کیف ارز BNX

معرفی کیف پول ارز BNX | بهترین کیف پول باینری ایکس (BinaryX) کدام است؟

ارز باینری ایکس (BNX) توکن حاکمیت بازی مبتنی بر بلاک چین به نام سایبر دراگون است که با توجه به افزایش محبوبیت این حوزه در میان سرمایه گذاران آینده روشنی برای آن پیش بینی می شود. اگر قصد دارید در این رمز ارز سرمایه گذاری کنید در ادامه به معرفی گزینه های مختلف نرم افزاری و سخت افزاری به منظور نگهداری توکن های BNX در جایی امن خواهیم پرداخت. با ما تا پایان این مطلب همراه باشید تا بهترین کیف پول ارز BNX را انتخاب کنید.

لیست بهترین کیف پول ارز BNX

نوع کیف پول ارز BNX که انتخاب می کنید به احتمال زیاد بستگی به این دارد که می خواهید از آن برای چه هدفی استفاده کنید و چه مقدار را می خواهید ذخیره کنید. در مجموع 3 نوع کیف پول برای ذخیره ارز های دیجیتال از جمله ارز باینری ایکس (BNX) وجود دارد که در ادامه به معرفی هر یک به طور مختصر می پردازیم.

🔵 خدمات خرید و فروش ارز باینری ایکس (BNX) به صورت لحظه ای و با فرایند خودکار در 24 ساعت شبانه روز در پی 98 ارائه می شود. به منظور آشنایی بیشتر با باینری ایکس و توکن BNX می توانید به مقاله معرفی این رمز ارز از طریق لینک مشخص شده مراجعه نمایید.

  • کیف پول سخت افزاری / کیف پول سرد: این کیف پول ها امن ترین گزینه را با ذخیره سازی و پشتیبان گیری آفلاین ارائه می دهند. هر دو کیف پول سخت افزاری لجر و ترزور راه حل های ذخیره سازی را برای توکن BNX ارائه می دهند. کیف پول های سخت افزاری به هر حال گزینه گران تری هستند و رابط کاربری سخت تر و پیچیده تری دارند. این والت ها برای ذخیره مقادیر بیشتری از BNX و برای کاربران با تجربه تر مناسب می باشد.
  • کیف پول نرم افزاری: این ولت ها گزینه دیگری را ارائه می دهند و رایگان هستند و همچنین رابط کاربری آسانی دارند. این نوع از کیف پول ها را می توان به عنوان برنامه دانلود و بر روی موبایل یا دسکتاپ نصب کرد. در این کیف پول ها، کلیدهای خصوصی توسط ارائه دهنده خدمات (به جای شما) مدیریت و پشتیبان گیری می شوند. امنیت آنها به نسبت کیف پول های سخت افزاری پایین تر است و استفاده از آنها مناسب افرادی است که مقادیر کمتری از BNX را ذخیره می کنند و یا کاربران مبتدی می باشند.
  • کیف پول های آنلاین / کیف پول های وب: این نوع والت ها نیز رایگان و آسان برای استفاده هستند و از چندین دستگاه با استفاده از یک مرورگر وب قابل دسترس می باشند. آنها کیف پول داغ محسوب می شوند و نسبت به ولت های سخت افزاری یا نرم افزاری از امنیت کمتری برخوردار هستند.

در ادامه به معرفی امن ترین و بهترین ولت ارز BNX خواهیم پرداخت. اگر در انتخاب کیف پول ارز BinaryX دچار تردید هستید و قصد دارید انتخابی درست داشته باشید ما را تا پایان این مطلب همراهی کنید.

نام کیف پولنوع کیف پولامنیتپلتفرم های پشتیبانی شده
لجرسخت افزاری ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
ترزورسخت افزاری ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
متامسکنرم افزاری ⭐️⭐️⭐️ موبایل (اندروید و آی او اس)
افزونه مرورگر
تراستنرم افزاری ⭐️⭐️⭐️⭐️ موبایل (اندروید و آی او اس)
کوینومینرم افزاری ⭐️⭐️⭐️⭐️دسکتاپ/ موبایل (اندروید و آی او اس)
اکسودوسنرم افزاری ⭐️⭐️⭐️⭐️دسکتاپ/ موبایل (اندروید و آی او اس)
آیم توکننرم افزاری ⭐️⭐️⭐️⭐️موبایل (اندروید و آی او اس)
کوین 98نرم افزاری ⭐️⭐️⭐️موبایل (اندروید و آی او اس)

🔷 کیف پول ترزور (Trezor) – امن ترین کیف پول BNX

کیف پول سخت افزاری ترزور را می توان برای ذخیره سازی و مدیریت بیت کوین و آلت کوین ها به عنوان گزینه ای بسیار امن استفاده کرد. ترزور مدل تی یک ولت سخت افزاری می باشد که دارای صفحه لمسی رنگی و کوین های پشتیبانی شده اضافی می باشد که به دلیل سخت افزاری بودنش امن ترین کیف پول ترنچس محسوب می شود.

🔷 کیف پول لجر (Ledger) – امن ترین کیف پول ارز BinaryX

کیف پول سخت افزاری لجر یک کیف پول بسیار امن برای دارایی های دیجیتال همچون بیت کوین، اتریوم و آلت کوین ها می باشد که از آن به علت ویژگی های ایمنی بالایی که دارد برای ذخیره دارایی های رمزنگاری شده و ایمن سازی پرداخت های دیجیتالی استفاده می شود. این کیف پول سخت افزاری برای کاربران امکان خرید و مدیریت امن رمز ارز ها را در یک برنامه واحد فراهم کرده است. با استفاده از این کیف پول ارز باینری ایکس می توانید تنها خودتان مسئول دارایی هایتان باشید و از آن در هرجایی که هستید استفاده کنید.

🔷 متامسک (MetaMask)

کیف پول متامسک یک والت نرم افزاری است که به هر دو صورت تحت وب و موبایلی در دسترس می باشد. متامسک به منظور ورود امن به کاربر یک کلید می دهد و هرچه که برای مدیریت دارایی های دیجیتالی نیاز است را فراهم می کند.

🔷 تراست (Trust Wallet)

شما می توانید تمامی کوین ها و توکن های خود را در یک کیف پول تراست واحد و امن نگهداری کنید. امکان استفاده از این والت در سیستم عامل های iOS و Android فراهم است.

🔷 کوینومی (Coinomi)

کیف پول کوینومی یک ولت نرم افزاری چند ارزی و بسیار امن برای بیت کوین، آلت کوین ها و توکن ها است که به عنوان والت ارز BNX شناخته می شود.

🔷 اکسودوس (Exodus)

از اکسودوس والت می توان به عنوان یک برنامه همه جانبه به منظور ایمن سازی، مدیریت و مبادله دارایی های بلاک چین استفاده کرد. اکسودوس نیز می تواند مناسب ترین والت ارز BinaryX می باشد.

🔷 آیم توکن (imToken)

کیف پول نرم افزاری آیم توکن یک ولت رایگان رمزنگاری برای موبایل است که استفاده از آن در هر دو نسخه ی iOS و Android امکان پذیر است.

🔷 کوین 98 (Coin 98)

کیف پول Coin98 یک کیف پول چند زنجیره ای و دروازه دیفای است که به منظور اتصال یکپارچه کاربران به دنیای رمزنگاری به شیوه ای امن و ایمن طراحی شده است.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments