تبلیغات فلوکی اینو

تبلیغات فلوکی اینو توسط سازمان تبلیغاتی بریتانیا ممنوع شد

موانع به کمپین تبلیغاتی جاه طلبانه فلوکی اینو نزدیک می شوند و سازمان تبلیغاتی ASA در حال حرکت برای ممنوع کردن تبلیغات جنجالی خود است.

سازمان استانداردهای تبلیغاتی بریتانیا (ASA) تبلیغی را که ارز دیجیتال سگی فلوکی اینو را تبلیغ می‌کند، ممنوع کرده است.

سازمان دیده بان تبلیغات به این نتیجه رسیده است که فعالیت های تبلیغاتی میم کوین “غیر مسئولانه” بوده است.

بر اساس گزارشات سایت های خبری مختلف، متروی لندن غرق در تبلیغات Floki Inu شده است که قرار بود با شعار “از دوج کوین جا مانده اید؟ فلوکی اینو را دریابید” این ارز دیجیتال را یک چیز بزرگ دیگر کند.

برخی از منتقدان خواستار ممنوعیت تبلیغات کریپتو در حمل‌ونقل عمومی لندن در نتیجه این کمپین شدند و تحقیقات ASA در مورد تلاش‌های بازاریابی شدید فلوکی اینو آغاز شد.

سازمان دیده بان تشخیص داده است که فلوکی اینو، که راه اندازی آن با الهام از نژاد سگ خانگی شیبا اینو، مدیر عامل اسپیس ایکس ایلان ماسک الهام گرفته شده است، با تلاش برای سرمایه گذاری از “ترس از دست دادن” (FOMO)، یعنی احساس ترسی که فرد می خواهد به چیزی دست یابد که فکر میکند از آن عقب مانده است، استانداردهای تبلیغات محلی را نقض کرده است. 

تیم سازنده این ارز دیجیتال ادعا می‌کند که هر کاری که ممکن است انجام داده است تا تبلیغات این میم کوین با قوانین مطابقت داشته باشد، اما به نظر می‌رسد که رگولاتور ها آن را باور نکرده اند.

اداره استانداردهای تبلیغات ایرلند (ASAI) نیز اخیرا به این نتیجه رسیده است که کمپین تبلیغاتی Floki Inu قوانین تبلیغاتی را نقض کرده است.

منبع: یوتودی

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments