کسب درآمد از یوتیوب

کسب درآمد از یوتیوب چگونه است و چگونه می توانیم از آن پول در بیاوریم؟

احتمالا حرف هایی درباره کسب درآمد از یوتیوب شنیده اید و با توجه به شرایطی که خودتان دارید به فکر این افتاده باشید که شما هم وارد این کار شوید و از یوتیوب پول در بیاورید. اگر چه درآمد چند هزاری دلاری از این طریق خیلی نزدیک به واقعیت نیست ولی می توانید خیلی سریع روند کسب درآمد را شروع کنید، به ویژه اگر اعضا یا منبعی از مخاطب برای افزایش بازدید از ویدیو های خود داشته باشید. در ادامه روش کسب درآمد از یوتیوب که شبکه ای به اشتراک گذاری ویدیو است را از توضیح خواهیم داد.

درآمد از یوتیوب چقدر است؟

خوب این که یوتیوب چقدر به شما پول می دهد سوال بسیار مهمی است که حتما قبل از این که بخواهید برای این کار وقت بگذارید باید برای آن پاسخ درستی داشته باشید.

کسب درآمد از یوتیوب چقدر است؟
کسب درآمد از یوتیوب چقدر است؟

Viral اصطلاحی است که برای ویدیو های پر بازدید و محبوب در یوتیوب به کار برده می شود و باید اول از همه بدانید که برای وایرال شدن ویدیو هایتان راه ساده ای پیش رو ندارید بلکه یوتیوب مکانی است که میلیون ها کاربر از سراسر جهان در آن فعالیت دارند و ساخت محتوای منحص به فرد و جذاب در چنین اجتماعی کار ساده ای نیست. بنابراین پیش از هر چیز باید برای فعالیت در این شبکه هدف و موضوعی داشته باشید که طرفدار داشته باشد!

با توجه به درآمدی که کسب درآمد از یوتیوب به ازای هر کلیک نصیب شما می کند، شاید بتوان به طور تقریبی گفت که به ازای هر 1000 بازدید می توانید 1.50 دلار دریافت کنید. به عبارتی دیگر اگر کانال شما یک میلیون بازدید داشته باشد 1500 دلار درآمد خواهید داشت.

پیش نیاز های ساخت ویدیو برای یوتیوب چیست؟

همان طور که گفتیم شانس شما برای کسب درآمد از یوتیوب زمانی بیشتر می شود که محتوای منحصر به فرد و پر طرفداری داشته باشید و برای این کار نیاز است تا خودتان به ساخت ویدیو بپردازید. اما برای این کار چه چیز هایی لازم دارید؟

پیش نیاز های ساخت ویدیو
پیش نیاز های ساخت ویدیو
  • دوربین با کیفیت – کیفیت مهم است و می بایست ویدیو های خود را با کیفیت Full HD ضبط کنید.
  • نرم افزار ویرایشگر ویدیو – نرم افزار های کاربردی بسیاری برای کامپیوتر وجود دارد تا شما را در ویرایش ویدیو هایی که ضبط می کنید، کمک کند.
  • تجهیزات ضبط صدا – اکثر دوربین ها میکروفن هم دارند ولی اگر به دنبال این هستید که صدای ضبط شده کیفیت بهتری داشته باشد، می بایست یک میکروفن با کیفیت تر خریداری کنید.
  • نور پردازی – هزینه زیاد دادن برای نور پردازی ضروری نیست ولی بهتر است شرایط محیطی را طوری فراهم کنید که نور پردازی در آن رعایت شده باشد.
  • پس زمینه با کیفیت – داشتن محیطی مناسب برای فیلم برداری بر کیفیت ویدیو های شما می افزاید. مثلا می توانید با تهیه یک پس زمینه مناسب ( رنگ خالی یا پوستر) ویدیو خود را زیبا تر کنید.

آموزش گام به گام کسب درآمد از یوتیوب

پیش از شروع آموزش مواردی که قرار است درباره آن توضیح دهیم را به صورت فهرست آورده ایم.

  • ساخت کانال یوتیوب
  • بارگذاری محتوا
  • بدست آوردن مخاطب و بازدید کننده
  • فعال سازی کسب درآمد در بخش Video Manager
  • بدست آوردن 4000 ساعت نمایش ویدیو و 1000 عضو
  • تنظیمات گوگل ادسنس
  • کسب درآمد از ویدیو هایتان در وب سایت های دیگر
  • تبدیل شدن به همکار یوتیوب (Youtube Partner)

ساخت کانال یوتیوب

کانال شما در یوتیوب بیانگر حضور شما در این شبکه است. هر حساب کاربری یوتیوب یک کانال نیز به همراه خودش دارد و با داشتن یک حساب کاربری گوگل (جیمیل) می توانید از یوتیوب نیز استفاده کنید. در واقع در سیستم یکپارچه خدمات گوگل با داشتن یک حساب کاربری می توانید از همه خدمات بهره مند شوید.

ساخت کانال یوتیوب
ساخت کانال یوتیوب

در ساخت کانال یوتیوب خود از کلیدواژه (Keyword) هایی استفاده کنید تا به کاربران کمک کند کانال شما را راحت تر با جستجو پیدا کنند. شما می توانید با رفتن به بخش Advanced در Channel Settings کلیدواژه اضافه کنید. مطمئن شوید که کلیدواژه هایی که انتخاب می کنید مرتبط با نوع محتوایی که می گذارید، باشد.

نام کاربری که انتخاب می کنید نیز مهم است و اگر درست انتخاب شود به سود شما و اگر اشتباه انتخاب شود به ضرر شماست. اگر این نام کاربری کوتاه، ساده برای به یاد سپردن و اصیل باشد، مردم شما را بیشتر یادشان می می ماند. اگر هم از حساب کاربری که از قبل ساخته اید استفاده می کنید، می توانید نام کاربری خود را از بخش +Google خود تغییر دهید.

بارگذاری محتوا (ویدیو)

سعی کنید ویدیو هایی بارگذاری کنید که کیفیت بالایی دارند و خیلی هم طولانی نیستند. البته این پیشنهاد می تواند نسبت به زمینه فعالیت شما تغییر کند. برای مثال اگر کانال شما یک کانال آموزش ویدیویی می باشد، طبیعی است که ویدیو های شما طولانی باشد. نکته مهم دیگر این است که منظم و مداوم کانال خود را بروز کنید.

بارگذاری ویدیو در یوتیوب
بارگذاری ویدیو در یوتیوب

حتی اگر اولین ویدیو های شما خوب از کار در نیامد، به سعی خود ادامه دهید و در هر مورد کار خود را بهتر از قبلی کنید؛ با تمرین و تکرار زیاد یاد می گیرید.

یک نکته مهم تر را هم در زمینه تولید محتوا به یاد داشته باشید که همه دارندگان کانال های یوتیوب تولید کننده محتوا نیستند و برخی از آن ها فقط کانالی را ایجاد می کنند تا همه ویدیو های کاربردی و خوب را در یک جا جمع کنند.

می توانید ویدیو های خود را با استفاده از یک دوربین بهتر یا نرم افزار های ویرایش ویدیو با تکنیک های مختلف بهتر کنید. حتی اگر ویدیو ها را خودتان ضبط می کنید، سعی کنید در همان هنگام ضبط خیلی از شرایط را برای گرفتن یک فیلم با کیفیت فراهم کنید تا مراحل ویرایش ویدیو ساده تر شود. برای مثال از تریپاد (پایه دوربین) یا یک دوست کمک بگیرید و ویدیو خود را در شرایط نوری خوب ضبط کنید.

ساخت ویدیو های با کیفیت و خوب باعث می شود تا مخاطبین شما بیشتر شوند.

با بروزرسانی و بارگذاری مرتب می توانید مخاطبین خود را نگه دارید. افراد در صورتی دوست دارند در کانال شما باشند که به صورت منظم کانال یوتیوب خود را بروز کنید.

کلیدواژه های یکی از مهم ترین ابزار های شما برای شناساندن و تبلیغ ویدیو هایتان است، بنابراین سعی کنید از آن ها و همچنین بخش افزودن توضیحات به ویدیو با توضیحات خیره کننده و جذاب، نهایت استفاده را در زمان بارگذاری ویدیو ببرید. با این کار افرادی که در یوتیوب برای یک ویدیو جستجو می کنند، راحت تر کانال شما را پیدا می کنند.

بدست آوردن مخاطب و بازدید کننده

ایجاد مخاطبین و عضو گیری هر چه بیشتر، کلید کسب درآمد از یوتیوب و هر شبکه اجتماعی دیگر است. باید افراد و کاربرانی باشند که تبلیغات شما را ببینند تا از این راه پول در بیاورید. برای افزایش تعداد اعضای کانال کافی است تا مطالب و ویدیو های کاربردی و جذابی داشته باشید.

جذب مخاطب برای کانال یوتیوب
جذب مخاطب برای کانال یوتیوب

این نکته را هم به یاد داشته باشید که لازم نیست فقط در یوتیوب فعالیت داشته باشید بلکه می توانید ویدیو های خود را همزمان در سایت های دیگری هم مانند فیسبوک، توییتر یا حتی نمونه ایرانی یوتیوب، آپارات بفرستید و از این طریق طیف گسترده ای از مخاطبین را جذب کنید.

برای نگه داشتن مخاطبین در کانال خود با آن ها ارتباط برقرار کنید، به نظراتی که روی ویدیو می گذارند پاسخ دهید و حتی ویدیو هایی بگذارید که کاربران در بخش نظرات از شما درخواست کرده بودند یا حتی سوالی داشته اند.

فعال سازی کسب درآمد از ویدیو

برای این که پول در آوردن از ویدیو های یوتیوب خود را آغاز کنید، می بایست این قابلیت را در کانال یوتیوب خود فعال کنید. این به این معناست که شما به یوتیوب اجازه می دهید تا روی ویدیو های شما تبلیغاتی بگذارد و این این معناست که شما تایید می کنید که در ویدیو های شما کپی رایت رعایت شده است.

فعال سازی قابلیت کسب درآمد از یوتیوب
فعال سازی قابلیت کسب درآمد از یوتیوب

برای این کار به بخش My Channel در صفحه اصلی یوتیوب بروید.

بر روی لینکی که عنوان آن Video Manager است، کلیک کنید.

بر روی کانال خود کلیک کنید و قابلیت Monetization را فعال (Enable) کنید.

پیش نیاز های کسب درآمد از یوتیوب

برای این که بتوانید از ویدیو های خود در یوتیوب پول در بیاورید می بایست حداقل 1000 عضو (Subscriber) و 4000 ساعت تماشای ویدیو داشته باشید. یعنی ویدیو های شما روی هم رفته حداقل 4000 ساعت توسط بازدیدکنندگانتان تماشا شده باشند.

پیش نیاز های کسب درآمد از کانال یوتیوب
پیش نیاز های کسب درآمد از کانال یوتیوب

می توانید ویدیو هایی که می خواهید از طریق آن ها کسب درآمد داشته باشید را در زمان بارگذاری وارد سربرگ Monetization شوید و گزینه Monetize with Ads را انتخاب کنید.

اگر ویدیویی را بارگذاری کردید و پس از آن خواستید که از آن کسب درآمد کنید، Video Manager را باز کنید و بر روی علامت $ کنار ویدیو دلخواهتان کلیک و سپس گزینه Monetize with Ads را انتخاب کنید.

تنظیم گوگل ادسنس

شما می توانید در وبسایت ادسنس، حساب کاربری گوگل ادسنس خود را به صورت رایگان ایجاد و تنظیم کنید. برای این کار شما نیاز به یک حساب پی پال یا حساب بانکی و یک آدرس پستی معتبر داشته باشید تا گوگل بتواند مطمئن شود که شما چه کسی هستید.

استفاده از گوگل ادسنس برای کسب درآمد
استفاده از گوگل ادسنس برای کسب درآمد

پیش از درباره کسب درآمد از گوگل ادسنس مطلبی به طور کامل نوشته ایم و در صورت تمایل می توانید با کمک وبسایت خدمات پرداخت بین المللی Pay98 از خدمات این وبسایت استفاده کنید.

به این طریق شما می توانید به ازای هر کلیکی که روی تبلیغات گوگل ادسنس می شود پول در بیاورید و البته به ازای تعداد بازدیدتان هم مبلغ کمتری داده می شود.

بررسی آمار بازدید

حالا که چند ویدیو خود را به صورت آنلاین به اشتراک گذاشته اید، از آن کسب درآمد کردید و مورد بازدید قرار گرفته اند، می توانید آمار مربوط به ویدیو های خود را در یوتیوب ببینید تا مشخص شود عملکرد شما چگونه بوده است. در منوی Channel بر روی گزیته Analytics کلیک کنید.

بررسی آمار بازدید کانال یوتیوب
بررسی آمار بازدید کانال یوتیوب

در این بخش می توانید درآمد محاسبه شده، عملکرد تبلیغات، بازدید ویدیو ها، پراکندگی بازدید ها و قابلیت های دیگر آماری را تجربه کنید.

از این ابزار می توانید برای تشخیص ارتباط ویدیو ها و با مخاطبین خود استفاده کنید. مثلا اگر متوجه شدید که کاربرانی که می خواهید جذب نمی شوند، می توانید تبلیغات یا محتوای ویدیو های خود را تغییر دهید.

تبلیغ در سایت های دیگر

ویدیو های خود را فقط در یوتیوب نگذارید. یک وبلاگ یا وبسایت بسازید و ویدیو های خود را در قالب نوشته منتشر کنید و در نهایت نوشته های خود را در دیگر شبکه های اجتماعی مانند فیسبوک، توییتر و… تبلیغ کنید. هر چه بازدید بیشتری بگیرد، بهتر است.

تبلیغ در شبکه های اجتماعی دیگر
تبلیغ در شبکه های اجتماعی دیگر

تبدیل شدن به همکار یوتیوب

YouTube Partner یا همان همکاران یوتیوب همان کاربرانی هستند که از طریق حجم بازدید وسیعی که دارند از طریق ویدیو های خود پول در می آورند. Partner ها به ابزار های ساخت بیشتری دسترسی دارند و می توانند برنده جوایزی متناسب با تعداد بازدیدکنندگانی که دارند، شوند. به عبارت ساده تر امکاناتی که این برنامه در اختیار شما قرار می دهد کسب درآمد از یوتیوب را برای شما سود آور و ساده تر می کند.

فعال سازی قابلیت Partner
فعال سازی قابلیت Partner

می توانید از طریق صفحه YouTube Partner هر زمان که خواستید تبدیل به همکار یوتیوب شوید. برای این که بتوانید به برنامه قدرتمند Partner یوتیوب دسترسی داشته باشید می بایست روی هم رفته حداقل 15,000 ساعت بازدید داشته باشید و 90 روز هم از ساخت کانال شما گذشته باشد.

افزایش میزان کسب درآمد از یوتیوب

وبسایت Supp.me به شما امکان ساخت نظرسنجی و آزمون آنلاین به صورت رایگان می دهد. می توانید سوالی را درباره ویدیو های خود یا حتی به طور کلی کانالتان مطرح کنید و از اعضای کانال یوتیوب خود بخواهید تا به آن ها پاسخ بدهند.

افزایش درآمد با سایت Suppme
افزایش درآمد با سایت Suppme

هر چه کاربران بیشتر صفحه مخصو به نظرسنجی شما در وبسایت Supp.me را بازدید کنند، درآمد شما بیشتر می شود.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

3.7 7 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
151 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
مستانه
مستانه
10 ماه قبل

سلام من کانال یوتیوب دارم و میخام ازش کسب درآمد من. مقاله شما رو خوندم ولی موفق نشدم لطفا راهنمایی کنید بگین مشکل از کجاست و اشتباه من چیه؟ ممنون میشم پاسخ بدین.

علیرضا
علیرضا
2 سال قبل

با درود
من ایرانم برادرم در آلمان دانشجو و یکی دیگه شاغل هستند و حساب دارند. آیا میشه من کانال را بسازم هر وقت یه شرایط اولیه دریافت رسیدم از حساب آنها کمک بگیرم؟با سپاس

پرستو کاشانی
پاسخ به  علیرضا
2 سال قبل

با سلام و احترام. بله مانعی ندارد.

amir .ff
amir .ff
2 سال قبل

گیم بازی

ایلیا مولایی
ایلیا مولایی
2 سال قبل

سلام تشکر از کلیپ خوبتون
آیا مهمه که چقدر کلیپ طولانی باشه؟
یا اینکه آیا میشه با کلیپ های کوتاه پول درآورد؟

سروش
سروش
2 سال قبل

چطور پول بدست آورد

امیر
امیر
2 سال قبل

سلام عرض ادب
به جز پی بال ،دیگه با چه صرافی هایی میشه کار کرد!؟ ممنون میشم ذکر کنید
به عنوان مثال وب مانی میشه!؟؟
پرفک مانی میشه!؟؟
تاپ چنج میشه!؟؟؟
و ….. میشه!؟
چه صرافی هایی!؟؟؟؟

sobhan.taji
sobhan.taji
3 سال قبل

با سلام و عرض ادب
ببخشید من یه سوالی داشتم
پولی که ما در میاریم را یوتیوب به چه حسابی میریزد؟
حتما باید حساب خارجی داشته باشیم؟
یا با حساب های ایرانی هم میشه؟

پرستو کاشانی
پاسخ به  sobhan.taji
3 سال قبل

با سلام و احترام. باید حساب خارجی داشته باشید.

Arash
Arash
3 سال قبل

با سلام
لطفا در خصوص مالیات (TAX) درآمد حاصل از مانیتایز توضیح بدید
سپاسگزارم

TANIYA
TANIYA
3 سال قبل

سلام ایمیل یوتیوب من و گوگل ادنسنس بر فرض محال JGJHGVJ@GMAIL.COM هستش و به اسم خودم نیست
اگر به اسم خودمون نباشه و بخوایم کارت بانکی به اسم خودمون بدیم مشکل به وجود میاد؟ یوتیوب تایید نمیکنه؟

زهرا جباری
ویرایشگر
پاسخ به  TANIYA
2 سال قبل

درود بر شما.
اگر تنها ایمیل به نام شما نباشد مشکلی ایجاد نمی شود.

محمد
محمد
3 سال قبل

باسلام و خسته نباشید. ببخشید من تو ایران زندگی میکنم و خیلی دوست دارم از یوتویوب در امد کسب کنم چطوری میتونم بدون اینکه کسی تو خارج داشته باشم پولی که در میارم بریزن واسم اگر میشه بینید و هر چه زود تر جواب بدید

پرستو کاشانی
پاسخ به  محمد
2 سال قبل

با سلام و احترام. شما حتما نیاز به کمک یک فرد خارج از ایران برای عضویت دارید. پس از آن می توانید درآمد های ارزی خود را در ایران به ریال تبدیل کنید.

آسیه
آسیه
3 سال قبل

سلام دوست گرامی، ممنون از اطلاعات خوبتون! من در ترکیه زندگی می کنم و به علت استقبال از زبان فارسی در اینجا، یک صفحه ی آموزش فارسی ابتدا در اینستگرام و الان در یوتیوب هم درست کردم! در بیشتر ویدیوها خودم هستم، اما یه تعدادی ویدیوی کوتاه شما فبلم و اهنگ ایرانی هستن که در حد دو سه دقیقه اونا رو زیرنویس انگلیسی و ترکی کردم و بعد اصطلاحاتشون رو تکرار کردم! می خواستم ببینم مشکلی از لحاظ قانون کپی رایت به وجود نمیاد؟ همچنین ایا یوتیوب به ازای هر ویدیوی پرمخاطب پول پرداخت می کنه یا نه؟ مثلا اگر شخصی چندین ویدیوهای چندصدهزارتایی داشته باشه آیا به ازای هرکدوم می تونه درآمد داشته باشه؟

مهلا امامی
ویرایشگر
پاسخ به  آسیه
3 سال قبل

با سلام. درآمد بر اساس هر ویدیو لحاظ می شود اما قوانینی در این زمینه نیز وجود دارد. اطلاعات بیشتر در خصوص قوانین یوتیوب را در اینجا بخوانید.

امیر
امیر
پاسخ به  مهلا امامی
3 سال قبل

سلام اگر ما کسی رو نداشته باشیم در خارج برای حساب گوگل ادسنس اون وقت چه کار باید کنی؟

زهرا جباری
ویرایشگر
پاسخ به  امیر
2 سال قبل

با سلام واحترام.
می توانید از طریق گوگل سرچ کنید که کدام یک از سایت ها این خدمات را ارائه می دهند.

پارسا
پارسا
3 سال قبل

سلام یه سوال داشتم میگم ادسنس چیه هس اصن ؟😑😑
بعد اینکه پی پل دیگه چیه 😑😑
من میخوام بازی های جدیدو تو کانالم بزار و هنوز کانالی ام نزدم میخوام از ماه بعد شروع کنم و سوالم این بود ک چجوری ویرایشاشو انجام بدم ؟؟😕😑 و چکاری کنم سریع برم بالا و درامدم بیشترشه؟؟
دمت گرم

مهلا امامی
ویرایشگر
پاسخ به  پارسا
3 سال قبل

با سلام و عرض ادب
لطفا مقالات زیر را مطالعه بفرمایید تا سوالات شما پاسخ داده شود :

حساب پی پال چیست؟
گوگل ادسنس چیست؟

قوانین کسب درآمد از یوتیوب

سینا
سینا
پاسخ به  پارسا
2 سال قبل

خودت از خر هم خر تری

aliasghar
aliasghar
3 سال قبل

سلام عزیز وقت بخیر.
امکانش هست کانال در ایران ساخت بشه و فعالیت کن و بعد یک مدت که به کشور دیگه ای مهاجرت کردیم بتونیم از این کانال استفاده کنیم و منبع درامدی داشته باشیم ؟

مهلا امامی
ویرایشگر
پاسخ به  aliasghar
3 سال قبل

با سلام.
بله ممکن است.

Seyed Arshia Seyedi
Seyed Arshia Seyedi
3 سال قبل

با سلام،چرا اکانت های یوتوب دیگه ویدیوی منو لایک میکنن لایکشون نمیاد🤔🤔🤔🤔

Mahdi Salmanzade
Mahdi Salmanzade
3 سال قبل

ما تو خارج دوستی نداریم چکار کنیم

مهلا امامی
ویرایشگر
پاسخ به  Mahdi Salmanzade
3 سال قبل

برخی از وبسایت ها خدمات اکانت های وریفای شده یوتیوب را در اختیار کاربران قرار میدهند. می توانید از این وبسایت ها کمک بگیرید.

ELTAPOO
ELTAPOO
پاسخ به  مهلا امامی
3 سال قبل

وقت بخیر، سایت شما اینکارو انجام نمیده؟
یا سایت های ایرانی هستن که اینکارو انجام بدن؟

مهلا امامی
ویرایشگر
پاسخ به  ELTAPOO
3 سال قبل

با سلام و عرض ادب
وب سایت پی98 موقتا خدمات نقد کردن درآمد از یوتیوب را انجام نمی دهد. احتمالا سایت های همکار در این زمینه بتوانند به شما کمک کنند.

حمید
حمید
3 سال قبل

سلام ممنون از توضیحاتتون فقط یه سوال بعضی کلیپ‌هارو میبینم که بازدیدشون خیلی بالاس ولی هیچی تبلیغی نیس ایا فقط برای تماشای ویدیو میتوان کسب درامد کرد ممنون اگه جواب بدین

مهلا امامی
ویرایشگر
پاسخ به  حمید
3 سال قبل

با سلام
تبلیغات توسط یوتیوب در ابتدا یا در وسط ویدیو به صورت خودکار درج می شود و کاربران نقشی در تبلیغ پخش شده ، اغلب ندارند. هر چه ویو ویدیو شما بالاتر باشد، درآمد بیشتری بدست خواهید آورد.

A.H
A.H
3 سال قبل

سلام میشه با نرم افزار های کیف پول بیت کوین از یوتوب پول گرفت

مهلا امامی
ویرایشگر
پاسخ به  A.H
3 سال قبل

سلام . خیر بیت کوین روش مورد تایید یوتیوب برای پرداخت ها نیست.

ایوب بابادی
ایوب بابادی
3 سال قبل

سلام ترکیه هستم چطور میتونم ثبت نام کنم

مبین
مبین
3 سال قبل

سلام ببخشید اگر من بخوام تو ایران حساب پی پل درست کنم چجوری باید یه هویت غیر ایرانی بسازم

مهلا مظفری
پاسخ به  مبین
3 سال قبل

سلام. ایجاد اکانت پی پال ضوابط و شرایط خاص خود را دارد. شما می توانید با استفاده از خدمات افتتاح حساب وریفای شده پی پال در پی98 ، یک حساب پی پال ایجاد کنید.

حمیدرضا
حمیدرضا
3 سال قبل

سلام می شه از درآمد یوتیوب در آمازون خرید کرد؟ یعنی یوتیوب پول محصول را بدهد و از حساب ما کم کند؟

مهلا امامی
ویرایشگر
پاسخ به  حمیدرضا
3 سال قبل

سلام. خیر این امکان وجود ندارد

علی رضا
علی رضا
3 سال قبل

سلام چگونه حساب بسازیم .تا که پول بدست آوریم؟

رضا
رضا
3 سال قبل

سلام ممنون از وبسایت خوبتون واقعا مطلب مفید بود و استفاده کردیم …..
یه سوال کلی داشتم ….
یکی از دوستانم در آلمان زندگی میکنه و من قراره بهش بگم که یه حساب یوتیوب با مشخصات و هویت خودش درست کنه یعنی حساب بانکی آدرس و کد پستی و هر اطلاعاتی که نیاز داره …… و بعد منو به عنوان مدیر کانال انتخاب کنه تا ویدیوها رو من بارگزاری کنم ….. لطفا بهم بگید که مراحل بعدی که باید انجام بدم چی هستن؟؟ آیا بعد از اینکار باید حساب پی پل بسازم یا حساب گوگل ادسنس رو بسازم یا چی؟

مهلا امامی
ویرایشگر
پاسخ به  رضا
3 سال قبل

با سلام. شما به یک VPS نیاز خواهید داشت که با آی پی آلمان وارد اکانت شوید. تمامی مراحل ایجاد و تایید اکانت بایستی توسط دوست شما انجام شود.

داودیان
داودیان
3 سال قبل

سلام ایا اسم کانال با اسم شناسنامه ای باید یکی باشد تا پول را نقد کرد اگه اینطوریه بگیم یه اشنا خارجی کانال بسازه به اسم خودش ما ویدیو بگذاریم

مهلا مظفری
پاسخ به  داودیان
3 سال قبل

بله می توانید از دوستان خود در خارج از ایران کمک بگیرید. پول به حساب ایشان واریز می شود و شما می توانید از طریق صرافی (مانند پی98) پول مورد نظر را نقد کرده و به ریال دریافت کنید.

BårmÃn
BårmÃn
3 سال قبل

سلام. با حساب گوگل ادسنس درآمدمون از ارز به پول خودمون میاد تو حساب؟

مهلا مظفری
پاسخ به  BårmÃn
3 سال قبل

با سلام خیر

امیر
امیر
3 سال قبل

سلام قابلیت مانیتایز یوتیوب برای من غیر فعاله The YouTube Partner Program is currently not available in your country. Learn more چکار میتونم بکنم

مهلا مظفری
پاسخ به  امیر
3 سال قبل

طبق پیامی که برای شما نشان داده می شود؛ احتمالا با تغییر ریجن مشکل حل شود.

mohamad
mohamad
3 سال قبل

عالی بود توضیحاتتون کامل و جامع بود و امید وارم منم بتونم با استفاده از این راه کارها از یوتیوب کسب درآمد کنم. لطفا ساب اسکرایب کنید ممنونم

Ali
Ali
3 سال قبل

سلام ، بعد از اینکه کانال یوتیوب خودمون رو به شرایط لازم برای کسب درآمد رساندیم (چطور باید درآمد حاصل از فعالیت خودمون رو در ایران دریافت کنیم ؟) بدون در نظر گرفتن داشتن یک فرد آشنا در خارج از کشور ؟؟

مهلا مظفری
پاسخ به  Ali
3 سال قبل

احراز هویت با مشخصات ایرانی برای نقد کردن درآمد در یوتیوب فراهم نیست و به واسطه تحریم های اعمال شده بایستی از هویت غیر ایرانی استفاده کنید.

علی
علی
3 سال قبل

سلام الان ما حساب پی پال درست کنیم میتونیم تو ایران هم پول دریافت کنیم

مهلا مظفری
پاسخ به  علی
3 سال قبل

اگر شما حساب پی پال افتتاح کنید و گوگل ادسنس خود را فعال کنید، می توانید درآمد خود را در ایران نقد کنید. برای اطلاعات تکمیلی در مورد قوانین یوتیوب برای کسب درآمد اینجا را مطالعه کنید.

محمدحسن
محمدحسن
3 سال قبل

سلام الان برای یوتویوب انجام میدید

مهلا مظفری
پاسخ به  محمدحسن
3 سال قبل

با سلام. خیر متاسفانه فعلا خدمات وریفای اکانت یوتیوب انجام نمی شود.

هادی قربان یار
هادی قربان یار
3 سال قبل

سلام عزیز دل!
ایا در کشور چون افغانستان امکان دارد

مهلا مظفری
پاسخ به  هادی قربان یار
3 سال قبل

اگر گوگل ادسنس اجازه افتتاح حساب به شما بدهد، بله ممکن است.

علی
علی
3 سال قبل

سلام من ساکن ایران هستم و میخواستم بدونم شما میتونید برای من اکنت گوگل ادسنس درست کنید و من در ازاش یه مبلغی پرداخت کنم ؟؟ و همینطور پی پل

مهلا مظفری
پاسخ به  علی
3 سال قبل

با سلام. در حال حاضر خدمات افتتاح حساب گوگل ادسنس در ایران ارائه نمی شود. اما می توانید برای افتتاح حساب پی پال ، در سایت پی 98 ثبت نام کنید و پس از تکمیل مراحل احراز هویت، سفارش خود را ثبت کنید.

Shafiulhaq
Shafiulhaq
3 سال قبل

سلام
من یک یوتوب چینل دارم اما بعضی گزینه ها مانند advanced ویا video manager در بخش تنظیمات اش موجود نیست باید چه کار کنم

آرمان
آرمان
4 سال قبل

سلام میشه از دوستامون تو افغانستان کمک خواست
آیا اونا مجاز هستن ادسنس اکونت بسازن یا خیر
ممنون میشم زودتر جواب بدین

مهلا مظفری
پاسخ به  آرمان
3 سال قبل

سلام تا جایی که بنده اطلاع دارم ممکن نیست.

سالم
سالم
پاسخ به  آرمان
3 سال قبل

بلی در افغانستان میشه چون بانک های افغانستان با سیستم بانی سویفت کار میکند

سعید پورانتظاری
سعید پورانتظاری
4 سال قبل

سلام میشه با یوتوب کار کرد و درآمد حاصله رو برداشت نکرد تا زمانی که شرایط محیا بشه برای وریفای حساب و آدرس اونموقه برداشت کنیم؟

مهلا مظفری
پاسخ به  سعید پورانتظاری
3 سال قبل

با سلام در این خصوص بهتر است بخش قوانین برداشت وجه از یوتیوب را مطالعه کنید.

عرشیا
عرشیا
4 سال قبل

سلام
الان من نه اشنا در خارج دارم که از هویت اون استفاده کنم باید چی کار کنم ؟

shahruz
shahruz
پاسخ به  عرشیا
3 سال قبل

من در آلمان زندگی می کنم و میتوانید از من کمک بگیرید
در واتساپ میتوانید با من در ارتباط باشید

محمد علی
محمد علی
پاسخ به  shahruz
3 سال قبل

سلام می شود شماره واتساپ خود را بدهید؟

محمد
محمد
4 سال قبل

سلام من خوندم که نوشتید نباید از هویت ایرانی استفاده کنید من میخوام چند ماه دیگه برم ترکیه و حساب بانکی در کشور ترکیه ایجاد کنم و در همونجا هم اقامت کاری گرفتم میخوام در یوتیوب هم فعال باشم و موقع گرفتن پولم شماره حساب ترکیه و آدرس خونه ای که اجاره کردم رو بدم. حال آیا اون اجاره نامه و کد پستی و نام و نام خانوادگی من که به ایرانی هست مانع از برداشت وجه خواهد شد؟ ممنون میشم راهنمایی کنید

مهلا مظفری
پاسخ به  محمد
3 سال قبل

احتمالا در این مورد مشکلی وجود نخواهد داشت اما قبل از افتتاح حساب، تحقیقات خود را تکمیل کنید.

سوفیا
سوفیا
4 سال قبل

سوال دوم اینه که من میخوام از بازی‌ها و چالنجها و آزمایش‌های بچه ۸ ساله ام فیلم بزارم یوتیوب، آیا قوانین خاصی داره، باید حتما موقع راه اندازی کانال اشاره کنم که محتوا برای کودکه؟

سوفیا
سوفیا
4 سال قبل

سلام برای راه اندازی کانال از همان ابتدا باید حساب بانکی داشته باشیم؟ میشه کانال رو راه اندازی کنم و بعدها که حساب بانکی باز کردم کانالم رو ادیت کنم و حساب بانکی و کارهای مربوط به گوگل ادسنس رو انجام بدم چون فعلا حساب بانکی خارجی ندارم هنوز

حامد
حامد
4 سال قبل

ببخشید ایا میشه با رفتن به ترکیه و درست کردن یک حساب بانکی اونجا پولو از یوتوب دریافت کنی؟؟؟
یعنی با پاسپورت اونجا میشه حساب درست کرد؟؟؟

مهلا مظفری
پاسخ به  حامد
4 سال قبل

بله با حساب غیر ایرانی امکان وریفای است.

مطی
مطی
4 سال قبل

منظورتون اینه که موقع وریفای کردن اکانت خودمونو غیر ایرانی معرفی کنیم یا بعد موقعی که خواستیم برای در امد ثبت نام کنیم؟

مهلا مظفری
پاسخ به  مطی
4 سال قبل

به طور کلی بهتر است از هویت غیر ایرانی استفاده کنید.

aida
aida
4 سال قبل

سلام ممنون از راهنمایی شما.
من یه سوال دارم:
من میتونم توی یه کشور دیگه حساب بانکی باز کنم و آدرس خونه یکی از آشناهامو بدم ولی مابقی اطلاعات حساب یوتیوبم و گوگل ادسنسم به اسم خودم باشه؟؟؟

مهلا مظفری
پاسخ به  aida
4 سال قبل

باسلام. بایستی اطلاعات کاملا تطابق داشته باشد.

میلاد
میلاد
4 سال قبل

سلام. میشه فعلا حساب بانکی یوتیوب رو فعال نکرد تا فعلا درآمدهای حاصله توی اکانت یوتیوب باشه. و بعد هر زمان که امکان دادن حساب بانکی خارجی بود، پول رو بعدا یوتیوب به اون حساب واریز کنه؟

Setareh
Setareh
4 سال قبل

سلام ممنوننننن از سایت خوبتون
میخواستم بدونم اگه لپ تاب نداشته باشیم نمیتونیم ویدیو درست کنیم
یعنی با تلفت همراهمون ؟؟؟؟؟

مهلا مظفری
پاسخ به  Setareh
4 سال قبل

سلام بله می توانید با موبایل خود نیز محتوای ویدیویی تولید کنید.

محمد
محمد
4 سال قبل

سلام . آقا میتونم شماره حساب یکی از فامیلامون که تو آلمان هست بدم بعد ….. چطور باید تسویه حساب کنم….. لطفاً کمک

مهلا مظفری
پاسخ به  محمد
4 سال قبل

با سلام. شما می توانید با هویت یکی از اقوام خود در آلمان اکانت یوتیوب خود را ایجاد کرده و درآمد خود را به حساب ایشان واریز نمایید. سپس از روش های مختلف، این پول را به ریال تبدیل کنید.

علی
علی
4 سال قبل

برای کسب درامد از یوتیوب ، باید ی کارت بانک خارجی داشت چون ازت موقع ثبت نام cvv و … کارتو میخواد ، ایرانیای عزیز الکی وقتتونو با یوتیب حدر ندید موقع برداشت مچتونو میگیره ک از ایرانید و پولتونو نمیده البته سودجویان این سایت مسلما کامنت منو نشون نمیدن ، برید سایتای ایرانی مثل اپارت و … زحمت بکشید

مهلا مظفری
پاسخ به  علی
4 سال قبل

با سلام با توجه به گردش ازاد اطلاعات و ذکر مجدد این موضوع که فعلا خدمات نقد کردن درامد از یوتیوب انجام نمی شود، دلیلی بر عدم تایید نظر شما وجود ندارد. مکررا در این مقاله و در پاسخ به سوالات کاربران این موضوع ذکر شده است که برای کسب درآمد از یوتیوب باید از هویت غیر ایرانی استفاده شود.
موفق باشید

ناشناس
ناشناس
پاسخ به  علی
3 سال قبل

استاد دلیلی که یوتیوب تو ایران فیلتر هست و کمرنگه همین اپاراته دوستان به هیچ وجه به اپارات نرید چون اپارات برای سپاه هست و یک صدم از 100 درصد پولی که از ویدیو شما بهدست می اید را به شما میدهد به هیچ وجه از اپارات همایت نکنیدچون فیلتر بودن یویتوب دلیلش همین اپاراته دوست عزیز کلی راهم هست پولو بگیری باید فاکیل داشته باشی حالا نداشتی بازم یه راه هست میتونی از سایت هایی مثل پی98 و…. استفاده کنی کلی راه داره کشکی که نیست

Mahdi
Mahdi
4 سال قبل

چگونه من میتونم حساب خارجی درست کنم از یوتوب پول در بیاورم

مهلا مظفری
پاسخ به  Mahdi
4 سال قبل

با سلام باید از هویت غیر ایرانی استفاده کنید. یوتیوب خدمات خود را به ایرانیان ارائه نمی دهد.

shahruz
shahruz
پاسخ به  Mahdi
3 سال قبل

من در آلمان زندگی می کنم و میتوانید از من کمک بگیرید
در واتساپ میتوانید با من در ارتباط باشید

کیان
کیان
4 سال قبل

سلام می‌خوام بدونم سایت ایرانی هست که به عنوان واسطه مانیتایز رو برای آدم انجام بده خود پی ۹۸ انجام میده آیا؟

مهلا مظفری
پاسخ به  کیان
4 سال قبل

با سلام. خدمات مربوط به یوتیوب متاسفانه فعلا ارائه نمی شود.

Danyal
Danyal
پاسخ به  کیان
2 سال قبل

چطور میتونیم ازتون کمک بگیریم یعنی شماره ای ازتون ندارم باید چکار کنم

غریب
غریب
4 سال قبل

من یه ویدیو توی یوتیوب گذاشتم که به طور مفصل به راهکارهای کسب درآمد از یوتیوب میپردازم

حسام
حسام
4 سال قبل

با سلام
من برای ایجاد درگاه پرداخت پی پال و استریپ بر روی فروشگاهم نیازمند یک پارتنر خارج از ایران هستم که یک شرکت ثبت شده داشته باشه ، و در سود فروشگاه شریک شود
اگر فردی هست لطفاً به من ایمیل بزنید

Radin
Radin
4 سال قبل

سلام… یه سوال دارم که میشه پولی که از یوتوب دریافت میکنم رو با حساب بانکی ایرانی انجام بدم…چون وقتی میخوام مشخصات حساب بانکیم رو بدم قبول نمیکنه

مهلا مظفری
پاسخ به  Radin
4 سال قبل

خیر نباید از هویت ایرانی استفاده کنید و شماره حساب بانکی ایران وارد کنید.