3 ارز دیجیتال زیر 0.10 دلار برای خرید در هفته آینده

3 ارز دیجیتال زیر 0.10 دلار برای خرید در هفته آینده

با نزدیک شدن به پایان هفته، برخی از ارزهای دیجیتال در حال نوسان در یک محدوده بدون روند هستند در حالی که برخی دیگر فرصت های سرمایه گذاری جذابی را ارائه می دهند.

وب سایت فینبولد بازار کریپتو را تجزیه و تحلیل کرده است تا به فهرستی از سه دارایی دیجیتالی برسد که اخیراً با تغییرات قیمت، افزایش توجه سرمایه‌ گذاران یا تلاش‌های توسعه قابل توجه خود برجسته شده‌ اند. از این رو، نشان دهنده فرصت های سرمایه گذاری جذاب برای هفته آینده است.

⁉️در اینجا سه گزینه برای سرمایه گذاران علاقه مند به ارزهای دیجیتال در نقطه ورود مقرون به صرفه زیر 0.10 دلار در هر واحد وجود دارد.

شیبا اینو (SHIB)

پس از اینکه راه حل لایه 2 آن، شیباریوم، شاهد انفجار بیش از 4.400 درصدی تراکنش ها در 24 ساعت گذشته بود، ارز رمزنگاری شده میم سگ معروف شیبا اینو (SHIB) دوباره توجه سرمایه گذاران را برای ایجاد فشار خرید شیبا اینو به خود جلب کرد.

خرید شیبا از پی98

بر اساس داده‌های Shibariumscam، تعداد تراکنش‌ها به 5.1 میلیون رسید که بالاترین رقم ثبت شده از زمان راه‌ اندازی آن است.

متعاقباً، ارزش SHIB به 0.00000839 دلار افزایش یافت که 1.3٪ رشد را نشان داد. ارزش بازار شیبا اینو 4.9 میلیارد دلار است که آن را به هجدهمین ارز دیجیتال بزرگ تبدیل می کند.

🔺ربات ChatGPT قیمت شیبا اینو را برای شروع سال 2024 پیش بینی می کند!🔺

چارت روزانه شیبا اینو

در 24 ساعت گذشته، حجم معاملات شیبا اینو با عرضه 589.3 تریلیون توکن، 130.5 میلیون دلار بوده است.

این توکن تقریباً 90 درصد از بالاترین رکورد خود (ATH) در سال 2021 کاهش یافته است، اما سرمایه گذاران امیدوارند که ارزش خود را در بازار صعودی بالقوه بازیابد.

وی چین (VET)

وی چین (VET) یکی دیگر از دارایی های رمزنگاری محبوب است که زیر 0.10 دلار معامله می شود که برای بسیاری از افراد با سرمایه کم توصیه می شود. این یک پروژه مبتنی بر زنجیره تامین است که در ابتکارات محیطی و تغییرات آب و هوایی شرکت دارد و توکن بومی برای تسویه قراردادهای هوشمند در سراسر شبکه VeChain با عمل به عنوان ارز استفاده می‌شود.

چارت روزانه وی چین

وی چین در زمان نوشتن این مقاله با قیمت 0.0193 دلار معامله می شود. ارزش بازار این توکن 1.65 میلیارد دلار است و حجم معاملات 24 ساعته به 36.8 میلیون دلار می رسد.

عرضه در گردش وی چین 72.7 میلیارد دلار توکن است، در حالی که کل عرضه به 85.9 میلیارد دلار می رسد.

این پروژه با چندین شرکت بزرگ جهانی مانند Kuehne & Nagel با 31.02 میلیارد دلار درآمد و PriceWaterhouseCoopers با درآمد 50.3 میلیارد دلار همکاری کرده است. به همین دلیل فرصت خوبی است تا برای خرید وی چین اقدام کنید.

کرونوس (CRO)

کرونوس (CRO) گزینه دیگری برای کسانی است که به دنبال بهترین ارزهای دیجیتال مقرون به صرفه برای سرمایه گذاری هستند. این ارز دیجیتال بومی در بلاک چین غیرمتمرکز کرونوس است که توسط شرکت خدمات مالی Crypto.com توسعه یافته است.

چارت روزانه کرونوس

این توکن نقشی اساسی در اکوسیستم کرونوس ایفا می کند که شامل پرداخت هزینه های تراکنش، مشارکت در سهام برای پاداش و مشارکت در برنامه های مالی غیرمتمرکز (DeFi) است. از این رو به منظور سرمایه گذاری می توانید ارز کرونوس را به طور مستقیم از پی 98 خریداری کنید یا اگر حساب کاربری در صرافی دارید می توانید با استفاده از خدمات خرید تتر با بهترین قیمت از سایت پی 98، اکانت خود را شارژ کنید و سپس برای خرید ارز CRO اقدام کنید.

قیمت فعلی ارز دیجیتال CRO به میزان 0.091401 دلار است که در ماه گذشته حدود 47.38 درصد افزایش قیمت را تجربه کرده است. ارزش بازار آن 2.2 میلیارد دلار و حجم معاملات 24 ساعته 12.1 میلیون دلار است.

عرضه در گردش 25.2 میلیارد توکن است، در حالی که کل عرضه 30.2 میلیارد است.

توکن CRO در 8 نوامبر 2021 به بالاترین سطح خود یعنی 0.9689 دلار رسید، اما از آن زمان تا کنون کاهش قابل توجهی بیش از 90 درصد را تجربه کرده است.

جمع بندی

با در نظر گرفتن همه موارد، دارایی‌های فوق اخیراً قدرت و پیشرفت‌های مثبتی را نشان داده‌اند و بیانگر آن است که افزایش‌های بیشتری می‌تواند در هفته منتهی به 3 دسامبر برای آنها در انتظار باشد. با این حال، شرایط در این صنعت گاهی اوقات می‌تواند به‌هیچ‌ وجه تغییر کند، بنابراین باید به وظایف خود عمل کنید. سخت کوشی حیاتی است

منبع: فینبولد

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

3.7 3 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
مهدی موسی پور
مهدی موسی پور
4 ماه قبل

عالی بود

سعید
سعید
4 ماه قبل

مرسی بابت اطلاعات بسیار کاربردی