طرح های جدید شیتوشی برای شیباریوم | بهبود عملکرد شیبا اینو

طرح های جدید شیتوشی برای شیباریوم | بهبود عملکرد شیبا اینو

توسعه دهنده شیبا اینو، Shytoshi Kusama، برنامه های خود را در بحبوحه راه اندازی بلاک چین لایه 2، شیباریوم فاش کرده است.

Shytoshi Kusama از برنامه های خود برای شیباریوم پرده برداری کرد. کوساما سفر خود به سمت توسعه پلتفرمی را توضیح داد که برای اکوسیستم متفاوت و قابل اجرا بود. جامعه SHIB شگفت زده شده است زیرا توسعه دهنده به روز رسانی ها را با سرعتی سریع انجام می دهد.

کوساما توضیح داد که هدف او برای سال 2022 ایجاد یک پلتفرم متفاوت و قابل اجرا برای اکوسیستم مشترک است، نه راه اندازی یک پروژه های کلاهبرداری.

کوساما تأکید کرد که شیباریوم یک پلتفرم غیرمتمرکز خواهد بود که از همه استقبال می کند، اما همچنین بر اهمیت احترام به کار سخت و دستاوردهای جامعه شیب تأکید کرد. وی همچنین از اعضای جامعه که بی وقفه برای موفقیت این پروژه تلاش کرده اند قدردانی کرد.

شیتوشی کوساما و تیم شیباریوم علیرغم مواجهه با انتقادات و ناملایمات، به سرعت در حال کار بر روی راه اندازی این پلتفرم هستند. دومین وبلاگ در بلاک چین لایه 2 شامل مجموعه ای از ویژگی ها در اکوسیستم شیبا اینو است که شامل:

🔸نژادها

🔸بازی شیبا اترنیتی

🔸رستوران Welly

🔸مشارکت های او با شرکت های فعال در زمینه مد و فشن

🔸متاورس شیبا

🔸شیباریوم

کوساما علاوه بر بحث در مورد شیباریوم، به موضوع “نژادها” نیز پرداخت و خواستار پایان دادن به این عمل شد. کوساما در حالی که اذعان داشت که برخی ممکن است با موضع او مخالف باشند، توضیح داد که او معتقد است نژادپرستی وحدت جامعه شیب را تضعیف می کنند.

در میان “بروز رسانی های رگباری” و “جنبش شیباریوم”، توسعه‌ دهنده اصلی اشاره کرد که چگونه اجرای یک پروژه کار و تلاش بسیار زیادی می‌طلبد. شیتوشی نوشت:

در این وبلاگ، من در مورد کارهایی که به صورت عمومی (و مخفیانه) برای پیشبرد ایده شیباریوم در طول توسعه آن انجام داده‌ایم صحبت کردم. در مرحله بعد، در مورد کارهایی که در پشت صحنه انجام داده ام برای آماده کردن بلاک چین برای مصرف عمومی و حفظ امنیت همه ما، جنبه های فنی، چگونگی عملکرد و بسیاری موارد دیگر به جزئیات خواهم پرداخت. سپس، نسخه بتا شیباریوم و طرز استفاده آن را منتشر می کنیم.

شیبا اینو به عملکرد بهتری ادامه داد

با وجود اخبار ناامیدکننده، شیبا اینو به مراتب بهتر از همتایان خود عمل کرده است. قیمت SHIB در زمان نوشتن 0.00001352 دلار است، با ارزش بازار 7,499,847,601 دلار. در همان زمان، طبق ردیاب بازار ارز دیجیتال CoinMarketCap، عرضه در گردش تقریباً 549,063,278,876,302 توکن SHIB است.

منبع: کوین گیپ

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

3.7 3 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments