بهترین ارزهای دیجیتال برای سرمایه گذاری قبل از هاوینگ بیت کوین 2024

بهترین ارزهای دیجیتال برای سرمایه گذاری قبل از هاوینگ بیت کوین 2024

انتظار می رود هاوینگ بعدی بیت کوین در بهار سال 2024 اتفاق بیفتد و برآوردهای فعلی به اواسط آوریل به عنوان محتمل ترین بازه زمانی برای هاوینگ اشاره می کند. هاوینگ بیت کوین که هر چهار سال یکبار اتفاق می‌افتد، تاکنون رویدادهای مهمی برای بازارهای کریپتو بوده است و نشان‌ دهنده آغاز روند صعودی است. بنابراین، بهترین ارزهای دیجیتال برای سال 2024 از نظر پتانسیل قیمت و قدرت ماندگاری کدام هستند؟

درست مانند آنچه بعد از هاوینگ‌های قبلی دیدیم، هاوینگ بعدی بیت کوین در سال 2024 نیز ممکن است با یک دوره افزایش قیمت دنبال می‌شود. بدیهی است که این سناریو ممکن است اجرا نشود زیرا هیچ تضمینی وجود ندارد که قیمت بیت کوین پس از هاوینگ افزایش یابد.

آلت‌ کوین‌هایی با ارزش بازار کوچک معمولاً زمانی که بازار ارزهای دیجیتال در روند صعودی قرار دارد، بیشترین پتانسیل سود را دارند. با این حال، آنها بزرگترین خطرات را نیز به همراه دارند. کلاهبرداری راگ پول، سوء استفاده از قراردادهای هوشمند و تیم توسعه دهنده بدخواه یا نالایق برخی از خطرات رایجی هستند که سرمایه گذاران در پروژه های کریپتو کوچک با آن مواجه هستند.

بنابراین، به جای تمرکز بر روی پروژه‌هایی که خطر شکست فاجعه‌ باری در آن‌ها وجود دارد، حتی در طول یک بازار صعودی، پنج پروژه رمزنگاری به خوبی تثبیت شده را برجسته می‌کنیم که اگر کل بازار ارزهای دیجیتال وارد روند صعودی شود، به لطف هاوینگ بیت کوین احتمالاً عملکرد خوبی خواهند داشت. 

پیش بینی قیمت بیت کوین در سال 2024 بعد از هاوینگ از نظر ChatGPT 

7 مورد از بهترین ارزها برای خرید قبل از هاوینگ بعدی بیت کوین در سال 2024

بدون هیچ مقدمه ای، بیایید با لیست بهترین پروژه های رمزنگاری برای خرید قبل از هاوینگ بعدی بیت کوین شروع کنیم:

اتریوم (ETH)

1. اتریوم (ETH) – رهبر بی رقیب در قراردادهای هوشمند و بهترین رمز ارز برای سال 2024

اتریوم دومین ارز دیجیتال بزرگ از نظر ارزش بازار است و احتمالاً برای مدت طولانی پایدار خواهد ماند. ارزش بازار اتریوم 228 میلیارد دلار است، در حالی که نزدیکترین رقیب بعدی، تتر، تنها حدود 83 میلیارد دلار ارزش بازار دارد.

اگر پس از هاوینگ بعدی بیت کوین، قیمت ارزهای دیجیتال افزایش پیدا کند، اتریوم تقریباً به طور قطع عملکرد خوبی خواهد داشت. این به سادگی پلتفرمی برای پروژه هایی است که به دنبال استفاده از موارد استفاده پیشرفته تر ارائه شده توسط فناوری بلاک چین هستند، از جمله امور مالی غیرمتمرکز، توکن های غیرقابل تعویض، سازمان های مستقل غیر متمرکز و موارد دیگر.

در چند سال گذشته، تغییرات زیادی در پروتکل اتریوم ایجاد شده است که ETH را به دارایی بسیار جذاب‌ تری برای نگهداری در دراز مدت تبدیل کرده است، که آن را تبدیل به یک ارز دیجیتال خوب برای خرید در حال حاضر می‌کند.

مهمتر از همه، EIP-1559 مکانیزم سوزاندن اتریوم را معرفی کرد که در آن هزینه تراکنش های اتریوم برای تمام تراکنش های اتریوم سوزانده می شود. اتریوم همچنین به طور کامل به مکانیزم اجماع اثبات سهام تغییر کرده است، که عرضه اتریوم را در مقایسه با سیستم قدیمی اثبات کار به میزان قابل توجهی کاهش داده است. در حال حاضر تنها حدود 1600 اتریوم جدید در روز تولید می شود، اما قبلا حدود 13000 اتریوم در روز تحت مکانیسم اجماع قبلی ایجاد می شد.

برای دوره صعودی بعدی ارز دیجیتال، اتریوم به لطف پیشرفت های سریعی که در راه حل های مقیاس بندی لایه 2 می بینیم، از نظر مقیاس پذیری موقعیت بسیار بهتری خواهد داشت از این رو خرید اتریوم پیشنهاد می شود. در حالی که بسیاری از سرمایه گذاران در طول دوره صعودی قبلی از شبکه اتریوم خارج شدند، آنها چندین لایه 2 عالی خواهند داشت تا دفعه بعد که گاوها بر بازارهای رمزنگاری تسلط پیدا کنند، از بین آنها انتخاب کنند.

بایننس کوین (BNB)

2. بایننس کوین (BNB) – یک جایگزین مقیاس پذیر برای اتریوم با پشتیبانی بایننس

بایننس کوین یک ارز دیجیتال است که در سال 2017 توسط صرافی ارز دیجیتال بایننس راه اندازی شد. با این حال، BNB در سال‌های پس از راه‌ اندازی زندگی خود را آغاز کرد و اکنون دارایی اصلی پلتفرم بلاک چین خود، BNB Chain است.

پلتفرم زنجیره ای بایننس کوین با EVM (ماشین مجازی اتریوم) سازگار است، که اساساً به این معنی است که توسعه دهندگان قراردادهای هوشمند می توانند از همه ابزارهای محبوب موجود در اکوسیستم اتریوم برای ایجاد برنامه های غیرمتمرکز برای زنجیره BNB استفاده کنند.

باید توجه داشته باشیم که بایننس چین برای دستیابی به عملکرد بهتر، اقداماتی را در مورد تمرکز زدایی انجام می دهد. مجموعه اعتبارسنجی‌ هایی که بلاک‌ های جدیدی را به زنجیره BNB اضافه می‌کنند مجاز است، به این معنی که هر کسی نمی‌تواند گره را ایجاد کند و به عنوان اعتبارسنجی به شبکه بپیوندد.

با این حال، به نظر می رسد بسیاری از کاربران از خرید و فروش توکن در زنجیره بایننس به دلیل تمرکز زدایی و عملکرد راضی هستند، زیرا امروزه یکی از پر کاربرد ترین بلاک چین ها در بازار است.

جالب توجه است که بایننس کوین یکی از ارزهای دیجیتال است که بیشترین ارتباط را با بیت کوین دارد. در واقع، فقط کاردانو از نظر قیمت با بیت کوین ارتباط بیشتری نسبت به BNB دارد.

در حالی که صرافی بایننس فاصله ای بین توکن BNB و خودش ایجاد کرده است (احتمالاً برای جلوگیری از مشکلات احتمالی نظارتی)، همچنان به حمایت از BNB و اکوسیستم زنجیره BNB ادامه می دهد. یک بلاک چین با پشتوانه قوی از محبوب‌ ترین صرافی رمز ارز جهان، مطمئناً شانس خوبی برای عملکرد خوب دارد، اگر هاوینگ بعدی بیت‌ کوین باعث افزایش قیمت شود.

از این رو اگر قصد دارید برای خرید بایننس کوین به صورت مستقیم اقدام کنید می توانید در سایت پی 98 ثبت نام کنید. همچنین اگر در صرافی های خارجی فعالیت می کنید می توانید ابتدا به برای خرید تتر با بهترین قیمت از مجموعه پی 98 اقدام کنید و حساب کاربری خود را در پلتفرم مورد نظر شارژ کنید، سپس برای خرید ارز دیجیتال BNB اقدام نمایید.

آربیتروم (ARB)

3. آربیتروم (ARB) – لایه پیشرو 2 برای اتریوم

آربیتروم یکی از راه حل های پیشرو در مقیاس بندی لایه 2 برای اتریوم است. از فناوری جمع‌ آوری خوش‌ بینانه برای ارائه تراکنش‌ های بسیار سریع‌ تر و ارزان‌ تر استفاده می‌ کند و در عین حال از امنیت شبکه اصلی اتریوم بهره می‌برد.

طبق ردیاب لایه 2 اتریوم L2Beat، در حال حاضر Arbitrum محبوب ترین لایه 2 برای اتریوم است. دارای TVL (ارزش کل قفل شده) 5.63 میلیارد دلار است، در حالی که نزدیکترین رقیب بعدی، Optimism، دارای TVL 2.60 میلیارد دلار است. همچنین فعال‌ ترین لایه اتریوم 2 در حال حاضر است که در زمان نگارش مقاله، بیش از 6.85 تراکنش در ثانیه را انجام می‌دهد.

بنابراین، اگر شاهد روند صعودی در بازار ارزهای دیجیتال باشیم که سرمایه‌ گذاران جدیدی را وارد کند که می‌خواهند به فرصت‌ های زنجیره‌ ای دسترسی داشته باشند، آربیتروم (ARB) به‌عنوان یک راه‌ حل مقیاس‌ پذیر برای اتریوم سرمایه گذاری خوبی به نظر می‌ رسد.

توکن ARB پروژه در حال حاضر دارای ارزش بازار قابل توجهی به مبلغ 1.07 میلیارد دلار است که آن را به عنوان سی و هفتمین دارایی بزرگ رمزنگاری در زمان نگارش تبدیل می کند. با این حال، ARB به راحتی می تواند رتبه بندی ارزش بازار را در طول یک بازار صعودی ارتقا دهد.

سولانا (SOL)

4. سولانا (SOL) – یکی از سریع ترین و کارآمدترین بلاک چین ها

سولانا یکی از سریع‌ ترین و کارآمد ترین پلتفرم‌ های قراردادهای هوشمند امروزی است. سولانا در سال گذشته شاهد شکست‌ های قابل‌ توجهی بوده است – مشکلات و قطعی های پی در پی باعث شده است که بلاک چین در چندین نوبت متوقف شود و بسیاری از افرادی که برای خرید سولانا اقدام کرده بودند از عملکرد تیم توسعه دهنده ناراضی باشند. همچنین یکی از بزرگترین حامیان آن، صرافی ارزهای دیجیتال FTX، در یکی از بزرگترین رسوایی‌های تاریخ در صنعت ارزهای دیجیتال از بین رفت.

با وجود این مسائل، سولانا هنوز یک پروژه فعال است. مقیاس پذیری قابل توجه آن اجازه می دهد تا از موارد استفاده ای پشتیبانی کند که به سادگی در اکثر پلتفرم های بلاک چین دیگر قابل اجرا نیستند. سولانا خانه تعدادی از پروژه های رمزنگاری محبوب و بلاک چین است، از جمله پروژه هایی مانند Stepn، Helium، Magic Eden و Orca.

اکوسیستم DApp سولانا در مقایسه با رقبایی مانند کاردانو بسیار متنوع تر است. یکی دیگر از عواملی که ارزش SOL را در حال حاضر مورد توجه قرار می دهد، صرفاً این واقعیت است که سکه بیش از 90 درصد از بالاترین رکورد خود در حال معامله است. بنابراین، اگر فکر می‌کنید که سولانا پتانسیل بلند مدت قوی دارد، خرید مقداری SOL با این قیمت‌ها می‌تواند تصمیم خوبی باشد، به خصوص قبل از هاوینگ بعدی بیت کوین.

🔺بهترین ارزهای دیجیتال تا سال 2025 | ارز های دیجیتال آینده دار را بشناسید!🔺

دوج کوین (DOGE)

5. دوج کوین (DOGE) – یک میم سکه با جذابیت رایج

ما دوج کوین را به عنوان یکی از بهترین ارزهای دیجیتال برای خرید قبل از هاوینگ بیت کوین معرفی می کنیم، زیرا DOGE از زمان راه اندازی خود در سال 2013، طول عمر قابل توجهی از خود نشان داده است.

در طول آخرین روند صعودی بازار ارزهای دیجیتال در سال 2021، دوج کوین یکی از ارزهای دیجیتال با بازدهی بالا بود. ما شاهد هجوم عظیمی از سرمایه گذاران جدید بودیم که وارد بازار کریپتو شدند و دوج کوین به دلیل جذابیت الگوهای رفتاری، در دسترس بودن در پلتفرم های اصلی معاملاتی مانند رابین هود و قیمت پایین هر واحد (اگرچه این بیشتر یک مزیت روانی است تا واقعی) سرمایه گذاران زیادی را به خود جذب کرد.

یک هیاهو در پلتفرم های رسانه های اجتماعی مانند توییتر و تیک تاک وجود داشت که در آن کاربران یکدیگر را تشویق به خرید دوج کوین و افزایش قیمت آن به 1 دلار می کردند.

اگر قرار باشد هاوینگ بعدی بیت کوین شاهد افزایش مجدد سرمایه گذاران جدیدی باشیم که وارد ارزهای دیجیتال می شوند، دوج کوین می تواند یکی از بهترین ارزهای رمزنگاری شده باشد. در آخرین بازار صعودی، Dogecoin به اوج خود رسید اما نتوانست به مرز 1 دلار برسد. اما بسیاری از سرمایه گذاران پیش بینی می کنند که در رالی صعودی بعدی رویای دوج کوین یک دلاری محقق می شود. 

 تون کوین (TON)

6. تون کوین (TON) – بلاک چین مقیاس پذیر با ادغام تلگرام

تن کوین یکی از جالب‌ ترین پروژه‌های بلاک چین است که در حال حاضر به دلیل پتانسیل آن برای دستیابی به یک پایگاه کاربر واقعاً عظیم است. زیرا تلگرام یک برنامه پیام رسانی متمرکز بر حریم خصوصی با 800 میلیون کاربر فعال ماهانه است که برخی از آنها به طور پیوسته در تون کوین و بلاک چین ارز TON سرمایه گذاری می کنند.

به عنوان مثال، تون کوین را می توان برای خرید و فروش نام های کاربری کلکسیونی تلگرام در بازار Fragment استفاده کرد. این مفهوم شبیه به دامنه های وب سایت است، اما برای نام های کاربری تلگرام. یکی دیگر از کلیدهای ادغام Toncoin با تلگرام، کیف پول TON Space است که کاربران می توانند مستقیماً از برنامه تلگرام به آن دسترسی داشته باشند. از این کیف پول می توان برای ارسال TON یا حتی مبادله بین توکن های مختلف صادر شده در شبکه بلاک چین TON استفاده کرد.

ادغام مداوم با تلگرام بدون شک هیجان انگیزترین جنبه Toncoin است. با این حال، تون کوین، با پیشرفت های متعدد اخیر که نشان می دهد این پروژه در مسیر درستی قرار دارد.

به عنوان مثال، با وجود شرایط نزولی که در اواخر سال 2022 شاهد آن بودیم، تعداد حساب‌های Toncoin در سال گذشته حدود 157 درصد رشد داشته است. در نوامبر 2023، که تقریباً 132٪ افزایش یافته است.

در آزمایش، بلاک چین TON توانایی انجام 104715 تراکنش در ثانیه را نشان داده است که آن را به یک رقیب جدی برای عنوان سریع ترین بلاک چین تبدیل می کند.

یکی دیگر از پیشرفت‌های مثبت تون کوین این است که (در کنار XRP) توسط سازمان خدمات مالی دبی (DFSA) تأیید شده است و به مؤسسات مالی در مرکز مالی بین‌المللی دبی اجازه می‌دهد تا تراکنش‌های خود را با TON انجام دهند.

پالیگان (MATIC)

7. پالیگان (MATIC) – مجموعه ای از راه حل های مقیاس پذیری اتریوم

دلیل اینکه ما پالیگان را به عنوان یکی از بهترین ارزهای دیجیتال برای خرید قبل از هاوینگ بعدی بیت کوین قرار می دهیم این است که اگر شاهد افزایش علاقه به ارزهای دیجیتال از سوی جریان اصلی باشیم، این پروژه می تواند موقعیت بسیار خوبی داشته باشد.

تیم پالیگان موفقیت قابل توجهی در ایجاد مشارکت با برندهای معروفی مانند Reddit، Starbucks، DraftKings و Robinhood کسب کرده است. نمونه ای از این موفقیت در محصول مجموعه آواتارهای Reddit مشهود است که از NFT در بلاک چین Polygon استفاده می کند و قبلاً به محبوبیت قابل توجهی دست یافته است.

در حالی که پالیگان مطمئناً می تواند از توجه جریان اصلی بهره مند شود، فناوری این پروژه توسط افراد سنگین وزن صنعت ارزهای دیجیتال نیز پذیرفته شده است. اخیراً صرافی ارزهای دیجیتال OKX اعلام کرده است که در حال توسعه یک پلتفرم بلاک چین به نام X1 هستند. دلیل مرتبط بودن این توسعه برای Polygon این است که پلتفرم X1 مبتنی بر CDK (کیت توسعه زنجیره ای) Polygon است.

یکی دیگر از پیشرفت‌ های هیجان‌ انگیز برای پالیگان این است که تیم در حال حاضر روی انتقال توکن فعلی MATIC به توکن جدیدی به نام POL کار می‌کند. تیم Polygon، توکن POL را به عنوان یک توکن «بیش‌مولد» توصیف می‌کند، زیرا به دارندگان اجازه می‌دهد تا به‌عنوان تایید کننده در چندین بلاک چین به طور همزمان عمل کنند. قراردادهای هوشمند برای توکن POL در اواخر اکتبر 2023 در شبکه اصلی اتریوم منتشر شد.

جمع بندی

بسیاری از سرمایه گذاران کریپتو امیدوارند که بعد از هاوینگ بیت کوین در سال 2024، روند صعودی دیگری برای کریپتو وجود داشته باشد. اگر واقعاً چنین باشد، به احتمال زیاد اکثریت قریب به اتفاق ارزهای دیجیتال عملکرد خوبی خواهند داشت – بازارهای رمزنگاری معمولاً توسط بیت کوین هدایت می شوند و به ندرت می‌توان شاهد کاهش سکه‌های دیگر در حین افزایش قیمت بیت کوین باشیم.

ارزهای دیجیتالی که در این مقاله گنجانده شده‌اند، همگی به لطف ارزش‌های منحصربه‌ فرد و قدرت ماندگاری خود، شانس مناسبی برای صعود در روند صعودی بعدی دارند. امیدواریم، مقاله ما به شما کمک کند تا ارزهای رمزنگاری شده را شناسایی کنید که در صورت مشاهده روند صعودی دیگر پس از هاوینگ بیت کوین، می توانند عملکرد فوق العاده ای داشته باشند. اگر به دنبال سرمایه‌ گذاری در کریپتو در مدت زمان طولانی‌ تری هستید، لیست ما را از بهترین ارزهای دیجیتال بلندمدت برای خرید بررسی کنید.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

3.5 2 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
5 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
سما
سما
13 روز قبل

تون کوین

سما
سما
13 روز قبل

فلوکی اینو

خالد
خالد
3 ماه قبل

خالد

فرهاد
فرهاد
4 ماه قبل

ترکیب تون و تلگرام واقعا موفقیت امیزه و کاربرارو وادار به خرید این ارز میکنه به واسطه تلگرام پریمیوم و فروش یوزرنیم های کلکسیونی

Salehi
Salehi
4 ماه قبل

داداش از شیبا هم بگو دلمون یه کم خوشحال شه. کی ما شیبا رو حداقل کنار ممیزش میبینیم😁
اما بین این توکنها شما مهم ترینش رو جا انداختی بونک bonkو پپهpepe رقیب شیبا عملکرد بدی نداشتن. فدا