معرفی بهترین توکن های بازی های کریپتویی برای سرمایه گذاری در سال 2024

معرفی بهترین توکن های بازی های کریپتویی برای سرمایه گذاری در سال 2024

کارشناسان ما 7 توکن رمزنگاری برتر بازی را برای سرمایه‌ گذاری بر روی آن‌ها انتخاب می‌کنند که پایه‌های قوی، فناوری منحصربه‌ فرد و بالاترین امتیاز را برای آینده به ارمغان می آورند.
با وجود بسیاری از پروژه‌های رمزنگاری مختلف که امروزه در دسترس هستند، سرمایه‌ گذاری روی بهترین‌ها هرگز مهم نبوده است. اکنون یکی از بهترین ارزهای دیجیتال را برای خرید انتخاب کنید و می توانید 10 برابر یا بیشتر از پول خود درآمد داشته باشید، اما پروژه های بی کیفیت ممکن است در زمستان های بدنام کریپتو شکست بخورند.
ما 4 سکه برتر بازی های کریپتویی را با بیشترین پتانسیل برای کمک به شما در اتخاذ بهترین تصمیمات سرمایه گذاری انتخاب کرده ایم. پس در ادامه با ما همراه باشید.

چگونه بهترین بازی های کریپتویی را پیدا کنیم و در آنها سرمایه گذاری کنیم؟

با وجود بسیاری از پروژه های بازی رمزنگاری که امروزه در دسترس هستند، یافتن بهترین آنها می تواند چالش برانگیز باشد. از راهنمای زیر برای کمک به پیدا کردن بهترین پروژه های سکه بازی در سال 2024 استفاده کنید.

♦️پروژه های سکه بازی معتبر را تحقیق کنید. می‌توانید از وب‌ سایت‌های خبری رمزنگاری مانند توییتر و تلگرام برای یافتن جدیدترین پروژه‌های بازی و توکن‌های GameFi استفاده کنید. هنگامی که یک سکه بازی را پیدا کردید که به آن علاقه دارید، وب سایت آن را بررسی کنید، جایی که می توانید در مورد پروژه و برنامه های آینده آن اطلاعات بیشتری کسب کنید.

♦️با یک تیم توسعه قوی به دنبال سکه های بازی باشید. بهترین سکه‌های بازی کریپتو یک تیم قوی از توسعه‌ دهندگان را پشت سر خود دارند و اگر می‌خواهید بازده سرمایه‌ گذاری خود را ببینید، مطمئن شوید که برای یافتن رمز ارزهای بازی با تیمی قوی از بنیان‌ گذاران و توسعه‌ دهندگان وقت می‌گذارید.

♦️وایت پیپر پروژه را بخوانید. همه سکه‌های بازی کریپتو دارای یک وایت پیپر هستند که سندی است که توضیح می‌دهد پروژه در مورد چیست. برای درک فناوری، ویژگی‌ها و موارد استفاده بالقوه آن، برای مطالعه مستندات وقت بگذارید. به دنبال ارزهای رمزنگاری شده بازی باشید که جدیدترین فناوری را در خود جای داده اند، مانند هوش مصنوعی، متاورس یا واقعیت مجازی.

♦️مشارکت جامعه را در نظر بگیرید. بسیاری از بهترین توکن‌های بازی رمزنگاری دارای جوامع پر رونق و مشارکت فعال در اکوسیستم پروژه هستند. بیشتر توکن های رمزنگاری بازی به عنوان یک ارز در خود بازی استفاده می شود، بنابراین یک جامعه بزرگ و در حال رشد می تواند آینده خوبی را رقم بزند. مطمئن شوید که تاریخ و زمان‌بندی انتشار بازی را در نظر بگیرید، زیرا ارزهای دیجیتال بازی با جامعه‌ای بزرگ قبل از انتشار می‌توانند در موقعیتی عالی برای رونق باشند.

♦️مشارکت ها و همکاری ها را بررسی کنید. مشارکت با نهادهای معتبر بازی مانند Ubisoft، Activision Blizzard یا Rockstar اعتبار و فرصت‌های بالقوه یکپارچه‌ سازی را برای سکه بازی نشان می‌دهد.

♦️توکنومیک پروژه را ارزیابی کنید. زمانی را صرف مطالعه توکنومیک یک سکه رمزنگاری بازی، از جمله مدل توزیع و کاربرد آن در اکوسیستم بازی کنید. نحوه توزیع سکه بازی، پویایی عرضه آن و نحوه استفاده از آن در اکوسیستم بازی را درک کنید.

بررسی دقیق بهترین رمز ارزهای بازی های کریپتویی

بررسی دقیق بهترین رمز ارزهای بازی های کریپتویی

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که به بازی های کریپتویی علاقه دارید می توانید روی این پروژه ها سرمایه گذاری کنید:

ارز Memeinator – بهترین برای استفاده از هوش مصنوعی و تبلیغات اجتماعی در افزایش قیمت‌ها

Memeinator یک سکه میم نسل بعدی است که برای از بین بردن تمام میم های دیگر با جذب سرمایه گذاران با یک کمپین بازاریابی قدرتمند و مجموعه ای از مزایای هیجان انگیز طراحی شده است. در طول پیش فروش Memeinator، سرمایه گذاران اولیه از افزایش قیمت تضمین شده در فواصل زمانی منظم بهره مند می شوند. از آنجا، هدف رسیدن به ارزش بازار 1 میلیارد دلاری و سپس تبدیل شدن به بزرگترین میم در جهان است.

مسیر رسیدن به آن مقصد مملو از بروزرسانی‌های جذاب محصول است تا به توکن‌های MMTR موارد استفاده متنوعی بدهد. یک پروتکل شرط بندی بخشی از راه اندازی مرحله اولیه است، در حالی که بازی Memeinator و توکن های NFT بلافاصله پس از آن ارائه می شوند. همه اینها برای توکن MMTR مفید هستند، تقاضا را افزایش می دهند و ارزش را بالا می برد تا برای سرمایه گذاران خود بازدهی خوبی داشته باشد. 

این تمایل به ایجاد موارد استفاده واقعی برای توکن Memeinator بخشی از چیزی است که آن را در مقایسه با میم های دیگر متمایز می کند، جایی که دلیل عملی کمی برای نگهداری سکه ها وجود ندارد. به همین ترتیب، توسعه دهندگان زودتر اقدام به ممیزی پروژه توسط کارشناسان امنیت بلاک چین شخص ثالث، Solid Proof کردند. امنیت قوی همراه با ارزش عملی، Memeinator را به یکی از بهترین گزینه های سرمایه گذاری در سال جاری تبدیل کرده است.

اکسی اینفینیتی (AXS) – بهترین برای پرورش و مبارزه با NFT های خود در بازی

اکسی اینفینیتی یک بازی مبتنی بر بلاک چین است که عناصر استراتژی، کلکسیون ها و فناوری بلاک چین را ترکیب می کند. دارای موجودات بامزه و منحصربه‌ فردی به نام Axies است که بازیکنان می‌توانند آن‌ها را جمع‌ آوری کنند، پرورش دهند، بجنگند، و تجارت کنند، و یک مدل بازی برای کسب درآمد (P2E) پیشگام است.

بازی برای کسب درآمد به این معنی است که بازیکنان می توانند با انجام بازی و شرکت در نبردها، جوایز درون بازی و ارزهای رمزنگاری شده (توکن های AXS و SLP) کسب کنند. این پاداش ها را می توان فروخت یا برای به دست آوردن Axies بیشتر استفاده کرد و فرصت هایی برای درآمدزایی ایجاد کرد.

خود Axies توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) هستند که بر بستر بلاک چین اتریوم راه اندازی شده اند. هر Axie به عنوان یک NFT نشان داده می شود که به بازیکنان کنترل دارایی های دیجیتال خود را می دهد. بازیکنان می توانند Axies را در بازار بخرند، بفروشند و معامله کنند و یک اقتصاد مجازی پر جنب و جوش ایجاد کنند.

ارزش توکن بومی اکسی اینفینیتی، AXS، در سال 2021 افزایش قابل توجهی را تجربه کرد که نشان‌ دهنده رشد پایگاه کاربران بازی، محبوبیت مدل P2E آن و برجستگی آن در صنعت بازی‌های بلاک چین است. از آن زمان تاکنون به معرفی ویژگی ها و حالت های بازی جدید و نوآوری در فضای بازی بلاک چین ادامه داده است.

سندباکس (SAND) – بهترین برای خرید زمین مجازی در متاورس

سندباکس یک دنیای مجازی مبتنی بر بلاک چین است که در آن کاربران می توانند تجربیات بازی و دارایی های مجازی خود را ایجاد، مالکیت و کسب درآمد کنند. این پلت فرمی را برای سازندگان فراهم می‌کند تا بتوانند بازی‌ها را بسازند، به اشتراک بگذارند و بازی کنند و همچنین دارایی‌های مجازی را در متاورس سندباکس بخرند و بفروشند.

توسعه اولیه چیزی که به The Sandbox تبدیل شد در سال 2011 آغاز شد و زندگی آن به عنوان یک بازی موبایل در سال 2012 آغاز شد. تنها در سال 2018 بود که تیم Sandbox برنامه‌های خود را برای پذیرش مفهوم متاورس با توسعه دنیای متاورس غیرمتمرکز با فناوری بلاک چین اعلام کرد. حرکتی که آن را به یکی از برترین سکه های رمزنگاری متاورس تبدیل کرد.

امروزه، The Sandbox بر محتوای تولید شده توسط کاربر برای کسب درآمد تأکید می‌کند و به سازندگان اجازه می‌دهد خلاقیت خود را رها کرده و تجربیات منحصربه‌ فردی را ایجاد کنند و در عین حال در توکن ابزار بومی پلتفرم، SAND، جوایزی کسب کنند. این یک متاورس متنوع و دائماً در حال تکامل را قادر می‌سازد.

متاورس با استفاده از فناوری بلاک چین برای اطمینان از مالکیت واقعی دارایی های مجازی ساخته شده است. استفاده از NFT در Sandbox به سازندگان و بازیکنان این امکان را می‌دهد تا از طریق بازار NFT بومی خود، اقلام مجازی را خریداری، بفروشند، و تجارت کنند، بدون خطر و یا هرگونه کلاهبرداری.

در سال 2022، سندباکس با برندهای بزرگ بازی از جمله Atari، The Walking Dead و Binance همکاری کرد تا IP ها و شخصیت های محبوب را وارد دنیای مجازی کند. توسعه مداوم به متاورس کمک کرده است تا گسترش یابد و تعداد فزاینده‌ای از سازندگان و بازیکنان پرشور را جذب کند و SAND را به یکی از مطلوب‌ترین سکه‌های متاورس امروزی تبدیل کند.

دسنترالند (MANA) – بهترین برای بازی در داخل متاورس

دسنترالند یک دنیای مجازی غیر متمرکز است که بر روی بلاک چین اتریوم ساخته شده است. کاربران را قادر می سازد تا محتوا و تجربیات دیجیتال را در یک محیط واقعیت مجازی ایجاد، کاوش و کسب درآمد کنند. Decentraland از فناوری بلاک چین برای اطمینان از مالکیت واقعی و کمبود زمین و دارایی های مجازی استفاده می کند.

دسنترالند یک متاورس دقیق است که مالکیت زمین، ایجاد محتوا و کل اقتصاد درون جهان مبتنی بر توکن MANA را در بر می گیرد. دنیای ابر جهان مجازی Decentraland به قطعاتی از زمین مجازی به نام LAND تقسیم می شود. هر بسته LAND توسط یک توکن غیرقابل تعویض (NFT) در بلاک چین اتریوم نشان داده می‌شود که به کاربران امکان می‌دهد به طور ایمن مالکیت، خرید، فروش و تجارت پلات متاورس را داشته باشند.

LAND در مرکز کل اکوسیستم قرار دارد و هر کاربر این توانایی را دارد که یک قطعه زمین را در یکی از سرورهای Decentraland خریداری کند، سپس صحنه ها و تجربیات تعاملی سه بعدی را در آن سرزمین با استفاده از یک زبان اسکریپت بومی به نام Decentraland SDK توسعه دهد. این خلاقیت ها می تواند از اینستالیشن ها و بازی های هنری گرفته تا فروشگاه های مجازی و فضاهای اجتماعی باشد.

تنها کاری که باید انجام دهید این است که آواتار خود را برای تعامل با متاورس دسنترالند ایجاد کنید. می توانید محیط های مجازی مختلف را کاوش کنید، با سایر کاربران تعامل کنید، در رویدادها شرکت کنید و در فعالیت ها شرکت کنید. همچنین می‌توانید زمین، دارایی‌ها و خدمات مجازی را با استفاده از MANA خریداری کنید یا از ساخته‌های خود با فروش یا اجاره به سایر کاربران درآمد کسب کنید.

دسنترالند توسط یک سازمان غیر متمرکز خودمختار (DAO) به نام بنیاد Decentraland اداره می شود. مالکیت MANA به شما این حق را می دهد که در فرآیند تصمیم گیری DAO شرکت کنید و بر توسعه و جهت گیری دنیای مجازی تأثیر بگذارید.

جمع بندی

GameFi یکی از بخش‌هایی است که سریع‌ترین رشد را در حوزه کریپتو داشته و بازی‌های جدیدی همیشه تولید می‌شود. این پروژه ها طرح سنتی دنیای بازی را به چالش می کشند، جایی که بازیکنان باید برای انجام بازی های مورد علاقه خود هزینه بیشتری بپردازند.
در عوض، با بازی‌های غیرمتمرکز می‌توانید از مهارت‌های خود به خوبی استفاده کنید، برای وقت خود درآمد کسب کنید و خلاقیت‌های خود را برای آزمایش در جامعه توسعه دهید. 

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments