کریپتودایجست

کریپتودایجست 9 فروردین 98: از قیمت 10 هزار دلاری بیت کوین تا تبلیغ کلاهبرداری در فوتبال

دنیای ارز دیجیتال هر روز شامل خبرهایی است که نرخ روزانه ارز های دیجیتال را تغییر می دهد. از این پس هر جمعه با جمع بندی اخبار هفته نگاهی به داغ ترین های دنیای رمز ارز ها می اندازیم. این مجموعه اخبار تحت عنوان “کریپتودایجست” ارائه می شود که به معنی خلاصه ای از اخبار دنیای کریپتو می باشد.

بیت کوین به عنوان یکی از پر طرفدار ترین ارز ها، همواره در مرکز توجه است. بنیان گذار و مدیر پلتفرم معاملات ارز دیجیتال بیتمکس (BitMEX) در یک پیش بینی جدید در این هفته، اعلام کرد قیمت بیت کوین در پایان سال 2019 بیش از ده هزار دلار خواهد بود. آقای آرتور هیز معتقد است در سه ماه آخر سال 2019 تمامی ارز ها رشدی مثبت دارند.


کشف دستگاه ماینر در اتوبوسی در زنجان

خبرگزاری برنا در استان زنجان، در گزارشی اعلام کرد پلیس راه شهرستان ایجرود این استان، در یک اتوبوس مسافربری سی و چهار دستگاه ماینر ارز دیجیتال کشف و ضبط کرده است. پرونده متهم پس از احراز قاچاق بودن محموله، عامل قاچاق را علاوه بر ضبط کالاهای مکشوفه به نفع دولت به پرداخت جریمه نقدی به میزان سه میلیارد و یک‌صد و هفتاد میلیون ریال در حق صندوق دولت محکوم کرد.

شش فرودین ماه در پی خبر سقوط قیمت بیت کوین به زیر 4000 دلار، سایر ارز های برتر نیز شاهد کاهش قیمت بودند. بیت کوین و اتریوم با یک درصد کاهش قیمت و ریپل با 1.5 درصد کاهش قیمت در چند روز گذشته خبر ساز شدند. در این میان، دو ارز ایاس و کاردانو با افزایش قیمت همراه بودند.

رییس شرکت معتبر گلکسی دیجیتال: سبقت بیت کوین از طلا

شرکت “گلکسی دیجیتال” یکی از بزرگ ترین شرکت ها در خصوص سرمایه گذاری ارز های دیجیتال است. به رییس این شرکت، بیت کوین حجم بازار معاملات طلا با ارزش معادل ۷.۵ تریلیون دلار را پشت سر خواهد گذاشت. ارزش بازار طلا در حال حاضر بین رقم ۷.۵ تا ۸ تریلیون دلار در نوسان است. بازار رمز ارز ها در حال حاضر صد برابر عقب‌ تر از این‌چنین ارزشی است. مایک نووگراتز (رییس شرکت) معتقد است این پیشرفت یک یا دو ساله ممکن نیست اما در طی دهه های آینده شاهد پیشی گرفتن بازار بیت کوین از طلا خواهیم بود.

پرداخت سود به دارندگان True USD

دارندگان استیبل کوین ترو یو‌اس‌ دی می‌ توانند از سپرده‌ های توکنی خود سود دریافت کنند. این امکان با همکاری مشترک تراست توکن (شرکت منتشر‌کننده این توکن) و نیز شرکت کرد (Cred) که در زمینه ارائه وام با ارزهای دیجیتال فعالیت دارد ایجاد شده است. افراد می‌ توانند مبلغ مورد نظر را در قالب توکن به کرِد ارسال کرده و سود سالیانه ۸ درصد دریافت کنند. کاربران باید متعهد شوند تا حداقل ۶ ماه نباید موجودی خود را برداشت کنند. سود به صورت سه ماهه پرداخت می‌شود و پس از گذشت ۶ ماه، کاربران می‌توانند موجودی خود را برای سه ماه بعدی افزایش یا کاهش دهند.

بازی استقلال و پرسپولیس که شنبه ده فروردین 98 برگزار می شود، حواشی هایی را با خود به دنبال داشته است. تصاویری از لباس بازیکنان این دو تیم منتشر شده است که با تبلیغ شرکت کلاه برداری E2C همراه بوده است. Electronic Energy Coin که به اختصار E2C نامیده می شود یک پروژه کلاه برداری حرفه ای است که تمام مبادلاتش از طریق ارز دیجیتال صورت می گیرد. احتمال دارد عکس های منتشر شده از لباس بازیکنان تقلبی بوده و صرفا برای مطرح شدن در رسانه ها پخش شده باشد.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments