کیف پول ارز PYR

کیف پول ارز PYR | معرفی بهترین کیف پول ارز وولکان فورجد (Vulcan Forged)

وولکان فورجد (Vulcan Forged) یک استودیوی بازی سازی مبتنی بر بلاک چین و بازار NFT است که توکن بومی آن با نماد PYR شناخته می شود. چنانچه می خواهید در ارز ولکان فورجد سرمایه گذاری کنید، با ما همراه باشید تا امن ترین کیف پول ارز PYR را به شما معرفی کنیم و از این طریق بتوانید از توکن ها و دارایی های دیجیتال خود محافظت کنید.

بهترین کیف پول ارز PYR کدام است؟

به طور کلی دو نوع کیف پول سخت افزاری و نرم افزاری برای نگهداری و ذخیره دارایی های دیجیتالی وجود دارد. کیف پول های سخت افزاری دارای بالاترین امنیت هستند اما هزینه ی زیادی دارند. از این رو، اغلب افراد ترجیح می دهند که از کیف پول های نرم افزاری به دلیل رایگان بودنشان استفاده کنند. در ادامه به معرفی بهترین والت ارز PYR خواهیم پرداخت.

🔷 خدمات خرید و فروش ارز PYR به صورت لحظه ای و با فرایند خودکار در 24 ساعت شبانه روز در پی 98 ارائه می شود. به منظور آشنایی بیشتر با ارز وولکان فورجد (PYR) می توانید به مقاله معرفی این رمز ارز از طریق لینک مشخص شده مراجعه نمایید.

نام کیف پولنوع کیف پولامنیتپلتفرم های پشتیبانی شده
لجر نانو اسسخت افزاری⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
لجر نانو ایکسسخت افزاری ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
ترزور وانسخت افزاری ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
ترزور مدل تیسخت افزاری ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
تراستنرم افزاری ⭐️⭐️⭐️⭐️موبایل (اندروید و آی او اس)
آیم توکننرم افزاری⭐️⭐️⭐️موبایل (اندروید و آی او اس)
اکسودوسنرم افزاری ⭐️⭐️⭐️⭐️دسکتاپ/ موبایل (اندروید و آی او اس)
کوینومینرم افزاری ⭐️⭐️⭐️⭐️دسکتاپ/ موبایل (اندروید و آی او اس)
متامسکنرم افزاری ⭐️⭐️⭐️موبایل (اندروید و آی او اس)
افزونه مرورگر
کوین بیسنرم افزاری ⭐️⭐️⭐️⭐️موبایل (اندروید و آی او اس)
تحت وب
کوین 98نرم افزاری ⭐️⭐️⭐️⭐️موبایل (اندروید و آی او اس)

لجر نانو اس (Ledger Nano S) – امن ترین کیف پول ارز PYR

کیف پول سخت افزاری لجر یک کیف پول بسیار امن برای دارایی های دیجیتال همچون بیت کوین، اتریوم و آلت کوین ها می باشد که به دلیل ویژگی های ایمنی بالایی که دارد برای ذخیره دارایی های رمزنگاری شده و ایمن سازی پرداخت های دیجیتالی استفاده می شود. می توان گفت که کیف پول های سخت افزاری امن ترین والت ارز PYR هستند.

لجر نانو ایکس (Ledger Nano X) – امن ترین کیف پول ارز وولکان فورجد

این ولت سخت افزاری که امن ترین کیف پول ارز وولکان فورجد است، امکان خرید و مدیریت امن رمز ارز ها را در یک برنامه واحد در دسترس کاربران قرار داده است. با استفاده از این کیف پول می توانید تنها خودتان مسئول دارایی هایتان باشید و از آن در هرجایی که هستید استفاده کنید.

ترزور وان (Trezor One) – امن ترین ولت ارز PYR

با استفاده از کیف پول سخت افزاری ترزور، می توان به ذخیره سازی و مدیریت بیت کوین و آلت کوین ها پرداخت و به عنوان گزینه ای بسیار مناسب و امن محسوب می شود.

ترزور مدل تی (Trezor Model T) – امن ترین کیف پول ارز PYR

ترزور مدل تی یک ولت سخت افزاری می باشد که دارای صفحه لمسی رنگی و کوین های پشتیبانی شده اضافی می باشد.

تراست (Trust Wallet)

شما این امکان را دارید تا از تمامی کوین ها و توکن های خود در یک کیف پول تراست واحد و امن نگهداری کنید. همچنین می توانید از این والت در سیستم عامل های iOS و Android استفاده کنید.

آیم توکن (imToken)

کیف پول نرم افزاری آیم توکن یک ولت رایگان رمزنگاری برای موبایل است که می توان در هر دو نسخه ی iOS و Android از آن استفاده کرد.

اکسودوس (Exodus)

از اکسودوس والت می توان به عنوان یک برنامه همه جانبه به منظور ایمن سازی، مدیریت و مبادله دارایی های بلاک چین استفاده کرد.

کوینومی (Coinomi)

کیف پول کوینومی یک ولت نرم افزاری چند ارزی و بسیار امن برای بیت کوین، آلت کوین ها و توکن ها است که به عنوان بهترین کیف پول ارز Vulcan Forged به حساب می آید.

متامسک (MetaMask)

کیف پول متامسک یک والت نرم افزاری است که به هر دو صورت تحت وب و موبایلی در دسترس می باشد. متامسک به منظور ورود امن به کاربر یک کلید می دهد و هرچه که برای مدیریت دارایی های دیجیتالی نیاز است را در دسترس کاربران قرار می دهد.

کوین بیس (Coinbase)

کیف پول کوین بیس از جمله امن ترین کیف پول های رمزنگاری شده به شمار می آید. با توجه به ادغام آن با پلتفرم صرافی کوین بیس، سرمایه گذاران و علاقه مندان به رمزنگاری از ذخیره دارایی های دیجیتالی خود در این کیف پول احساس امنیت می کنند. کیف پول کوین بیس یک کیف پول دیجیتالی می باشد و این کیف پول یک ولت رمزنگاری شده داغ می باشد.

کوین 98 (Coin 98)

کیف پول Coin98 یک کیف پول چند زنجیره ای و دروازه دیفای است که به منظور اتصال یکپارچه کاربران به دنیای رمزنگاری به شیوه ای امن و ایمن طراحی شده است.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments