دلیل بزرگی برای نگرانی جامعه لونا کلاسیک | توکن سوزی LUNC در بایننس انجام نشد!

دلیل بزرگی برای نگرانی جامعه لونا کلاسیک | توکن سوزی LUNC در بایننس انجام نشد!

جامعه لونا کلاسیک قبل از اینکه بایننس را برای بازگرداندن توکن سوزی لونا کلاسیک انتخاب کند، با بزرگترین مانع روبروست.

انجمن Terra Luna Classic در این هفته به عنوان بخشی از تعهد به حذف توکن ها از کل عرضه در گردش، موفق به سوزاندن توکن های قابل توجه لونا کلاسیک نشده است. انجمن Terra LUNA Classic این هفته فقط 5 میلیون توکن LUNC را سوزاند و در غیاب مکانیسم ماهانه توکن سوزی لونا کلاسیک صرافی بایننس، تمرکز خود را از دست داد.

پروژه Cremation Coin به میزان 3.39 میلیون LUNC سوزاند که باعث شد میزان کل سوزاندن به بیش از 34 میلیون LUNC برسد. علاوه بر این، اعتبارسنجی LUNC DAO در این هفته 1.77 میلیون LUNC سوزاند. بنابراین هیچ توکن سوزی قابل توجه دیگری توسط جامعه Terra LUNA Classic وجود نداشت.

این انجمن در هفته گذشته بیش از 15 میلیون توکن لونا کلاسیک را سوزاند، در مقایسه با 12 میلیون LUNC در اوایل ژانویه. نقطه عطف تعیین‌ شده توسط انجمن نشان‌ دهنده حرکت در جهت درست براساس هدف سوزاندن میلیاردها LUNC در سال 2023 است. در واقع، جامعه معتقد است که قیمت LUNC می‌تواند در سال 2023 از طریق سوختن منظم به 1 دلار برسد.

علاوه بر این، ارتقاء بلاک چین نسخه 1.0.5 با موفقیت در ارتفاع بلوک 11,543,150 در 15 فوریه در ساعت 18:28:24 فعال شد. در حالی که توسعه دهندگان مشغول ارتقاء بلاک چین بودند، جامعه نتوانست به اهداف سوختگی دست یابد.

طبق داده‌های ردیابی شده توسط CoinGape، جامعه Terra Classic در ماه ژانویه در مجموع بیش از 226 میلیون توکن LUNC را سوزاند.

قیمت لونا کلاسیک در آستانه یک سقوط عظیم

قیمت های لونا و لونا کلاسیک پس از طرح دعوی SEC ایالات متحده علیه Terraform Labs و Do Kwon به طور ناگهانی کاهش یافت. متأسفانه، اقدام اخیر قیمت نشان می دهد که Do Kwon همچنان بر قیمت Terra Classic تاثیر می گذارد.

قیمت Terra Classic با وجود بهبود در بازار تحت فشار فروش قرار دارد و قیمت در حال حاضر 0.0001695 دلار معامله می شود. پایین ترین و بالاترین قیمت 24 ساعته به ترتیب 0.0001659 دلار و 0.0001725 دلار است.

در همین حال، قیمت لونا (LUNA) در 24 ساعت گذشته 1.83 درصد کاهش یافت. قیمت LUNA در حال حاضر در 1.86 دلار معامله می شود، پس از اینکه امروز به بالاترین سطح 1.91 دلار رسید.

منبع: کوین گیپ

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

5 1 رای
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
مجید
مجید
1 سال قبل

لونا کلاسیک هر وقت رفت بالا بفروشید ارزی که یه بار تونسته به تعدادش اضافه کنه چرا دوباره نکنه؟؟؟اگر عادی بود اضافه کردن تعداد به ارزها بیت کوین اون سال ها تعدادش اضافه شده بود …..پس فقط ازش نوسان بگیرید …ارز خوبی واسه هولد نیس

مصطفی
مصطفی
1 سال قبل

درود دوستان ،به نظرتون واقعاً لونا کلاسیک به زودی ریزش سنگین داره؟

پیمان شجاع
پیمان شجاع
پاسخ به  مصطفی
1 سال قبل

خیر فکر نکنم ریزش سنگین بکنه