رشد قیمت avax

سیگنال های صعودی قیمت آوالانچ | آیا AVAX به زودی به 100 دلار می رسد؟

به نظر می رسد که سرانجام نوبت ارز آوالانچ (AVAX) برای ثبت رکوردهای جدید در فضای بازار ارزهای رمزپایه رسیده است. به طوری که از چند ساعت پیش، قیمت AVAX نشانه های مثبت را برای رسیدن به سطح قیمت 100 دلار نشان می دهد.

با موقعیت صعودی فعلی ارز بومی آوالانچ (AVAX) بسیاری از سرمایه گذاران و تریدرهای این رمز ارز این سوال را مطرح می کنند که آیا ثبت رکورد جدید تاریخی (ATH) در سطوح 100 دلاری با افزایش فشار خرید ارز AVAX در روزهای آینده امکان پذیر است یا خیر؟ 

از آنجایی که بسیاری از آلت کوین ها در لیست قیمت ارز دیجیتال در سال جاری  رکورد جدیدی را ثبت کردند، انتظار می رود که آوالانچ نیز راه خود را در این مسیر طی کند.

بد نیست اشاره کنیم که Avalanche یکی از رقبای بازار است که ماموریت دارد اتریوم (ETH) را به‌عنوان شناخته‌شده‌ترین شبکه‌ای که قراردادهای هوشمند را اعمال می‌کند، از سلطنت خلع کند. این پلت فرم بلاک چین لایه یک با هدف فراهم کردن بستری برای برنامه های غیر متمرکز یا دی اپ ها و شبکه های بلاک چین سفارشی راه اندازی شده است.

در حال حاضر آوالانچ با ارزش بازار (مارکت کپ)  18 میلیارد دلار، یکی از بزرگترین رمز ارزها در بازار کریپتو است که با حدود 35 درصد رشد در یک هفته گذشته و حدود از 13 درصد افزایش در 24 ساعت گذشته توجه بازار را به خود جلب کرده است. 

نمودار تغییرات قیمت AVAX در 7 روز گذشته
نمودار تغییرات قیمت AVAX در 7 روز گذشته

چرا افزایش قیمت آوالانچ ادامه می یابد؟

تحلیلگران یکی از دلایل اصلی افزایش قیمت AVAX را رشد و توسعه اکوسیستم بنا شده بر روی پلتفرم آوالانچ می دانند.

چند روز پیش حساب توئیتری DeFi Alliance در قالب تصویری خلاصه ای از اکوسیستم آوالانچ و برنامه های فعال در آن را نشان داده است. با در نظر گرفتن فعالیت بالا و توسعه این اکوسیستم رشد اخیر رمز ارز AVAX و پتانسیل آن در آیند توجیه می شود. در حال حاضر بیش از 300 برنامه فعال بر روی این پلتفرم قرار دارند که بیشتر از بسیاری از ارزهای دیجیتال دیگر در این حوزه است.

اکوسیستم آوالانچ

علاوه بر این بر اساس اطلاعاتی که اخیرا در خبرگزاری بلومبرگ منتشر شده است صندوق 220 میلیون دلاری آوالانچ  به نام بلیزارد(Blizzard) برای تسریع توسعه اکوسیستم این پروژه در نظر گرفته شده است که بسیاری از سرمایه گذاران و توسعه دهندگان را به وجد آورده است.

منبع: اینوستینگ / نال تکس

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments