مجموعه nft ادیداس

اولین مجموعه توکن NFT آدیداس رتبه دوم فروش در بازار اوپن سی را کسب کرد

در اولین آخر هفته پس از انتشار اولین NFT از پروژه “Into the Metaverse” آدیداس، 11391 اتر (ETH) به ارزش بیش از 43 میلیون دلار در بازار اوپن سی تولید کرد. این مجموعه با رتبه بندی بر اساس حجم معاملات، رتبه دوم را در OpeanSea پس از کلکسیون RTFKT’s Clone X و Takashi Murakami کسب کرده است.

با همکاری Bored Ape Yacht Club، PUNKS Comic و gmoney، آدیداس اورجینال یک دارایی دیجیتالی را ایجاد کرد و 30000 نسخه از همان کالا را در 17 دسامبر برای فروش قرار داد. تقریباً 20000 نسخه از این توکن های غیر مثلی فاز 1 تاکنون فروخته شده است. 

به گفته این شرکت، 15.5 میلیون دلار در طول ساخت Early Access ساخته شد که به دلیل مشکلات فنی مجبور به توقف و راه اندازی مجدد پس از چند ساعت شد.

این NFT یک کالای کلکسیونی نیست، بلکه یک نشانه دسترسی است که به مالک خود دسترسی انحصاری به پوشیدنی های مجازی در متاورس بازی سندباکس و امکان بازخرید محصولات فیزیکی مربوطه را در سال 2022 می دهد.

صاحبان NFT همچنین می‌توانند نسخه فیزیکی PUNKS Comic Issue 2: X Marks the Drop را دریافت کنند، داستانی گرافیکی درباره همه شخصیت‌های مجموعه. این کمیک همچنین به صورت جداگانه برای خرید در پروفایل بازار اوپن سی بحش PUNKS Comic موجود است. طبق گزارش‌ها، تیم توسعه‌دهنده PUNKS Comic Pixel Vault بخشی از درآمد حاصل از فروش در این بازار را برداشت کرده و آن را به خزانه انجمن PUNKS برگرداند.

آدیداس پس از توئیت در مورد همکاری با کوین بیس و نمایش زمین سندباکس خود، با موفقیت دراپ انحصاری NFT، کفش های ورزشی خود را در متاورس قرار داد. رقیب آدیداس، نایک همچنین ردپای دیجیتالی خود را با همکاری با برند کفش‌های کتانی و کلکسیونی مجازی RTFKT که برترین مجموعه پرطرفدار بازار اوپن سی در زمان انتشار بود، گسترش داده است.

منبع: کوین تلگراف

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments