عملکرد بهتر ماتیک نسبت به بیتکوین

سه دلیل عملکرد بهتر ارز ماتیک نسبت به بیتکوین و سایر ارزهای بزرگ

ماتیک ارز رمزپایه بومی Polygon ، به سه دلیل در هفته گذشته بیش از 35 درصد افزایش یافت.

پالیگان (Matic) موفقیت بزرگی در طی این دوره داشته است. در هفت روز گذشته این ارز 35 درصد رشد داشته است و به غیر از ارز یونی سوآپ، از هر ارز بزرگی بهتر عمل کرده است. 

چندین دلیل مهم برای روند صعودی قوی در قیمت ارز MATIC وجود دارد ، از جمله تبلیغات در حال رشد در اطراف Polygon ، اعلامیه از طرف Google BigQuery و سرمایه گذاری مارک کیوبن، کارآفرین و یکی از خبره ترین  سرمایه داران نسل جدید آمریکا.

رشد تمایلات و تبلیغات درباره Polygon

در تاریخ 9 فوریه، Matic ابتدا برنامه های خود را برای تغییر نام تجاری در Polygon اعلام کرد. در آن زمان، آنها پروژه های امیدوار کننده متاورس (ترکیبی از فضای مجازی، اینترنت و واقعیت افزوده است که کاربران آن قادر خواهند بود از سر تا سر دنیا به آن متصل شوند) و زنجیره پلاسمای ماتیک را یکپارچه کردند. 

با اجرای زنجیره های پلاسما ، Polygon توانست یک شبکه بلاکچین یک لایه با راه حل های مقیاس سازی داخلی برای پروژه ها فراهم کند. 

تیم Polygon در ماه فوریه اظهار داشت:

“ما زنجیره های پلاسمای Matic ، یک لایه آماده اتریوم و تولید پلاسما بر اساس پیش بینی ها را پیاده سازی و ارائه کردیم. ما زنجیره PoS ماتیک ، زنجیره جانبی اتریوم تحت امنیت PoS، سازگار با EVM و قابل عضو در شبکه بدون نیاز به کسب اجازه را پیاده سازی و ارائه داده ایم که متکی بر امنیت بالای اتریوم برای اعتبار سنجی استیکینگ میباشد. همچنین بیش از 80 اپلیکیشن شگفت انگیز داخلی از جمله Polymarket, Aavegotchi, Neon District, Skyweaver, Cometh  وEasyFi ارائه شده اند. “

از آن زمان ، Polygon به یک پروژه بزرگ بلاکچین لایه یک تبدیل شده است ، به ویژه برای پروژه های متاورس با افزایش تعداد کاربران. 

به نظر می رسد که اصول در حال رشد نیز باعث افزایش تمایلات کلی بازار برای پروژه بلاکچین می شود.

شتاب صعودی MATIC  در اوایل این هفته ، قبل از افزایش قیمت اخیر ، شروع به مشاهده چشم انداز مثبت کرد.  

10 ارز برتر به انتخاب پالیگان با توجه به حجم معاملات بازار

اعلامیه Google BigQuery 

علاوه بر چندین نقطه عطف توسعه و پیشرفت های اخیر ، از جمله افتتاح پل Ren-Polygon برای هفت دارایی رمزنگاری برتر و SDK (یا مجموعه‌ای از ابزارها، کدها، توابع، راهنماها و کتاب‌خانه‌هایی که برنامه نویسان از آن برای ساخت راحت‌تر اپلیکیشن‌ها در بسترهای خاص استفاده می‌کنند) ، برای ساخت زنجیره های سازگار با اتریوم، پلیگان در تاریخ 29 می اعلام کرد که این پروژه ادغام دارایی های Polygon را در Google Cloud BigQuery به پایان رسانده است. 

این یکپارچه سازی از این جهت مهم است که قابلیت دسترسی و موقعیت Polygon را بهبود می بخشد همچنین به کاربران BigQuery اجازه می دهد تا به راحتی از Polygon بهره  و سود کافی ببرند.

تیم Polygon اظهار داشت:

“ما بسیار شادمان هستیم که تکمیل شدن ادغام مجموعه داده های Polygon را در Google Cloud Tech #BigQuery@ اعلام کنیم . این بدان معناست که شما می توانید با استفاده از پلتفرم #BigQuery Google ، مجموعه داده های Polygon را استعلام ، تجزیه و تحلیل و اطلاعات را استخراج کنید. بلاک چین ها از غنی ترین منابع داده های قابل تایید هستند و این یک گام بزرگ در جهت بهبود دسترسی توسعه دهندگان به مجموعه داده های Polygon و کمک به تحلیلگران برای باز کردن قفل ارزش نهفته بسیار زیاد آنها است. “

پالیگان در پیشنهادات BigQuery 1TB ارائه شده است که بدین معناست که اکثر کاربران BigQuery، به منظور دسترسی به مجموعه داده های مختلف مرتبط با شبکه بلاکچین ، قادر به مطرح کردن پرسش های خود در شبکه بلاکچین پالیگان میباشند. 

کیوبن از Polygon پشتیبانی میکند 

علاوه بر این ، مارک کیوبن ، سرمایه گذار میلیاردر ، در تاریخ  25 ماه می سرمایه گذاری در Polygon را فاش کرد. 

کیوبن توضیح داد که داشتن تراکنش های بالا در هر ثانیه خروجی به منظور کاهش هزینه های استفاده، برای کاربران از اهمیت بالایی برخوردار میباشد.

علاوه بر این ، کیوبن همچنین تاکید کرد که تأثیر شبکه بسیار مهم است و Polygon در حال حاضر پروژه های زیادی با استفاده از بلاکچین دارد. وی خاطرنشان کرد: 

داشتن سیستم پردازش معاملات (TPS) و هزینه گس (کارمزد) کمتر کافی نیست. باید اثر شبکه فعلی و رشد قابل توجه کاربر وجود داشته باشد. این یک چالش برای اکثر لایه های 1 و 2 می باشد چرا که ( جدا از چند مورد استثنا) بازاریابی در جهان رمزنگاری فراتر از افتضاح است. 

تحلیلگران همچنین می گویند که سرمایه گذاران فعلی DeFi نسبت به Polygon و پروژه هایی که در صدر بلاکچین هستند خوش بینند. 

Brad Laurie تحلیلگر رمز ارز اظهار داشت:

“حق با اوست تحول عظیمی در پشتیبانی از Polygon از انواع گروه ها و بازیکنان قدرتمند ایجاد شده است. تردیدی وجود ندارد که جمعیت DeFi مشتاق معاملات آتی با قیمت دلاری MATIC هستند. بسیاری از آنها در حال آماده سازی برای شلوغی عرشه های زمین هستند. “

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments