راه اندازی اولین دستگاه خودپرداز بازار NFT مستقر در شبکه سولانا

راه اندازی اولین دستگاه خودپرداز بازار NFT مستقر در شبکه سولانا

جردن بیرنهولتز می‌گوید NFT هنرمندان را قادر می‌سازد تا راه‌های جدیدی برای ایجاد روابط با مخاطبان خود و کسب درآمد ایجاد کنند.

بازار NFT مستقر در Solana، در یک چرخش جدید برای توکن‌های غیرقابل تعویض یک دستگاه خودپرداز NFT را در منطقه مالی نیویورک مستقر کرد و به مردم راهی بسیار آشنا برای به دست آوردن آن ها ارائه کرد.

جردن بیرنهولتز، بنیانگذار و مدیر ارشد مالی نئون، در مصاحبه ای با کوین تلگراف، داستان چگونگی به وجود آمدن دستگاه خودپرداز NFT را به اشتراک گذاشت. به گفته بیرنهولتز، این ایده زمانی مطرح شد که اعضای تیم آنها در حال صرف ناهار بودند.

او توضیح داد که Birnholtz خود یک بازاریاب رشد است و شریک تجاری او Kyle Zappitell یک مهندس سابق بازی های Xbox Mobile است که شوق زیادی به استفاده از نرم افزار برای ایجاد تجربیات سرگرم کننده و در دسترس دارد. اما ایده یک دستگاه خودپرداز NFT هنگام ناهار با درو لوین کارآموز تیم در پاییز گذشته مطرح شد.

دستگاه خودپرداز توکن های غیر مثلی بسیار شبیه به دستگاه های خودپرداز سنتی عمل می کند. می توانید NFT ها را از طریق دستگاه با کارت اعتباری یا نقدی خود خریداری کنید. جعبه‌هایی را که حاوی کدهای منحصربه‌ فردی هستند، ارائه می‌کند که می‌توانید از طریق پلتفرم نئون از آنها استفاده کنید. بسیار شبیه کپسول های ایستر اگ، خریداران تا زمانی که آن را بازخرید نکنند نمی دانند چه NFT دریافت می کنند.

کاربر Drifter1117 تجربه خود و تعدادی عکس از دستگاه خودپرداز NFT را در توییتر به اشتراک گذاشت:

توییت کاربر Drifter1117

مدیر CMO نئون توضیح داد که آنها بلاک چین سولانا (SOL) را برای بازار خود انتخاب کردند زیرا ارزان بود. ما فکر می‌کنیم سولانا بهترین زنجیره برای ساخت است، زیرا به صورت مقرون به صرفه فرصت‌های بزرگی را برای سازندگان بیشتری باز می‌کند.

او همچنین خاطرنشان کرد که آنها قصد دارند هنرمندان بیشتری را به پلتفرم خود بیاورند و دستگاه های خودپرداز NFT بیشتری را در شهرهای مختلف باز کنند. بیرنهولتز می‌گوید: «NFT ها به هنرمندان مختلف بصری، چند رسانه‌ ای و نمایشی اجازه می‌دهند تا راه‌های جدیدی برای ایجاد روابط با مخاطبان خود ایجاد کنند و کسب درآمد کنند.

من فکر می‌کنم این بخشی از یک روند گسترده‌ تر است که تکنیک‌های رمزنگاری را با تمرکز بر حمایت مستقیم‌ تر از سازندگان که در Substack و Patreon می‌بینیم، ادغام می‌کند. ما برای انفجار فرصت‌های NFT در سال‌های آینده هیجان‌ زده هستیم.»

در همین حال، علیرغم افت اخیر بازار کریپتو، فروش NFT همچنان در حال رشد است. بر اساس گزارش‌های اخیر، تجارت NFT در سه ماهه آخر سال 2021 11.9 میلیارد دلار درآمد داشته است. این رشد با گزارش‌های اخیر در مورد علاقه چین به NFT و جدا کردن آن از ارزهای دیجیتال مطابقت دارد.

منبع: کوین تلگراف

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments