گذار و نویسنده پرفروش ترین کتاب “پدر پولدار ، پدر بیچاره” در زمینه سواد مالی در توییتر اظهاراتی کرده است تا نظرات خود را در مورد اخبار اعلام شده درباره محرک های مالی دولت آمریکا در ماه مارس، بیان کند.

کیوساکی توئیت کرده است که حباب قیمت به سرعت در حال رشد است و ترکیدن این حباب به منزله ی “بزرگترین سقوط قیمت در تاریخ جهان در آینده است”. وی معتقد است که قیمت بیت کوین سقوطی وحشتناک را تجربه خواهد کرد.

پیش از این ، سایت U.Today گزارش داده بود که کیوساکی به یکی از حامیان اصلی بیت کوین تبدیل شده است. او برخلاف سایر طرفداران بزرگ بیت کوین، پشتوانه دارای های امن سنتی مانند طلا را مورد انتقاد قرار نمی دهد و در توییتر خود نوشت که طلا ، نقره بیشتری خریداری می کند.

او همین اظهارات را دوباره در توییت اخیر خود زده است. او انتظار دارد که بیت کوین از سطح 35000 دلار فعلی به 24000 دلار سقوط کند و سپس ظاهراً قصد دارد از این موقعیت استفاده لازم را ببرد.

وی اظهار داشت:

سقوط بهترین زمان برای ثروتمند شدن است.

صرف نظر از اینکه بیانات کیوساکی بر چه پایه و اساسی هستند، باید مد نظر داشت که تعداد زیادی از نهنگ های بازار رمز ارز ها هنوز بیت کوین خود را هولد می کنند و احتمالا منتظر بازار گاوی جدیدی هستند.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments