سایت اتسی (Etsy) چیست؟ آموزش کسب درامد از سایت etsy

سایت اتسی (Etsy) چیست؟ آموزش کسب درامد از سایت etsy

Etsy یک پلتفرم تجارت الکترونیک شخص ثالث است که گسترش دامنه دسترسی خود را برای سازندگان و مشاغل کوچک آسان‌تر می‌کند و مخاطبان گسترده‌ای را نشان می‌دهد که ممکن است هرگز آنها را پیدا نکرده باشند. برای بسیاری، این به آنها اجازه می دهد تا استعدادها و چند محصول را به یک تجارت پرسود تبدیل کنند و نظرات خود را در سایت مورد اعتمادی که مشتریان مایل به خرید از آن هستند جمع آوری کنند.
سازندگان و کسب‌ وکارهای کوچک تجارت الکترونیک اغلب خود را با محصولات ارزشمند، با کیفیت و گاهی اوقات خاص برای فروش می‌بینند، اما وقتی نوبت به رقابت با برندهای بزرگ برای ایجاد مخاطب و جذب ترافیک به سایت می‌رسد، این رقابت واقعی است. 
در این پست، همه چیزهایی را که فروشندگان باید در مورد نحوه کسب درامد از سایت etsy بدانند، مورد بحث قرار می‌دهیم تا بتوانید ببینید چگونه در سایت اتسی ثبت نام کنید و فروشگاه خود را راه اندازی کنید تا با سرعت بیشتری به موفقیت دست یابید.

سایت اتسی (etsy) چیست؟

سایت اتسی (etsy) چیست؟

اتسی (etsy) که در سال 2005 تاسیس شد، یک بازار تجارت الکترونیک آنلاین برای سازندگان، صنعتگران و کلکسیونرهای مستقل است که می توانند ویترین فروشگاه های مجازی را برای فروش محصولات خود باز کنند. حدود 80 درصد از فروشندگان زن هستند و همه خالقان مستقل هستند.

برای فروشندگان مستقلی که محصولات دست ساز، منحصر به فرد یا خاص می فروشند، کمی شبیه آمازون است. هدف ایجاد یک بازار گسترده از محصولات از فروشندگان مختلف است تا مشتریان بتوانند فروشندگان عالی را پیدا کنند. بیش از 4.3 میلیون فروشنده در Etsy تا سال 2020 و بیش از 60 میلیون محصول تا سال 2019 وجود دارد، و این پلتفرم به سرعت در حال رشد است، به این معنی که محصولات زیادی برای مشتریان وجود دارد.

برخی از فروشندگان به ایجاد اقلام بر حسب تقاضا با ارسال سفارشات پایبند هستند، در حالی که برخی دیگر موجودی را آماده عرضه دارند. فروشندگان می توانند کسب و کار کوچکی در این پلتفرم راه اندازی کنند و با گذشت زمان به رشد کسب و کارشان بپردازند. 

برخی از فروشندگان روی پلتفرم هزاران بررسی، مجموعه‌های وسیعی از محصولات و حتی بسته‌ بندی‌ های برند سفارشی دارند. آنها فراتر از یک “کسب و کار سرگرمی” رفته اند و سودآوری و موفقیت تمام وقت یافته اند.

در اینجا، هنرمندان می‌توانند کالاهای فیزیکی مانند کالاهای خانگی و پوشاک، دانلودهای دیجیتال، اقلام قدیمی (که باید بیش از 20 سال سن دارند) و لوازم صنایع دستی را از طریق جستجوی ارگانیک یا فهرست‌های تبلیغاتی بفروشند.

آنها می توانند این کار را طبق شرایط خود انجام دهند و انتخاب کنند که چه زمانی اقلام را ارسال کنند، از چه شرکت های حمل و نقلی می خواهند استفاده کنند و چقدر می خواهند هزینه بگیرند. آن‌ها همچنین می‌توانند گزینه‌های مختلف پرداخت شخص ثالث را فعال یا غیرفعال کنند، و به فروشندگان کنترل زیادی بر ویترین فروشگاه‌هایشان بدهند و در عین حال به خریداران سطوح بالایی از انعطاف‌ پذیری را که به نفعشان است، اعطا می‌کنند.

در همین حال، کاربران می توانند دسته بندی های مختلف محصولات را مرور کنند یا دقیقاً آنچه را که به دنبال آن هستند جستجو کنند. هنگامی که کالایی را که دوست دارند پیدا کردند، می توانند توضیحات دقیق را بخوانند و تصاویر محصول را مشاهده کنند، نظرات را بررسی کنند و پروفایل فروشنده را ببینند. آنها حتی می توانند هر سوالی که دارند مستقیماً به فروشنده پیام دهند. این یک ارتباط شخصی و مستقیم است و در عین حال به فروشندگان این امکان را می دهد که ظاهری حرفه ای در ویترین فروشگاه مجازی داشته باشند.

🔺تایپ کن، پول بگیر! معرفی 10 سایت برای کسب درآمد دلاری با تایپ کردن🔺

سایت Etsy چگونه کار می کند؟

سایت Etsy چگونه کار می کند؟

اتسی (etsy) یک پلتفرم ساده برای مشتریان و فروشندگان است. برای شروع کار در Etsy، فقط باید یک حساب کاربری ایجاد کنید، یک نام کاربری انتخاب کنید، و سپس به بخش “Sell” سایت آنها بروید تا فروشگاه خود را باز کنید (که در مورد آن بیشتر صحبت خواهیم کرد). فروشندگان فروشگاه خود را با توضیحات و تصویر پروفایل راه اندازی می کنند، موجودی خود را آپلود می کنند و لیست محصولات را ایجاد می کنند. شما می توانید هزینه های حمل و نقل، حامل ها و زمان های تحویل را به دلخواه خود تنظیم کنید.

در حالی که باز کردن یک فروشگاه در Etsy رایگان است، برای هر فهرست محصول هزینه ای پرداخت خواهید کرد و با هر فروش، هزینه تراکنش را پرداخت خواهید کرد.

برای تبدیل شدن به یک مشتری در سایت اتسی، می توانید یک حساب کاربری ایجاد کنید یا به عنوان مهمان پرداخت کنید. سپس می توانید محصولات را بر اساس دسته بندی مرور کنید یا اگر چیز خاصی در ذهن دارید، محصولات را جستجو کنید. هنگامی که آنچه را که به دنبال آن هستید پیدا کردید، می توانید توضیحات دقیق محصول، نظرات سایر مشتریان در مورد محصول و فروشنده و اطلاعات مربوط به گزینه های حمل و نقل را مرور کنید. گزینه های پرداخت بسته به فروشنده متفاوت است، اما گزینه های پرداخت کارت اعتباری و PayPal تقریبا همیشه در دسترس هستند.

مشتریان و فروشندگان می توانند با هم ارتباط برقرار کنند. این به مشتریان این امکان را می دهد که قبل از خرید در مورد کیفیت محصولات بپرسند، درخواست به روز رسانی در مورد ردیابی سفارش دهند، و نگرانی ها یا سوالات بیشتر را پس از دریافت کالا مطرح کنند. فروشندگان همچنین می توانند برای درخواست بررسی تماس بگیرند.

چقدر می توانید در سایت etsy درآمد داشته باشید؟

تلاش و فداکاری شما مشخص می کند که چقدر می توانید در سایت اتسی درآمد داشته باشید. ممکن است در سال اول نزدیک به یک میلیون درآمد کسب کنید. در عین حال، برخی از مشاغل حتی اولین فروش خود را در این 12 ماه انجام نمی دهند. با طرز فکر، جایگاه مناسب و تعهد به فروشگاه Etsy خود، می توانید درآمد غیرفعال خود را به یک شغل تمام وقت در آینده تبدیل کنید.

🔸اپلیکیشن هایی که پول رایگان میدهند! معرفی 4 برنامه برای کسب درآمد دلاری🔸

چه محصولاتی را می توانیم در سایت اتسی بفروشیم؟

برای کسب درآمد چه چیزی را می توانید در Etsy بفروشید؟ باید بدانید که شما از فروش هر محصول قانونی می توانید به کسب درامد از سایت etsy بپردازید و پول دربیاورید.

سایت Etsy به‌عنوان پلتفرمی مناسب برای معامله اقلام قدیمی و دست‌ ساز راه اندازی شده است، اما اکنون می‌توانید تقریباً هر چیزی را بفروشید، به‌ ویژه هر محصولی را که بر اساس تقاضای چاپ شده است در این پلتفرم بفروشید. تا زمانی که با قوانین و دستورالعمل های سایت اتسی مطابقت داشته باشد.

بنابراین، بیایید ببینیم چه چیزی می تواند در بازار اتسی فروخته شود.

هنرهای دست ساز

کالاهای دست ساز همه چیزهایی هستند که خودتان ساخته یا طراحی کرده اید، از جمله تمام محصولات چاپی بر اساس تقاضا که با طراحی خود سفارشی کرده اید.

اقلام قدیمی

محصولات قدیمی که برای فروش در این سایت به اشتراک می گذارید باید حداقل 20 سال سن داشته باشند تا واجد شرایط باشند. اقلام به سبک قدیمی اگر واقعاً مدت‌ها پیش ساخته نشده باشند، واجد شرایط نیستند.

