همه چیزی که دارندگان ایپ کوین باید بدانند! | تحلیل ارز APE 

تحلیل تکنیکال ارز ایپ کوین (APE) | قیمت فعلی بهترین فرصت سرمایه گذاری است؟

هر دو بیت کوین [BTC] و اتریوم [ETH] بار دیگر وارد یکپارچگی شده اند، به طوری که بیت کوین به زیر 20 هزار دلار رسیده است و اتریوم در زمان انتشار به سختی بالای هزار دلار نگه داشته شده است.

تأثیر این امر بر بازار کریپتو به قدری عمیق بود که حتی ارزهای رمزپایه که همبستگی مثبتی با این دو ارز دیجیتال ندارند، بار عمده بازار را متحمل می شوند.

مبارزه خرس ها با ایپ کوین

نماد بومی باشگاه قایقرانی میمون های کسل هر روز که می گذرد در حال کاهش است. پس از رسیدن به پایین ترین سطح 3.06 دلار در طول سقوط ژوئن، APE در زمان انتشار با قیمت 4.5 دلار معامله می شد.

جالب اینجاست که با وجود معامله 6.5 درصدی بالاتر از قیمت افتتاحیه، توکن APE همچنان یکی از ناامید کننده ترین سکه ها در لیست آلتکوین ها بود و بسیاری از سرمایه گذاران را که اقدام به خرید ارز ایپ کوین کرده بودند را متحمل ضرر زیادی کرده است، زیرا در کمتر از سه ماه گذشته، سکه NFT تقریباً 81 درصد از بالاترین قیمت تاریخ خود یعنی 23.7 دلار کاهش یافته است.

چارت روزانه بیت کوین

علاوه بر این، APE مانند بسیاری از آلتکوین های دیگر در بازار نیست، زیرا این ارز دیجیتال تا 12 جولای همبستگی منفی با بیت کوین داشت.

با این حال، در زمان نگارش این مقاله، این همبستگی 0.06 بود.

همبستگی بیت کوین و ایپ کوین

اکنون، برای اینکه ApeCoin تغییر روند دهد و حتی به اوج خود نزدیک شود، این توکن به نشانه‌های گسترده‌ تری در بازار برای مثبت شدن نیاز دارد.

وضعیت شاخص جهت دار متوسط (ADX) به ویژه نسبت به روندهای صعودی مطلوب نیست، اما زیر آستانه 25.0 نیز نشان دهنده قدرت روند نزولی نیست.

با این حال، MACD قطعا در آستانه اجرای یک تقاطع نزولی است، زیرا کندل های سبز با نزولی که به زودی به دست می آید محو می شوند.

چگونه BAYC می تواند به Apecoin کمک کند؟

علاوه بر این، یک مزیت بزرگ برای APE، بازار توکن های غیر مثلی (NFT) خواهد بود. با این حال،عملکرد ناامید کننده ای از خود نشان داده است.

پس از رسیدن به بالاترین میزان فروش 42.5 میلیون دلاری در ماه مه، NFT های BAYC برای مدت دو ماه حجم قابل توجهی تولید نکرده اند. میانگین حجم از ماه می حدود 2.1 میلیون دلار بوده است.

تقاضا در بازار NFT

با این حال، توجه به این نکته مهم است که فروش NFT در ماه ژوئن به سختی از 1.3 میلیارد دلار گذشت. یک ماه قبل از آن، OpenSea به تنهایی 3.1 میلیارد دلار تراکنش NFT انجام داد.

بنابراین، تا زمانی که وضعیت در این دو جبهه بهبود نیابد، APE به مسیر فعلی خود ادامه خواهد داد.

منبع: ای ام بی کریپتو

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments