ثبت نام کن دلار بگیر! معرفی سایت هایی که در ازای ثبت نام پول رایگان می دهند!

ثبت نام کن دلار بگیر! معرفی سایت هایی که در ازای ثبت نام پول رایگان می دهند!

یکی از ساده ترین راه ها برای کسب درآمد، ثبت نام در وب سایت هایی است که جوایز خوش آمد گویی ارائه می دهند. در حال حاضر بهترین پاداش ها، نحوه کسب آنها و نکاتی برای به حداکثر رساندن درآمد خود را بیاموزید.

هر کسی هر چند وقت یکبار به پول نقد سریع نیاز دارد. خوشبختانه، همه کسب‌ وکارها مشتریان بیشتری می‌خواهند و اغلب مایلند برای به دست آوردن آنها پول بپردازند.

به همین دلیل است که بسیاری از برنامه‌ها و خدمات پاداش‌های نقدی را برای ثبت‌ نام ارائه می‌ کنند، حتی اگر ثبت‌ نام رایگان باشد. شرکت‌ ها امیدوارند که خدمات آنها را ارزشمند بیابید و به آنها ادامه دهید.

بیشتر اوقات شما هیچ تعهدی به انجام این کار ندارید – بدون توجه به اینکه بعدا فعالیتی خواهید داشت یا خیر، پاداش شما متعلق به شماست.

آیا برنامه ها برای باز کردن حساب به شما پاداش ثبت نام می دهند؟

آیا برنامه ها برای باز کردن حساب به شما پاداش ثبت نام می دهند؟

آره. برخی از برنامه‌ها پول رایگان یا سایر پاداش‌های ثبت‌نام را ارائه می‌کنند – اما اینکه دقیقاً چقدر واجد شرایط آن هستید ممکن است از برنامه‌ ای به برنامه دیگر متفاوت باشد.

در برخی موارد، ممکن است فقط نیاز به ثبت نام واقعی برای حساب کاربری داشته باشید. اما در موارد دیگر، ممکن است الزامات دیگری وجود داشته باشد، مانند شارژ کردن یک حساب، دریافت اولین سپرده مستقیم شما در یک حساب، رسیدن به حداقل مبلغ نقدی یا انجام اولین خرید.

در ادامه، بهترین برنامه هایی که برای ثبت نام به شما پول می دهند را پوشش می دهم. ابتدا، برنامه‌ هایی را که فوراً پول رایگان می‌دهند، برجسته می‌ کنم، سپس چند نمونه از برنامه‌ هایی را که به اقدامات مرتبط‌ تری برای پاداش‌ های ثبت‌ نام با مبالغ بالا را، ارائه می‌دهم.

در این برنامه ها ثبت نام کن، دلار بگیر!

در این برنامه ها ثبت نام کن، دلار بگیر!

ابتدا، من با برنامه‌ هایی شروع می‌ کنم که رضایت کاربران را از طریق واریز آنی پاداش فراهم می‌کنند. (توجه: برخی از برنامه های زیر هم واریز آنی به عنوان پاداش ثبت نام دارند و هم پاداش های اضافی که نیاز به اقدامات بیشتری دارند.)

سواگ باکس (Swagbucks)

سایت Swagbucks یک پلتفرم برای کسب درآمد دلاری رایگان است، و در حال حاضر، آنها یک جایزه خوش‌ آمدگویی 10 دلاری ارائه می‌دهند!

شما می‌توانید با انجام کارها، نظرسنجی‌ها، تماشای ویدیو، بازی کردن، خرید آنلاین و موارد دیگر امتیاز کسب کنید.

انجام وظایف در Swagbucks معمولاً 15 دقیقه یا کمتر طول می‌کشد، و می‌توانید امتیاز های خود را به صورت گیفت کارت یا از طریق پی پال برداشت کنید. 

اگر به دنبال اطلاعات بیشتر در مورد سایت سواگ باکس (Swagbucks) هستید به لینک مشخص شده مراجعه کنید. 

🔺کسب درآمد با دیدن تبلیغات | تبلیغ ببین پول بگیر!🔺

سایت KashKick 

KashKick به یکی از سایت های پول ساز مورد علاقه افراد تبدیل شده است و گاهی اوقات یک جایزه ثبت نام برای کاربران جدید ارائه می دهد.

می‌توانید بازی کنید، به نظرسنجی‌های آنلاین پاسخ دهید و وبگردی کنید تا امتیاز کسب کنید که می‌توانید آن‌ها را به صورت گیفت کارت یا پول نقد پی پال تبدیل کنید.

♦️سایت RadioLoyalty چیست؟ کسب درآمد از RadioLoyalty ♦️

سایت Survey Junkie

Survey Junkie یک راه عالی برای به دست آوردن پول نقد رایگان با تکمیل نظرسنجی، خرید آنلاین، تماشای فیلم و سایر فعالیت‌ها برای گیفت کارت یا پی پال است.

به علاوه، با شرکت در 5 نظرسنجی، یک جایزه ثبت نام 5 دلاری دریافت خواهید کرد و اگر دوستان خود را معرفی کنید، 10٪ از درآمد آنها را مادام العمر دریافت خواهید کرد!

اینباکس دلار (InboxDollars)

اگر می‌خواهید درآمد بیشتری کسب کنید، اینباکس دلار (InboxDollars) راه‌ حل آسان دیگری است و می‌ توانید ثبت‌ نام کنید و جایزه خوش‌ آمدگویی 5 دلاری دریافت کنید.

با InboxDollars می‌توانید به روش‌های مختلف، از جمله پاسخ دادن به نظرسنجی‌ها، انجام بازی‌ها، تماشای ویدیوها، آزمایش محصولات و موارد دیگر فوراً پول دریافت کنید.

پس از جمع‌ آوری درآمد کافی، می‌توانید از طریق حساب پی پال، ویزا یا مستر کارت، درخواست پرداخت پول نقد رایگان خود را داشته باشید، یا انتخاب کنید که کارت‌های هدیه دریافت کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر، فقط چند دقیقه وقت بگذارید و بررسی دقیق اینباکس دلار را بررسی کنید تا دریابید که چگونه می توانید از InboxDollars برای دریافت پول بیشتر با PayPal یا کارت های هدیه استفاده کنید.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

3.7 3 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
سارا
سارا
4 ماه قبل

با وضعیت ارزش پولمون اینجور کارها میتونه به درامد خوبی برسونه