لوازم صنایع دستی

این دسته شامل همه چیزهایی است که یک فرد ممکن است برای ایجاد چیزی یا آماده شدن برای یک موقعیت خاص نیاز داشته باشد – ابزار، مواد تشکیل دهنده، لوازم مهمانی، و انواع مواد.

آیا فروش در Etsy درامد زا است و ارزشش را دارد؟

آیا فروش در Etsy درامد زا است و ارزشش را دارد؟

اکثر فروشندگان موافق هستند که فروش در Etsy کاملاً ارزشش را دارد، به خصوص تا زمانی که تمام هزینه های فروشنده را در قیمت گذاری خود لحاظ کنید.

فروش در اتسی مستلزم زمان، انرژی و برخی هزینه‌های اولیه به‌ شکل هزینه‌های فهرست‌ بندی و سایر هزینه‌های مرتبط است (که ممکن است شامل مجوزهای تجاری، مواد محصول یا هزینه‌های تولید، تهیه مالیات و موارد دیگر باشد). همچنین زمانی که شما در حال یادگیری کار با پلتفرم هستید، سطح درامد شما می‌تواند در ابتدا روند کندی داشته باشد و در طول زمان به آرامی شتاب بیشتری به دست آورید.

🎯سایت Earnably چیست؟ کسب درآمد 200 دلار در ماه از سایت پول ساز آنلاین🎯

چندین معایب متمایز وجود دارد که شایان ذکر است:

  • رقابت شدیدی روی پلتفرم وجود دارد. افراد زیادی صاحب کسب و کار هستند. 
  • اگر محصول فوق‌ العاده‌ای دارید، احتمالاً شخص دیگری متوجه می‌شود و سعی می‌کند نسخه کپی آن را تولید کند. متاسفانه، با این حال، این تقریبا همیشه در تجارت صادق است.
  • اغلب فقدان مشخصی از وفاداری مشتری وجود دارد، زیرا گزینه‌های زیادی در دسترس است و کاربران هیجان‌ زده هستند که آنها را امتحان کنند، به خصوص با قیمت ها و کارمزدهای پایین. آنها ممکن است به دنبال محصولات دست ساز باشند اما لزوماً مال شما نیستند، اگرچه ساختن یک برند می تواند به این امر کمک کند.
  • جذب فالوور در رسانه های اجتماعی یا از طریق لیست ایمیل می تواند دشوارتر باشد. به این دلیل که شما باید کاربران را به خارج از سایت بفرستید تا برای یک لیست ایمیل ثبت نام کنند یا وبلاگ خود را بررسی کنند، و ارتقای واقعی برند خود در پلتفرم سخت تر است.

مزایای ثبت نام در سایت etsy و کسب درآمد از آن

  • راه اندازی سریع و آسان است، استفاده مداوم از آن آسان و نسبتاً مقرون به صرفه است.
  • دسترسی بسیار زیادی دارد و این پتانسیل را دارد که شما را سریعتر از وب سایت خود با مخاطبان درگیر و قابل اعتماد در تماس قرار دهد.
  • این یک راه عالی برای گسترش به مخاطبان جدید، تست محصولات جدید و یادگیری در مورد مالکیت کسب و کار بدون هزینه های گزاف است.
نکات ضروری برای فروش در اتسی (etsy)

♦️کسب درآمد با دیدن تبلیغات | تبلیغ ببین پول بگیر!♦️

نکات ضروری برای فروش در اتسی (etsy)

هنگامی که می خواهید فروش خود را در Etsy شروع کنید، مراحلی وجود دارد که می توانید برای جدا کردن ویترین فروشگاه و محصولات خود از بقیه اقدامات انجام دهید.

نکات ضروری زیر را برای فروش در سایت Etsy نادیده نگیرید:

💸ارسال عکس با کیفیت بالا. شما باید عکس های اصلی را بدون هیچ ادیتی پست کنید و جذاب باشد. همانطور که کاربران در حال گشت و گذار در سایت هستند، آنهایی را انتخاب می کنند که بیشتر به نظر می رسند. از تصاویری با وضوح بالا و تمیز استفاده کنید که محصول را به وضوح نشان می دهد. برای بهترین نتیجه، چندین تصویر را در صفحه محصول قرار دهید.

💸سهولت در جستجو. بسیاری از مردم از Etsy به عنوان یک پلتفرم جستجو برای یافتن محصولات مورد نظر خود استفاده می کنند، خواه یک پیش غذای پنجاه ساله خمیر ترش باشد یا یک تاج گل برای کریسمس. هر آنچه را که می فروشید، مطمئن شوید که هر فهرست بهینه سازی شده است تا زمانی که کاربران به دنبال آن هستند در جستجو نمایش داده شود. کلمات کلیدی را در توضیحات محصول بگنجانید و از کلمات کلیدی مختلف در لیست محصولات استفاده کنید تا میزان فروش در etsy بالا رود. 

💸با فروشگاه خود مانند یک فروشگاه واقعی رفتار کنید. اگر می‌خواهید Etsy را به درآمدی بادوام تبدیل کنید، با آن مانند یک فرصت تجاری رفتار کنید. یک عکس پروفایل کاربرپسند (که می تواند یک لوگوی سفارشی باشد) انتخاب کنید، لوگو خود را روی تصاویر بیندازید و مطمئن شوید که پروفایل شخصی پیوست شده به پروفایل کسب و کار شما قوی، خوشایند و قابل دسترسی است.

💸ارائه خدمات عالی به مشتریان. مشتریان بالقوه ممکن است قبل از خرید، سؤالات خود را بپرسند. مشتریان فعلی ممکن است برای پیگیری سفارش یا درخواست کمک در صورت بروز مشکل، تماس بگیرند. دریافت خدمات عالی به مشتریان باعث می شود که آنها تمایل به خرید مجدد داشته باشند و نظرات عالی را از خود به جای بگذارند. هر دو به کسب و کار شما کمک می کنند.

💸در مورد رقبای برتر در فضای خود تحقیق کنید. شما می توانید حتی از یک دوره کوتاه تجزیه و تحلیل رقبا چیزهای زیادی بیاموزید. می‌توانید ببینید که کاربران چگونه درباره محصولات خود می‌نویسند، چه عباراتی را در جستجو نشان می‌دهند، چگونه محصولات را قیمت‌ گذاری می‌کنند و نظرات در مورد آنها چه می‌گویند. از این اطلاعات برای بهبود کسب و کار خود استفاده کنید.

💸دنبال کننده رسانه های اجتماعی بسازید. برخی از سازندگان محبوب Etsy مانند کسب‌ و کارها فالوورهای اختصاصی ایجاد می‌کنند و این کاربران با خوشحالی شما را در رسانه‌های اجتماعی دنبال می‌کنند. یک اینستاگرام، یک صفحه فیس بوک یا حتی یک گروه فیس بوک ایجاد کنید تا مشتریان مشتاق خود را در مورد هر اتفاقی که در تجارت شما می افتد به روز نگه دارید.

💸بسته بندی خوبی برای سفارشات خود در نظر بگیرید. شما می توانید لوازم بسته بندی سفارشی و مارک دار مانند جعبه ها، پاکت های پستی، برچسب های محصول و حتی کارت های تشکر یا بروشورهای استفاده را خریداری کنید که هر بار که سفارشی را انجام می دهید به کار می آیند.

💸برای خریدهای بعدی تخفیف بدهید. آیا می خواهید برای خریدهای بیشتر انگیزه ایجاد کنید؟ اتسی (etsy) دارای ویژگی هایی است که به فروشندگان اجازه می دهد دوباره تولید یک محصول را تکرار کنند. شما می‌توانید آن‌ها را در هر زمانی ارسال کنید، اما همچنین می‌توانید پس از تبدیل مشتری، آنها را در کارت پستال یا پیام ارسال کنید و آنها را تشویق کنید که بعداً دوباره خرید کنند.

💸بخشی از جامعه اتسی (etsy) شوید. آیا می خواهید به ویترین و حساب کاربری خود کمک کنید تا به سرعت اعتبار کسب کنید؟ سعی کنید در جامعه اتسی محبوب شوید. سعی کنید با فروشندگان دیگر شریک شوید و اعتماد سازی کنید. 

جمع بندی

همانطور که در بالا به آن پرداختیم، فروش در Etsy دارای مزایا و معایب است، واقعیت این است که از بسیاری جهات کمی شبیه بهشت خالقان است.

در Etsy یک مخاطب عظیم، درگیر و قابل اعتماد وجود دارد. در اینجا، کاربران تمایل بیشتری به خرید از سازندگان کوچک نسبت به سایتی مانند آمازون دارند، زیرا هدف این است که سعی کنید اقلام دست ساز را از سازندگان بیابید. هزینه ها نیز در مقایسه با برخی از پلتفرم های دیگر نسبتا پایین است و سهولت راه اندازی و استفاده مداوم به سختی قابل عبور است.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

5 1 رای
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
Gamerland
Gamerland
4 ماه قبل

وبسایت خوبی هست برای درآمدزایی

نثاراحمد
نثاراحمد
4 ماه قبل

سلام وقت بخیر !
آیا در افغانستان هم ما می توانیم محصولات شرکت اتسی را بفروش برسانیم ؟
منتظر پاسخ هستم ممنون