به روز رسانی حاکمیت وان اینچ

به روز رسانی جدید فریم ورک حاکمیت وان اینچ

فریم ورک حاکمیت شبکه وان اینچ بسیاری از ویژگی های برجسته پروژه های مبتنی بر اتریوم (Ethereum) را طوری به کار میگیرد که تجربه کاربر و مشارکت گسترده شبکه را در اولویت قرار دهد.

تیم وان اینچ، تغییرات مهمی را در چارچوب حاکمیت خود ایجاد کرده است که هدف آن ساده سازی طرح پیشنهادی است.

روز چهارشنبه، تیم توسعه دهنده از ایجاد شبکه حاکمیت وان اینچ خبر داد، که مکمل فریم ورک “حاکمیت فوری” است که این پروتکل در دسامبر سال 2020 راه اندازی شد. حاکمیت فوری به دارندگانی که در فرایند استکینگ توکن 1 inch شرکت میکنند اجازه میدهد در رابطه با تغییرات پارامترهای پروتکل رای دهند.

حاکمیت شبکه 1 inch به عنوان “سیستمی مشابه بسیاری از پروژه های برجسته مبتنی بر اتریوم” توصیف شده است، از جمله  این ویژگی ها فرآیند کاربر پسند برای طرح پیشنهاداتی به منظور بهبود پروتکل می باشد.

تیم توسعه گفت: “بر خلاف حاکمیت فوری، که بر روی پارامترهای پروتکل متمرکز است، حاکمیت شبکه 1 اینچ بر روی پیشرفت های عمده متمرکز خواهد شد که برای کل اکوسیستم 1 اینچ و احتمالاً برای فضای DeFi به طور کلی تفاوت ایجاد می کند.”

کاربران می توانند با مراجعه به تالار گفت و گو عمومی 1 inch و انتخاب زیر مجموعه برای طرح پیشنهادی خود در روند حاکمیت شرکت کنند. 

روند پیشنهاد طرح های جدید شامل سه مرحله است: بحث، رسمیت و رای گیری

در مرحله آخر رای گیری خارج از زنجیره ای برای پیشنهاد به پایان می رسد. همه دارندگان توکن 1 INCH، و نه فقط استیک کنندگان، می توانند در رای گیری برای تایید یک پیشنهاد شرکت کنند.

شبکه وان اینچ به عنوان یکی از برترین شبکه های ارز غیر متمرکز شناخته میشود که در ماه های اخیر توانسته است از رونق امور مالی غیرمتمرکز (defi) بهره ببرد.

ارز دیجیتال وان اینچ (Inch 1) که با هدف جمع‌آوری صرافی‌های غیر متمرکز (DEX) مختلف در یک فضا، راه اندازی شده است، به کاربران این امکان را می‌دهد که به تبادل ارزهای مختلف در  میان پلتفرم‌ها و شبکه‌های مختلف بپردازند.

 طی 24 ساعت گذشته، شبکه 1 inch بیش از 251 میلیون دلار حجم معاملات را پردازش کرده است که این شبکه را از نظر رکورد حجم معاملات بعد از پنکیک سواپ و یونی سواپ قرار داده است.

به گزارش کوین تلگراف، 1inch به طور فعال منابع نقدینگی خود را افزایش داده است تا گزینه های معامله بیشتری را در اختیار کاربران قرار دهد. به درخواست اعضای جامعه خود، ارائه دهنده خدمات صرافی وان اینچ  رسما در ماه مه در شبکه پالی گان گسترش یافت.

تجربه نشان داده است، که به روزرسانی های شبکه های رمز ارزها یک فاکتور فاندامنتال مثبت برای این دارایی ها به شمار می رود. در همین راستا برخی از تحلیلگران معتقدند با افزایش نقش کاربران و دارندگان در حاکمیت وان اینچ و به روزرسانی پیش رو ممکن است باعث افزایش قیمت این رمزارز شود.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments