معرفی 3 ارز دیجیتال زیر 0.1 دلار با احتمال پامپ در این هفته (21 اسفند 1402)

معرفی 3 ارز دیجیتال زیر 0.1 دلار با احتمال پامپ در این هفته (21 اسفند 1402)

با وجود احساسات بسیار خوش بینانه در بازار گسترده تر ارزهای دیجیتال، که نماینده آن، بیت کوین (BTC) رکورد قبلی خود را شکست و به بالای 70000 دلار رسید، برخی از ارزهای دیجیتال که بهترین فرصت های سرمایه گذاری در این هفته را ارائه می دهند همچنان زیر 0.10 دلار معامله می شوند. 

در این میان، فینبولد بخش کریپتو را بررسی کرده و سه دارایی دیجیتال را شناسایی کرده است که در حال حاضر با قیمت هر کدام کمتر از ده سنت در حال نوسان هستند و می‌توانند در دسته بهترین گزینه‌ های خرید برای معامله‌ گران و سرمایه‌ گذاران کریپتو قرار بگیرند.

خرید و فروش شیبا پی98

شیبا اینو (SHIB)

شیبا اینو (SHIB) به لطف داده های صعودی قوی و عجله سرمایه گذاران برای خرید شیبا با بهترین قیمت، که آن را برای یک جهش قیمت به 0.000052 دلار در این هفته آماده می کند، در این لیست قرار می گیرد. این اعداد و ارقام بر اساس مشاهدات الگوی نمودار چهار ساعته به اشتراک گذاشته شده توسط متخصص مشهور صنعت کریپتو، علی مارتینز ارائه شده است.

چارت 4 ساعته شیبا اینو
چارت 4 ساعته شیبا اینو

در همین حال، شیبا اینو با قیمت 0.00003391 دلار معامله می شود که در 24 ساعت گذشته 0.18 درصد کاهش یافته است، همچنین این ارز دیجیتال در 7 روز گذشته 30 درصد رشد کرده است و طبق جدیدترین داده ها، افزایش ماهانه چشمگیر 272.13 درصدی را به ثبت رسانده است.

چارت هفتگی شیبا اینو
چارت هفتگی شیبا اینو

سلر نتورک (CELR)

در مرحله بعدی توکن اصلی ارز سلر (CELR)، یک پروتکل قابلیت همکاری بلاک چین است که دسترسی با یک کلیک به توکن‌ ها، امور مالی غیرمتمرکز (DeFi)، امور مالی بازی (GameFi)، توکن‌ های غیر قابل تعویض (NFTs)، حاکمیت و موارد دیگر را تسهیل می‌ کند. این حس “خرید قوی” را ایجاد می کند.

چارت هفتگی سلر نتورک (CELR)
چارت هفتگی سلر نتورک (CELR)

در حال حاضر، قیمت CELR در 0.0337 دلار است که نشان می‌ دهد 4 درصد در روز افزایش یافته است و به افزایش هفتگی 8.22 درصدی اضافه می‌شود و همچنین در 30 روز گذشته به میزان قابل توجه 78.90 درصد افزایش یافته است.

🔺پیش بینی دقیق قیمت فلوکی در سال 2024 و بررسی عملکرد آن🔺

فلوکی اینو (FLOKI)

در نهایت، فلوکی (FLOKI) نیز احساسات صعودی را ثبت کرده است، به ویژه پس از اعلام DAO خود مبنی بر اینکه بیش از 190 میلیارد فلوکی را در یک هفته می سوزاند تا از “امنیت و ثبات در بلند مدت” اطمینان حاصل کند. همچنین در این میان افزایش قابل توجه 4400 درصدی در تعاملات اجتماعی را از سال گذشته به ثبت رسانده است.

چارت هفتگی فلوکی اینو (FLOKI)
چارت هفتگی فلوکی اینو (FLOKI)

در واقع، قیمت میم کوین محبوب با تم سگ در زمان انتشار به 0.000279 دلار رسید، که در یک روز رشد عظیم 18.43 درصدی را ثبت کرد، علاوه بر افزایش سرسام آور 87 درصدی در هفته گذشته، و سود خیره کننده 800 درصد در ماهانه خود را به ثبت رساند. زیرا به سمت بالاترین رکورد جدید (ATH) حرکت می کند.

با در نظر گرفتن همه موارد، ارزهای دیجیتال فوق فرصت‌ های خرید پرسودی را برای این هفته ارائه می‌ کنند، اما مهم است که به خاطر داشته باشید که وضعیت می‌ تواند به راحتی تغییر کند، به همین دلیل است که انجام تحقیقات دقیق قبل از سرمایه‌ گذاری ضروری است.

منبع: فینبولد

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

4.2 5 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
4 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
Morteza
Morteza
1 ماه قبل

ارزهای عالی معرفی کردید مرسی واقعا

رضا
رضا
1 ماه قبل

خیلی از ارزها هنوز ریزش اواخر ۲۰۲۰ و اوایل ۲۰۲۱ را جبران نکرده اند هنوز خیلی‌ها در شوک ورشکستگی و لیکویید شدن سه سال پیش هستیم یکیش خودم پانصد میلیون تومان همه داراییم سوخت لیکوئید شد

دل آرا
دل آرا
1 ماه قبل

با وجود این همه رشد،هنوز به اصل پول دو سه سال قبلم نرسیدم، امیدوارم رشد این دوره خوب باشه

Sina
Sina
1 ماه قبل

فقط میگم خوبه