پذیرش دوج کوین در سینماهای زنجیره ای AMC

پس از افزودن بیت کوین، بیت کوین کش، اتریوم و لایت کوین به عنوان روش پرداخت در فروشگاه های معتبر، این بار سینماهای AMC قصد دارد با دوج کوین چنین اقداماتی را انجام دهد. 

یکی از سینما های زنجیره ای آمریکا به نام AMC Entertainment Holdings اخیرا با تشویق مشتریان خود برای خرید بلیط توسط روش پرداخت دوج کوین (Doge) تلاش خود را در زمینه ارز های رمزنگاری شده ادامه داد. 

این سرویس در وب سایت این هلدینگ، برنامه تلفن همراه و سینماها در دسترس خواهد بود، زیرا مردم برای انجام خرید به کیف پول BitPay نیاز دارند. 

ورود دوج کوین (Doge) به صنعت فیلم سازی

بر اساس نظرسنجی اخیر توسط مدیرعامل AMC، آدام آرون در توییتر ، تقریبا 80 درصد از شرکت کنندگان به ایده بزرگترین زنجیره سینمای جهان برای افزودن دوج کوین به عنوان روش پرداخت در میان سایر ارزهای رمزنگاری شده پاسخ مثبت دادند. علاوه بر این ، ایلان ماسک به عنوان یکی از برجسته ترین حامیان این میم کوین توییت را لایک کرد. 

به نظر می رسد نادیده گرفتن نتایج سخت بوده است زیرا امروز آرون اعلام کرد که AMC فروش بلیط (تا 200 دلار در روز) را در ازای Dogecoin و سایر دارایی های دیجیتالی با استفاده از کیف پول BitPay آغاز می کند.

در این راستا طرفداران و فعالان حوزه ارزهای دیجیتال با صدای بلند در مورد این موضوع در توییتر بحث کردند و نظراتی مانند “این یک خبر عالی برای مشتریان AMC است” ، “حرکت دوج کوین به سمت ماه” و “دوج کوین آمده است که بماند” برخی از پاسخ های برتر بودند.

شایان ذکر است که این خبر تاثیر مثبتی بر قیمت ارز دوج کوین داشت زیرا پس از انتشار این توییتر قیمت آن بیش از 10 درصد افزایش یافت. علی رغم آنکه پس از چند ساعت قیمت آن مقداری کاهش یافت اما DOGE هنوز هم در میان معدود سکه های سبز بازار امروز است.

دوج کوین راه بیت کوین را دنبال می کند

دوج کوین، راه بیت کوین و اتریوم را دنبال می کند. 

سینماهای زنجیره ای AMC پس از خرید سینماهای Odeon ،UCI و Carmike در سال 2016 به بزرگترین زنجیره سینمایی در جهان تبدیل شد. این شرکت در سال 1920 تاسیس شد و درآمد آن تا سال گذشته به بیش از 1 میلیارد دلار رسید.

این مجموعه در اواسط ماه آگوست به سمت ارزهای رمزنگاری شده رفت. در آن زمان، AMC اعلام کرد که بیت کوین را به عنوان گزینه پرداخت تا پایان سال 2021 اضافه می کند. بنابراین، به سایر برند های جهانی که قبلاً ارز های دیجیتال اصلی را پذیرفته بودند ، مانند Philipp Plein ، Quiznos ، Sheets و موارد دیگر پیوست.

سپس در ماه سپتامبر، بزرگترین مجموعه سینمای آمریکا گفت که تعداد ارزهای رمزپایه پذیرفته شده به عنوان وسیله پرداخت را افزایش می دهد. این دارایی ها اتریوم (ETH)، لایت کوین(LTC) و بیت کوین کش (BCH) بودند.

منبع: کوین تلگراف

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

2 1 رای
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments