پافشاری کایزر بر بیت کوین

مکس کایزر نوسانات قیمت بیت کوین را طبیعی و لازم می داند

مکس کایزر می گوید در طولانی مدت  جای نگرانی برای نوسانات و افت قیمت ها نیست.

علی رغم نوساناتی که طی چند هفته گذشته رخ داده است، مکس کایزر، از طرفداران سرسخت ارز بیت کوین گفت که هدف و پیشبینی او برای قیمت امسال هنوز 220،000 دلار است.

بر این اساس ، کایزر افزود که افت ناپایدار بیت کوین بخشی از طبیعت آن است. اما در بازه زمانی بیش از 10 سال سابقه خود، بیت کوین هنوز 200٪ سود سالانه ارائه می دهد.

کایزر تضمین می کند بیت کوین قدرت خرید شما را افزایش می دهد

کایزر در مورد سقوط اخیر، گفت که اصلاحات چیزی طبیعی است.

وی اظهار داشت:

ما ده سال است که این کار را انجام می دهیم، در طول دوازده سال گذشته پانزده مورد از این اصلاحات را داشته ایم و این یک اصلاح متوسط ​​است. چیز خاصی نیست. و اینکه، همیشه کمی افت و خیز دستهای ضعیف را می لرزاند. (اشاره به ترس سرمایه گذاران از اصلاح اخیر بازار).

با این حال، نکته اساسی که باید در مورد بیت کوین در نظر گرفت، قدرت خرید است که به گفته کایزر با گذشت زمان تضمین می شود که افزایش یابد.

وی افزود:

بنابراین ، نوسانات در بیت کوین چیزی است که ما به آن نیاز داریم زیرا معامله ای است که ما آن را پذیرفته ایم، زیرا نگه داشتن پول فیات به معنای ثابت بودن دارایی شما است و تضمین می کند که قدرت خرید خود را از دست بدهید. اما نگه داشتن بیت کوین بی ثبات است اما به شما تضمین قدرت خرید بالایی را می دهد.

چه او را دوست داشته باشید یا از او متنفر باشید، حضور کایزر در فضای رمزنگاری عنصری از عملکرد را فراهم می کند که مرزهای کریپتو را جابجا می کند.

در مورد پیش بینی قیمت 220،000 دلاری وی نیز، چنین چیزی کمی غیرممکن به نظر می رسد. اما به یاد بیاوری که، چیزهای عجیب و غریب تری در رمزنگاری اتفاق افتاده است.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments