3 واقعیت تلخ در مورد شیبا اینو و افزایش کوتاه مدت قیمت آن

3 واقعیت تلخ در مورد شیبا اینو و افزایش کوتاه مدت قیمت آن

شیبا اینو تقریباً تمام سودهای خود را از دست میدهد زیرا سرمایه گذاران با واقعیت تلخ روبرو هستند.

آخرین بهبود انفجاری شیبا اینو، غیرمنتظره و کوتاه مدت بود. این دارایی در روز چهارشنبه سطح مقاومت محلی را شکست و سپس در روز بعد به زیر آن بازگشت. در اینجا سه دلیل کلیدی که چرا این اتفاق افتاده است آورده شده است.

خرید و فروش ارز شیبا

فروش شیبا توسط نهنگ ها

بر اساس داده های زنجیره ای، تعداد کل تراکنش های بزرگ در شبکه بیش از 11 درصد افزایش یافته است. از نظر جابجایی بزرگ وجوه از کیف پول، این مقدار بسیار زیاد است که به وضوح نشان می دهد که نهنگ ها در جدیدترین ردیابی شرکت داشتند.

تایید بیشتر یک ردیابی نهنگ محور به حجم غیر عادی فروش در صرافی های مختلف مرتبط است، که نمی توانست تنها با حمایت سرمایه گذاران خرده فروشی اتفاق بیفتد.

افزایش قیمت بی پایه و اساس توکن SHIB

رالی های انفجاری بسیار جذاب هستند و معمولاً باعث می شوند مردم بدون اینکه به نوسانات فکر کنند وارد دارایی ها شوند. سقوط قیمت این توکن دیروز به کسانی که برای خرید شیبا اقدام کرده بودند، نشان داد که چرا مدیریت ریسک‌ و محافظت از موقعیت‌هایتان مهم است.

🔺پس از افزایش انفجاری قیمت به سمت میانگین متحرک 200 روزه، هیچ حمایتی زیر سطح قیمت 0.000012 دلار شکل نگرفته است، که به محض ایجاد فشار فروش قابل توجه در بازار منجر به بازگشت فوری شد.

چارت روزانه شیبا اینو

وضعیت ناامید کننده بازار

جدا از وضعیت مشکل ساز شیبا اینو، بازار ارزهای دیجیتال به طور کلی نیز شاهد معکوس شدن بود زیرا سرمایه گذاران کمی امیدوار بودند و سایرین وضعیت اقتصاد کلان را ارزیابی کردند، که واقعاً برای دارایی های دیجیتال تغییر نکرده است.

🔸فقدان تقاضا برای دارایی های پرخطر، خروج مداوم وجوه از هر دو بازار ارز دیجیتال و سهام منجر به ادامه روند نزولی خواهد شد. طبق آخرین اقدامات سرمایه گذاران، آنها آن را به خوبی درک می کنند.

آیا کاهش قیمت شیبا اینو ادامه دارد؟

همانطور که در حال بررسی هستیم، به نظر می رسد نهنگ های اتریوم نیز دارایی های شیبا اینو خود را تخلیه می کنند. برخی از داده ها خبر از آن می دهند که 100 نهنگ برتر ETH دارای حدود 616 میلیون دلار دارایی SHIB در روز چهارشنبه بودند.

مجموع دارایی تا کنون به حدود 598.7 میلیون دلار کاهش یافته است. شیبا اینو در لیست 10 توکن برتر فروخته شده توسط بزرگترین نهنگ های ETH قرار گرفت. با این حال، شیبا هنوز هم بزرگترین توکنی است که توسط نهنگ های ETH نگهداری می شود.

با وجود کاهش اخیر قیمت، قیمت کوین شیبا اینو همچنان 24 درصد در 7 روز گذشته کاهش یافته است. SHIB با قیمت متوسط 0.000011 دلار در زمان چاپ معامله می شود. حجم معاملات 24 ساعته آن در حدود 846 میلیون دلار است.

منبع: یوتودی

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

5 2 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
9 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
امیر
امیر
1 سال قبل

الکی تحلیل می‌کنی سرمایه یه بنده خدا رو از بین میبری

امین سالار
امین سالار
1 سال قبل

شیبا جز بهترین پروژها هست که مدام در حال فعالیت و پیشرفت با این مقاله های بی اساس هم نفروشید و تا قیمت دوصفر پنج شیب با شیبا بمانید

حسین
حسین
1 سال قبل

توی 7 روز گذشته بله کاهش یافته ولی از حدود 20 روز قبل افزایش

مهدی
مهدی
1 سال قبل

یه تحلیل در پیت دیگه

حسن
حسن
1 سال قبل

تو گوگل ترنسلیت این مقاله روترجمه کردید؟

محسن
محسن
1 سال قبل

واقعا تحلیل بی پایه و اساس که میگن اینه الانم که عکسش داره مشاهده میشه یکم مطالعه و تحقیق بد نیست حس میکنم مشکل شخصی با توکن شیبا بدلیل افتهای پیشین داره

A.F.Z
A.F.Z
1 سال قبل

من به شیبا و فلوکی اینو ایمان دارن مخصوصا شیب

مجتبی
مجتبی
پاسخ به  A.F.Z
1 سال قبل

اشتباه می کنی شیبا تقریبا رشد خودشو کرده
فقط بدرد نوسانگیری می خوره